Camping Lanterna

Met jonge kinderen

Niet voor herhaling

Van liempt
9-8-2018

Was er voor het eerst nooit meer zwembad te druk kont er gewoon alleen in staan geen badmeester dus allemaal banden in het water eten drinken daar erg duur goedkoper in Nederland mensen erg onvriendelijk.

Discotheek word je netjes met treintje gehaald en terug gebracht maar grote bende daar dochter op moeten halen lesbo feestjes echt verschrikkelijk

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great camping experience that so many of our guests have grown so fond of.

Ontzettend massaal

Ellen Meesters
9-8-2018

De stacaravan van touroperator was super. Veel ruimte, goede bedden.

De camping zelf is echt ontzettend groot, waardoor het zijn charme verliest. Zwembaden zijn te klein voor het aantal personen dat zich op de camping bevindt. Je moet werkelijk overal voor bijbetalen. En nog prijzig ook. Strandjes zijn op zich mooi, maar je moet haast overal met de auto naar toe. Voor ons was dit een keer maar nooit meer.

Dear Mrs. Meesters

Thank you for choosing Lanterna Premium Camping Resort and for valuable input. We work hard to deliver memorable experience for our guests and we are sorry to hear that your expectations were not met.

We will definitely use your feedback to learn and improve.

Nooit meer!

Michel kersten
8-8-2018

Een hele mooie grote camping, alleen de prijzen asociaal hoog.

Eerste en laatste keer Kroatië , gemiddeld €6 voor een bier en €5 voor een koffie!!!!

Laat staan wat je hier voor het eten betaald.

Je betaald al de hoofdprijs voor huur en moet vervolgens voor alles betalen van treintje tot de bedjes bij de zwembaden!

Jammer voor zo een mooi land dat zich zelf en haar toerisme kapot maakt!!!!

Alleen al op deze camping ruim 6000 boekingen minder.

Suncamp Holidays

Erg mooie camping, maar wel echt te groot en druk.

Fam. Schuurman
6-8-2018

De camping Lanterna is een hele mooie camping, erg schoon, wordt zeer goed onderhouden en is van alle gemakken voorzien.

Er zijn ook wat nadelen. De camping is MEGA. Zo groot dat het treintje dat over de camping rijdt, 70 minuten over een ronde doet en de uiterste plekken niet bereikt.

Verder iedere avond harde muziek met helaas niet altijd de beste zangers haha.

Verder erg vriendelijk personeel, zeer schoon sanitair met fulltime schoonmakers per gebouw.

Verder een gratis zwembad en voor het grote bad dient betaald te worden.

Wat dat aan gaat super. Echter zullen wij door de grootte en drukte onze vakantie op deze camping niet herhalen.

Dear Mr. Schuurman

Thank you for booking at Lanterna Premium Camping Resort and for your feedback. We are happy to hear your great comments , they motive us to keep up the good work. We are looking forward to seeing you again at Lanterna Premium Camping Resort .

Te Commercieel.

Held
6-8-2018

We zijn al meerdere keren op Lanterna geweest.Toendertijd beviel ons dat goed. Dat kwam ook door de plek waar we stonden.Vooraan bij de zee, dichtbij t zwembad en alle faciliteiten.Camping is de laatste paar jaar flink verbouwd en het is er niet beter op geworden.De camping heeft steeds meer weg van een resort en je merkt heel duidelijk dat het alleen maar gaat om zoveel mogelijk geld incasseren. Het is veeeel drukker geworden. Meer plekken bij gekomen, meer huisjes. Prijzen zijn enorm gestegen. Terrasje kost meer als in Nederland.

Overal moet je voor betalen en nog niet zo'n beetje ook.Bij de zoetwater zwembaden is ook veel bijgebouwd.Er zijn een aantal zwembadjes bijgekomen, maar dit is echt alleen maar voor kleine kinds. De zwembaden zijn veels te klein voor de hoeveelheid mensen op de camping.Je kunt er niet in zwemmen, enkel in staan.Je komt enkel binnen met een bandje.Deze huur je. Positief:grote plekken,sanitair is schoon .

Dear Mr. Held,

Thank you for sharing your experience with all of us. Hopefully, we will see you at Lanterna Premium Camping Resort again soon.

Sending you warm regards.

Zeer grote, matige camping

N. Janssen
4-8-2018

Wij stonden met zijn 4 (2 stellen) op camping lanterna in een touroperator tent.

Een nette tent die van alle gemak voorzien is en er als nieuw uit ziet.

Helaas wel last gehad van muizen in onze tent, ondanks dat alle etenswaren netjes waren opgeborgen. Ook onze buren hadden hier last van. De camping deed helaas niks aan de muizen. De dormouses schijnen beschermde diersoorten te zijn en voor de andere muizen zouden valleb besteld zijn. Daarna gaf het personeel aan dat ze het te druk hadden. De beestjes houden je wel wakker helaas...

De faciliteiten zoals de wc en douche waren schoon, maar het waren er helaas te weinig. Om van 13.00 uur tot 12 uur savonds savonds stond er non-stop een rij voor de douches.

De stranden waren erg druk en voor een bedje moet je betalen. Wij reden regelmatig over de camping naar het glamping gedeelte (2-3km van ons rijden over de camping), waar het iets rustiger was.

Verder genoeg te doen op de camping!

Dear Mr. Janssen,

Thank you for choosing Lanterna Premium Camping Resort for your holidays and for the time you took to write your comments.

Danijela Zgrablić

Heel slecht geworden. nooit weer

Van de laer
3-8-2018

Wij komen al jaren op deze camping en hebben altijd een super vakantie gehad. Dit jaar is een drama. We weten niet wat er veranderd is maar het is hier ronduit slecht. We moeten de wekker zetten om te kunnen douchen in de nacht. De douches en wc zijn zo smeerig dat we soms gaan douchen bij het strand. De plek waar we staan heeft een vlooien plaag en we zijn allemaal verrot gevreten. Het zoute zwembad is zo smeerig dat je er niet in wil zwemmen. De zee is ook niet veel beter met all het zeegras. We staan hier nou een week en denken om naar huis te gaan. Erg jammer want in alle jaren hebben we altijd een super vakantie gehad

Dear Mr. Van de Laer

Thank you very much for taking time to write your review of your stay with us. We strive to meet and exceed our guests' expectations and create memorable experience, so please accept our sincere apologies for all of the inconveniences you have encountered which do not reflect the standard of services we strive for. I must apologize for the few issues you encountered which do not reflect our standard of service. We do our best to keep the sanitary facilities clean, but unfortunately the frequency of the guests is so high that it is sometimes impossible to maintain the usual quality. We ask for your understanding and will take immediate action to resolve the situation.

I look forward to welcoming you back at Lanterna Premium Camping Resort and providing a perfect experience.

Best regards

Teleurstellend

H de Vries
3-8-2018

Sanitair schoon. Plaatsen op zich wel ruim.

Personeel onvriendelijk en ongeïnteresseerd.

De zwembaden zijn ver beneden maat voor een camping van dit caliber. De prijs van de camping wordt nog een flink omhoog gedreven door de extra kosten die gemaakt moeten worden voor een ligbed incl parasol, enz. Wij hebben na drie dagen besloten om met gierende banden weer richting piani di clodia Italië te gaan. Vriendelijk personeel, heerlijke zwembaden, top camping!!

Dear Mr. de Vries,

We will definitely use your feedback to learn and improve.

Super vakantie

Diny Nieborg
30-7-2018

Grote camping met zwembaden en aan zee met strand. WC's worden goed schoon gehouden. Je moet zeker reserveren in de winter.

Dear Guest,

Thank you for the great review of our camping ! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Danijela Zgrablić

Zeer grote camping maar vind het niet hinderlijk. Alles schoon en verzorgd op de camping. Allen de organisatie mag wel veel beter. Daar kunnen ze nog veel aan doen. Plekken zijn moeilijk te vinden en ze rijden niet mee om je plek te wijzen. Uiteindelijk bij plek aangekomen bleek deze bezet te zijn. Weer terug. Uiteindelijk na een uur of 3 op een plek gaan staan en deze uiteindelijk toegewezen te hebben gekregen. In de tijd dat we aan het opbouwen waren nog 3 gezinnen voor hetzelfde plek wat wij in eerste instantie ook hadden gekregen maar bezet was. Dus kortom. Ze weten zelf niet eens meer welke plekken er vrij zijn. Ondanks dat het een schone camping was gaan wij toch niet meer terug naar lanterna.

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 29-7-2018

Dear Mr, Van Geel

Thank you for choosing Lanterna Premium Camping Resort

We always welcome our guests’ feedback and use it to constantly improve our service. We hope that you will give us another opportunity to create a memorable experience for you.

With warmest regards

Camping mnager

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lanterna in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lanterna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.