Camping Lanterna

Camping Lanterna
6,5

Omschrijving
Aan de kust van Istrië in Kroatië ligt Camping Lanterna. Een zeer grote camping opgedeeld in duidelijke zones. Zo heeft elke zone dezelfde faciliteiten als een marktpleintje met een bakker en fruitkraampjes. Voor honden is er op Camping Lanterna een aparte hondendouche en - strand. Ook zelf sta je zo met je voeten in het zand.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

939 reviews over Camping Lanterna in het Nederlands

Zoek verder......te duur, te groot en onpersoonlij

Familie Janse,
10-8-2018

Mensen, zoek een andere camping uit. Dit is een grote,onpersoonlijke en veels te dure camping. Er staan duizenden mensen op deze camping. Bij het zwembad moet je €5 per bedje per dag betalen!! Krankzinnig. En eten en drinken bij het zwembad zijn absurde prijzen. Personeel op de camping is onvriendelijk, er kan geen service of lachje vanaf. Wij hadden een mobiel home en nadat wij de sleutel in ontvangst hadden genomen konden wij het allemaal zelf uitzoeken. Geen uitleg verder. Onze kinderen leerden vriendjes kennen, echter door de grote van deze camping konden zij behalve bij het zwembad niet afspreken. De afstanden zijn te groot. Naar het strandje deden wij bijvoorbeeld met de auto!

Door deze grootte ontgaat je ook van alles zoals animatie. Op andere campings kwam het animatie-team bij het zwembad langs om kinderen enthousiast te krijgen voor een animatie-programma. Buiten de camping heb je een auto nodig voor boodschappen of tripjes

Genoten van een grote fijne camping!

L. DORST,
10-8-2018

Een grote camping maar erg netjes en goed verzorgd.

Bij aankomst hebben wij een upgrade gekregen voor ons huisje. We verbleven op de F zone Istrian Village! Prachtig mooi en schoon. Bedden mooi opgedekt en een set handdoeken lag klaar.

Heerlijk rustig en geen last van geluid.

Ontbijt iedere ochtend heerlijke broodjes bij een van de bakkerhuisjes.

Zwembad erg druk de kids(7 en 10 jaar) genoten van de glijbanen. Bij aankomst koop je een armband voor 50 kuna(BORG)

We zijn meer naar de strandjes geweest waarbij we erbij 1 de auto pakten maar dat was heerlijk rustig en prachtig mooi.

Sanitair niet echt nodig gehad maar wat we er van hebben gezien was erg netjes.

Verschillende keuze uit restaurants ook daar hebben we genoten. En soms smaakte het 1 beter als het ander maar dat is thuis ook. Meestal 2x een kindermenu 1voorgerecht wat wij deelden en 2 hoofdgerechten en dan meestal 6 a 8 drankjes ongeveer 60,- kwijt. Personeel ook prima.

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 5-9-2018

Dear Mr. Dorst

Thank you for booking lanterna Premium Camping Resort

and for taking the time to share your experience. We are happy to hear you enjoyed your stay . We hope that we have earned your trust to stay with us again.

Danijela Zgrablić

Fantastisch duur plekje aan de adriatische zee

Cecile panhuijzen,
9-8-2018

Het was een fijne plek aan zee, tent en poolman Bratan! tot zover prima, maar moesten naast de 2600 euro voor 11 nachten nog 150 euro extra betalen daar ineens, waarvan 75 euro bankkosten ( niet vermeld bij de boeking, maar voor betaling met pinpas) naast deze verborgen kosten, drinken ( klein flesje cola) voor de kinderen besteld bij de teensclub, gewoon even 35 kuna per stuk, dat is bijna 5 euro en 10 euro voor aperol spritz. Daarnaast wordt het park prima bijgehouden, maar dat betekent dus ook snoeien met een kettingzaag om 7.30 uur naast de tent. De locatie direct aan zee en met privezwembad voor de glampinggasten met een leuke beheerder heeft veel goed gedaan en de tent was echt zuiver en mooi! . Gezien de prijzen en extra kosten die van te voren niet vermeld zijn, gaan wij volgend jaar maar weer naar st tropez.

Suncamp Holidays

Gelukkig was ik er maar 11 dagen.

Bjorn van den bempt,
9-8-2018

Hele grote camping. Accommodaties zijn goed. En dat was het wel zo'n beetje. Het betaalde zwembad is veels te druk als je erin wil gaan moet je eerst vragen of er mensen opzij wilden gaan. Strand wel leuk.

Niet voor herhaling

Van liempt,
9-8-2018

Was er voor het eerst nooit meer zwembad te druk kont er gewoon alleen in staan geen badmeester dus allemaal banden in het water eten drinken daar erg duur goedkoper in Nederland mensen erg onvriendelijk.

Discotheek word je netjes met treintje gehaald en terug gebracht maar grote bende daar dochter op moeten halen lesbo feestjes echt verschrikkelijk

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great camping experience that so many of our guests have grown so fond of.

Sincerely,

Ontzettend massaal

Ellen Meesters,
9-8-2018

De stacaravan van touroperator was super. Veel ruimte, goede bedden.

De camping zelf is echt ontzettend groot, waardoor het zijn charme verliest. Zwembaden zijn te klein voor het aantal personen dat zich op de camping bevindt. Je moet werkelijk overal voor bijbetalen. En nog prijzig ook. Strandjes zijn op zich mooi, maar je moet haast overal met de auto naar toe. Voor ons was dit een keer maar nooit meer.

Dear Mrs. Meesters

Thank you for choosing Lanterna Premium Camping Resort and for valuable input. We work hard to deliver memorable experience for our guests and we are sorry to hear that your expectations were not met.

We will definitely use your feedback to learn and improve.

Nooit meer!

Michel kersten,
8-8-2018

Een hele mooie grote camping, alleen de prijzen asociaal hoog.

Eerste en laatste keer Kroatië , gemiddeld €6 voor een bier en €5 voor een koffie!!!!

Laat staan wat je hier voor het eten betaald.

Je betaald al de hoofdprijs voor huur en moet vervolgens voor alles betalen van treintje tot de bedjes bij de zwembaden!

Jammer voor zo een mooi land dat zich zelf en haar toerisme kapot maakt!!!!

Alleen al op deze camping ruim 6000 boekingen minder.

Dear Guest,

Sincerely,

Danijela Zgrablić

Erg mooie camping, maar wel echt te groot en druk.

Fam. Schuurman,
6-8-2018

De camping Lanterna is een hele mooie camping, erg schoon, wordt zeer goed onderhouden en is van alle gemakken voorzien.

Er zijn ook wat nadelen. De camping is MEGA. Zo groot dat het treintje dat over de camping rijdt, 70 minuten over een ronde doet en de uiterste plekken niet bereikt.

Verder iedere avond harde muziek met helaas niet altijd de beste zangers haha.

Verder erg vriendelijk personeel, zeer schoon sanitair met fulltime schoonmakers per gebouw.

Verder een gratis zwembad en voor het grote bad dient betaald te worden.

Wat dat aan gaat super. Echter zullen wij door de grootte en drukte onze vakantie op deze camping niet herhalen.

Dear Mr. Schuurman

Thank you for booking at Lanterna Premium Camping Resort and for your feedback. We are happy to hear your great comments , they motive us to keep up the good work. We are looking forward to seeing you again at Lanterna Premium Camping Resort .

Te Commercieel.

Held,
6-8-2018

We zijn al meerdere keren op Lanterna geweest.Toendertijd beviel ons dat goed. Dat kwam ook door de plek waar we stonden.Vooraan bij de zee, dichtbij t zwembad en alle faciliteiten.Camping is de laatste paar jaar flink verbouwd en het is er niet beter op geworden.De camping heeft steeds meer weg van een resort en je merkt heel duidelijk dat het alleen maar gaat om zoveel mogelijk geld incasseren. Het is veeeel drukker geworden. Meer plekken bij gekomen, meer huisjes. Prijzen zijn enorm gestegen. Terrasje kost meer als in Nederland.

Overal moet je voor betalen en nog niet zo'n beetje ook.Bij de zoetwater zwembaden is ook veel bijgebouwd.Er zijn een aantal zwembadjes bijgekomen, maar dit is echt alleen maar voor kleine kinds. De zwembaden zijn veels te klein voor de hoeveelheid mensen op de camping.Je kunt er niet in zwemmen, enkel in staan.Je komt enkel binnen met een bandje.Deze huur je. Positief:grote plekken,sanitair is schoon .

Dear Mr. Held,

Thank you for sharing your experience with all of us. Hopefully, we will see you at Lanterna Premium Camping Resort again soon.

Sending you warm regards.

Zeer grote, matige camping

N. Janssen,
4-8-2018

Wij stonden met zijn 4 (2 stellen) op camping lanterna in een touroperator tent.

Een nette tent die van alle gemak voorzien is en er als nieuw uit ziet.

Helaas wel last gehad van muizen in onze tent, ondanks dat alle etenswaren netjes waren opgeborgen. Ook onze buren hadden hier last van. De camping deed helaas niks aan de muizen. De dormouses schijnen beschermde diersoorten te zijn en voor de andere muizen zouden valleb besteld zijn. Daarna gaf het personeel aan dat ze het te druk hadden. De beestjes houden je wel wakker helaas...

De faciliteiten zoals de wc en douche waren schoon, maar het waren er helaas te weinig. Om van 13.00 uur tot 12 uur savonds savonds stond er non-stop een rij voor de douches.

De stranden waren erg druk en voor een bedje moet je betalen. Wij reden regelmatig over de camping naar het glamping gedeelte (2-3km van ons rijden over de camping), waar het iets rustiger was.

Verder genoeg te doen op de camping!

Dear Mr. Janssen,

Thank you for choosing Lanterna Premium Camping Resort for your holidays and for the time you took to write your comments.

We always welcome our guests’ feedback and use it to constantly improve our service.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lanterna in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lanterna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.