Camping Lanterna

Met jonge kinderen

Niet voor ons

Rick van Zwam
16-8-2018

Camping is eigenlijk te groot wanneer je met jonge kids gaat. Ga je met oudere kinderen die al goed kunnen fietsen bijvoorbeeld dan zal dat minder uitmaken. Receptie is waardeloos, je kan 5x iets vragen maar ze sturen niemand. Echt overal moet voor betaald worden.

Hygiëne van het sanitair was werkelijk buitengewoon, de hele dag werd dit super bijgehouden.

Al met al bij lange na geen 4 sterren waard!

Prachtige camping

Gonnie
13-8-2018

Hele mooie camping met genoeg te doen voor jong en oud. Nette en schone huurtent op ruime plek. Sanitair schoon en werd full time schoongemaakt. Het is een enorme camping dit vonden we helemaal niet storend. Leuke zwembaden en mooie stranden. Wij vonden het een top camping.

Dear Mr. Gonie

Thank you for booking Lanterna Premium Camping Resort

and for your feedback. We are happy to hear your great comments , they motive us to keep up the good work.

We are looking forward to seeing you again at Lanterna Premium Camping Resort.

Warm regards

Danijela Zgrablić

Mooie camping maar eten en drinken is erg prijzig

Martin Nieborg
12-8-2018

Heel erg grote camping met mooie staanplaatsen maar zwembaden zijn te klein in verhouding tot de camping. Het eten en drinken is belachelijk duur. Even patatje zonder afhalen voor 4 personen 112 kuna dus 15 euro. Biertje op terras is ongeveer 5 euro. Gaan daarom maar niet meer op de camping eten maar in het dorp en wat vaker naar de Lidl en zelf koken. Sanitair is afgeplakt met folie wat allemaal los laat. Douches stinken naar rioollucht. Urinoirs spoelen niet door (defect). Kroatië is mooi maar volgende keer geen Lanterna meer.

Dear Mr. Nieborg

Thank you for choosing Lanterna Premium Camping Resort and for sharing your experience. We are sorry to read that you were not satisfied with our service.

We always strive to provide the best possible guest service and we will discuss and use your comments to improve.

Mooie camping.

Anoniem
11-8-2018

Mooie grote camping,maar dat wisten wij.Zwembad is mooi maar ten opzichtte van de grote van de camping te klein.

Wij vonden het inchecken lang duren 2 balies zijn te weinig.Daarna werd je naar touroperator gestuurt voor sleutel en uitleg camping etc daarna het bandje halen voor het zwembad dit kan wel anders naar mijn mening.Genoeg eetgelegenheid.

Dat je voor de ligbedden moet betalen dat wisten wij ook je hebt door deze regel geen last van handdoekje leggers😏.Ik lees best wat negatieve reacties waarvan ik denk beter lezen wat er betaald en onbetaald is op campings!

Kroaten mogen wel vriendelijker zijn ook in supermarkt Tommie daar voel je je geen"koning"als je boodschappen daar koopt.

Wij hebben een fijn verblijf gehad.

Vreselijke ervaring om te vergeten!!!

Inge Janssen
11-8-2018

We hadden ons verheugd op onze eerste keer in Kroatië, maar het is ons zwaar tegengevallen helaas!

Ten eerste is het verschrikkelijk om Kroatië in en uit te komen door de grenscontroles.

De camping is veeeeeeeeels te groot voor de faciliteiten die er zijn. Alles is ver, verder en verst. Als je met de auto gaat kun je tegen betaling wel heel veel ondernemen op de camping.... Je hoeft je niet te vervelen.

De zwembaden zijn mooi maar te klein voor het aantal bezoekers van de camping. Bij 1 schoolslag raak je minimaal 4 mensen, zo’n mierenhoop is het....

De toiletgebouwen zijn modern maar vreselijk vies. De campinggasten lijken wel beesten waar niet tegenaan te poetsen valt.... Op meerdere plekken op de camping ruikt het naar urine.... Ook op de kampeerplaatsen waar mensen achter de caravan/tent plassen omdat de toiletgebouwen s’nachts te ver weg zijn. Wel dure plekken...

Na een week de boel afgebroken en naar Italië gereden. Jammer

Dear Mr. Janssen

Belachelijk

Bakker
11-8-2018

Mooie camping met ontzettend veel faciliteiten. De staat van het sanitair is keurig en wordt goed bijgehouden door de schoonmakers. Echter moet je voor (bijna) alles op camping bij betalen, met als dieptepunt voor het tafeltennissen. Ongelooflijk triest als je 60 euro per nacht betaalt en dan nog steeds een paar euro moet aftikken om een uurtje te kunnen tafeltennissen.

Dear Mr Bakker

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our camping resort very soon!

Sincerely,

Danijela Zgrablić

Zoek verder......te duur, te groot en onpersoonlij

Familie Janse
10-8-2018

Mensen, zoek een andere camping uit. Dit is een grote,onpersoonlijke en veels te dure camping. Er staan duizenden mensen op deze camping. Bij het zwembad moet je €5 per bedje per dag betalen!! Krankzinnig. En eten en drinken bij het zwembad zijn absurde prijzen. Personeel op de camping is onvriendelijk, er kan geen service of lachje vanaf. Wij hadden een mobiel home en nadat wij de sleutel in ontvangst hadden genomen konden wij het allemaal zelf uitzoeken. Geen uitleg verder. Onze kinderen leerden vriendjes kennen, echter door de grote van deze camping konden zij behalve bij het zwembad niet afspreken. De afstanden zijn te groot. Naar het strandje deden wij bijvoorbeeld met de auto!

Door deze grootte ontgaat je ook van alles zoals animatie. Op andere campings kwam het animatie-team bij het zwembad langs om kinderen enthousiast te krijgen voor een animatie-programma. Buiten de camping heb je een auto nodig voor boodschappen of tripjes

Genoten van een grote fijne camping!

L. DORST
10-8-2018

Een grote camping maar erg netjes en goed verzorgd.

Bij aankomst hebben wij een upgrade gekregen voor ons huisje. We verbleven op de F zone Istrian Village! Prachtig mooi en schoon. Bedden mooi opgedekt en een set handdoeken lag klaar.

Heerlijk rustig en geen last van geluid.

Ontbijt iedere ochtend heerlijke broodjes bij een van de bakkerhuisjes.

Zwembad erg druk de kids(7 en 10 jaar) genoten van de glijbanen. Bij aankomst koop je een armband voor 50 kuna(BORG)

We zijn meer naar de strandjes geweest waarbij we erbij 1 de auto pakten maar dat was heerlijk rustig en prachtig mooi.

Sanitair niet echt nodig gehad maar wat we er van hebben gezien was erg netjes.

Verschillende keuze uit restaurants ook daar hebben we genoten. En soms smaakte het 1 beter als het ander maar dat is thuis ook. Meestal 2x een kindermenu 1voorgerecht wat wij deelden en 2 hoofdgerechten en dan meestal 6 a 8 drankjes ongeveer 60,- kwijt. Personeel ook prima.

Dear Mr. Dorst

Thank you for booking lanterna Premium Camping Resort

and for taking the time to share your experience. We are happy to hear you enjoyed your stay . We hope that we have earned your trust to stay with us again.

Danijela Zgrablić

Fantastisch duur plekje aan de adriatische zee

Cecile panhuijzen
9-8-2018

Het was een fijne plek aan zee, tent en poolman Bratan! tot zover prima, maar moesten naast de 2600 euro voor 11 nachten nog 150 euro extra betalen daar ineens, waarvan 75 euro bankkosten ( niet vermeld bij de boeking, maar voor betaling met pinpas) naast deze verborgen kosten, drinken ( klein flesje cola) voor de kinderen besteld bij de teensclub, gewoon even 35 kuna per stuk, dat is bijna 5 euro en 10 euro voor aperol spritz. Daarnaast wordt het park prima bijgehouden, maar dat betekent dus ook snoeien met een kettingzaag om 7.30 uur naast de tent. De locatie direct aan zee en met privezwembad voor de glampinggasten met een leuke beheerder heeft veel goed gedaan en de tent was echt zuiver en mooi! . Gezien de prijzen en extra kosten die van te voren niet vermeld zijn, gaan wij volgend jaar maar weer naar st tropez.

Gelukkig was ik er maar 11 dagen.

Bjorn van den bempt
9-8-2018

Hele grote camping. Accommodaties zijn goed. En dat was het wel zo'n beetje. Het betaalde zwembad is veels te druk als je erin wil gaan moet je eerst vragen of er mensen opzij wilden gaan. Strand wel leuk.

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lanterna in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lanterna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.