Camping Lanterna

1080 reviews over Camping Lanterna in het Nederlands

Super vakantie

Diny Nieborg
30-7-2018

Grote camping met zwembaden en aan zee met strand. WC's worden goed schoon gehouden. Je moet zeker reserveren in de winter.

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 4-8-2018

Dear Guest,

Thank you for the great review of our camping ! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely,

Don’t do it

Tim Roobol
27-7-2018

Camping has it good things but the sanitary mostly hasn’t good any toilet paper and Every evening there is music you’re able to hear all over the camping from 21:00 untill 23:30 so You can’t sleep before that time. Looks nice but in reality just stay at home.

Zeer grote camping maar vind het niet hinderlijk. Alles schoon en verzorgd op de camping. Allen de organisatie mag wel veel beter. Daar kunnen ze nog veel aan doen. Plekken zijn moeilijk te vinden en ze rijden niet mee om je plek te wijzen. Uiteindelijk bij plek aangekomen bleek deze bezet te zijn. Weer terug. Uiteindelijk na een uur of 3 op een plek gaan staan en deze uiteindelijk toegewezen te hebben gekregen. In de tijd dat we aan het opbouwen waren nog 3 gezinnen voor hetzelfde plek wat wij in eerste instantie ook hadden gekregen maar bezet was. Dus kortom. Ze weten zelf niet eens meer welke plekken er vrij zijn. Ondanks dat het een schone camping was gaan wij toch niet meer terug naar lanterna.

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 29-7-2018

Dear Mr, Van Geel

Thank you for choosing Lanterna Premium Camping Resort

and for valuable input. We work hard to deliver memorable experience for our guests and we are sorry to hear that your expectations were not met.

We always welcome our guests’ feedback and use it to constantly improve our service. We hope that you will give us another opportunity to create a memorable experience for you.

With warmest regards

Camping mnager

Geweldig

Hanneke
23-7-2018

Geweldige camping. Groot ( heb je van tevoren niet geweten dat ie zo groot was dan heb je je niet goed verdiept in de camping alvorens te boeken, dit geld ook voor het feit dat je overal voor moet betalen), veel te doen, netjes schoon. Het strand is mooi, met kiezeltjes maar prima te doen met waterschoenen. Er is zelfs een mooi zandstrandje. Wij hebben genoten, normaal gesproken gaan we ieder jaar ergens anders heen omdat we het meestal wel gezien hebben na 2 weken. Dit is de eerste keer dat we zeker weten dat we hier nog eens terug komen.......

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 29-7-2018

Dear Customer

We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure welcoming you back.

Danijela Zgrablić

Goed onderhouden mooie grote camping

Daniëlle
19-7-2018

Lanterna is een hele grote en mooie camping goed onderhouden. De wc en Douche gebouwen worden meerdere keren per dag schoon gemaakt. Wij zijn hier nu voor de tweede keer. Wat wij wel jammer vinden is dat de camping verbouwd is. Nu staan de logde tenten van canvas op een andere plek. Wij staan langs de doorgaande weg waar echt veel te hard word gereden (gevaarlijk) door de camping bezoeker zelf maar ook door de vrachtwagens die de camping komen bevoorraden. Ik hoop dat ze heel snel iets van drempels aan aanleggen om de chauffeurs te verplichten het gas los te laten. Dit hebben wij vorig jaar niet ervaren omdat we toen in een zijstraatje stonden. Dat was veel fijner.

Bij het zwembad huur je een badje waar je tegoed op zet, zo kun je het eten en drinken in het zwembad betalen weet niet of ik dat echt heel fijn vind. Camping is overal netjes en schoon er is veel te doen. Wel moet overal voor worden bij betaald.

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 22-7-2018

Dear Mr. Danielle

Thank you for choosing Lanterna premium Camping Resort for your special occasion and thank you for taking the time to share your comments. We strive to make our guests’ experiences memorable and we are delighted to learn we are succeeding at that.

It will be our pleasure to see you again at Lanterna Premium Camping Resort

Heerlijk

Klaas
8-7-2018

prima camping, mooie omgeving en leuke plaatsen

1 keer prima, in voorseizoen al druk

Bart S
6-7-2018

Het is een hele hele grote camping. We hebben fietsen gehuurd om naar het zwembad, de bakker, de restaurants, springkussen te gaan. We waren in juni en toen was het al druk. 1 dag stonden we in de rij om een zwembad in te mogen... Bij inchecken sta je eerst in de rij voor de centrale receptie en vervolgens kun je nog inchecken bij je eigen operator. In het hoogseizoen zal het dus nog drukker zijn en denk dat het dan in bv de zwembaden echt te druk is. Voor ons de reden om in het hoogseizoen niet naar Lanterna te gaan en het bij deze 1x te houden. Qua faciliteiten, alles ziet er schoon en verzorgd uit, maar voor veel dingen moet je extra betalen. Van trampoline tot bedjes bij het zwembad. Daarnaast hangt veel ook af van de plek waar je staat. Wij zaten met onze stacaravan letterlijk 5 meter(!) (staat alleen hek tussen) van een drukke weg die buiten, langs de camping loopt. je hebt mooie (dure) plaatsen en dus mindere. let daar dus op!

Dear Guest

Thank you staying at Lanterna Premium Camping Resort and for sharing your experience with us. It always gives us great pleasure to hear our guests are happy and taking home nice memories.

We hope to welcome you at Lanterna Premium Camping Resort again.

Danijela Zgrablić

Zeer verzorgde en goed onderhouden mega camping. Van alle gemakken voorzien.

Echter behoorlijk prijzig en voor bijna alles moet nog extra betaaald worden zoals het springkussen voor de kinderen, het toeristentreintje, de strandstoelen, etc.

De zwembaden zijn erg mooi en deze zijn wel inbegrepen in de prijs. Wij vragen ons wel af of ze toereikend zijn in het hoogseizoen juli en augustus. Het begon in juni al erg druk te worden.

Veel lawaai op de camping van 7.00 - 23.00 uur. De muziek ging savonds erg hard en was storend op de plek waar wij zaten. Om 7.00 uur rijd het af en aan met busjes en vrachtautootjes om de boel overal te bevoorraden. De bladblazer en heggeschaar ging vaak al voor half 8 aan.

Al met al een mooi camping als je van entertainment houdt maar wij zijn na 1 week vertokken naar een andere camping om meer rust op te zoeken. Daarbij is de kuststreek van Istrie heel prijzig. Eten is ook duur op de camping en omgeving.

Dear Guest

Thank you for taking the time to write this review. It is wonderful to hear such positive feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us.We strive to make our guests’ experiences memorable and we are delighted to learn we are succeeding at that.

Warm regards

Danijela Zgrablić

Prachtige, goed onderhouden camping.

Sandra
28-6-2018

Wij hebben genoten, in het voorseizoen maar toch al alle faciliteiten van het hoogseizoen.

De afgelopen jaren hebben ze veel geinvesteerd in de camping.

Volgend jaar nog een keertje in juni. Maar we weten niet of we in het hoogseizoen naar deze camping gaan, dan is het erg druk denken wij.

Dear Guest

We hope to welcome you at Lanterna Premium Camping Resort again.

Laurien
20-6-2018

Wij hebben 10 dagen gekampeerd op camping lanterna

Super mooi gehad vooral de kampeerplaatsen waren erg groot!

De camping erg netjes en veel te doen voor jong en oud.

Het waren wel kiezelstranden waar Kroatië om bekend staat.(ook geen probleem trouwens want overal zijn er volop waterschoentjes te koop en vergeet dan je snorkel niet want dat kun je hier ook prachtig!)

Maar nu is de camping totaal gerenoveerd met zandstrand!

(Helaas hebben wij dit nog niet gezien)

Al met al een aanrader om heen te gaan zo wel met als zonder kinderen!

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 10-8-2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our camping very soon!

Sincerely,

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lanterna in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lanterna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lanterna scoort een 7.43 uit 10 op basis van 1079 reviews.