Camping Lanterna

Weer vandaag11°-1°
Camping Lanterna
6,5

Omschrijving
Aan de kust van Istrië in Kroatië ligt Camping Lanterna. Een zeer grote camping opgedeeld in duidelijke zones. Zo heeft elke zone dezelfde faciliteiten als een marktpleintje met een bakker en fruitkraampjes. Voor honden is er op Camping Lanterna een aparte hondendouche en - strand. Ook zelf sta je zo met je voeten in het zand.

939 reviews over Camping Lanterna in het Nederlands

Absoluut geen aanrader!!!!

Nathalie,
20-8-2018

Dit is De laatste keer dat wij zijn geweest. Het uitzicht is hier erg mooi maar dat is ook wel zo’n beetje het enigste positieve. Bij aankomst met het tent opzetten word je meteen lek geprikt door de tijgermuggen, wat je ook koopt (in kroatie of in Nederland) niks helpt tegen de muggen. Onze dochter van 12 heeft in 2 dagen tijd meer dan 60 muggenbultjes op haar benen.

Dit is niet het enigste ongedierte waar je last van hebt. Het wemelt er van de eekhoorn die snachts je stoelen en tafel onderschijten. En als je in de zee wil zwemmen moet je niet vies zijn van kwallen want daar zwemmen R 1000den van. Je kunt nog geen meter zwemmen zonder en kwal tegen je aan te krijgen. Verder moet je overal voor betalen, klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit van gehoord, de zwembaden zijn veel te klein voor het aantal gasten en de rode kleigrond laten overal vlekken achter die je nooit meer kwijt raakt. 4 x geweest maar valt elk jaar meer tegen

Dear Mrs. Nathalie

Thank you for choosing and taking the time to share your experience. We give our utmost to make our guests' stay with us a pleasant and memorable experience. It is from feedback like yours that points us in the right direction in our effort to constantly improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and we are sorry that you feel that in this case that we fell short.If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great experience that so many of our guests have had.

Danijela Zgrablić

Met gierende banden terug naar huis...

Tilly,
19-8-2018

Wat wel goed was...even denken...het uitzicht..dat was prachtig. En wat niet? Douches, toiletten, de herrie, de prijzen in de winkel...Het uitzicht was echt prachtig en de ruime plek was niets van te zeggen. Alleen het sanitair, bah...toiletten vaak vies..douches hadden of koud water of er kwam een pisstraal uit waarbij je wanneer je ingesopt was de boel niet meer uitgespoeld kreeg. Een simpel ijsje aan het zwembad...16 euro voor 4 ijsjes. Fles ijsthee in de winkel zo 2 euro. Niet grappig. Ook veel herrie van jongelui. Zou goed zijn wanneer daar wat strenger tegen opgetreden zou worden. Dat je voor bedjes moet betalen, vind ik geen probleem, want dit voorkomt het handdoekje leggen. Misschien komt het omdat het seizoen afloopt, maar door deze ervaring keren wij niet meer terug naar Kroatië. Volgend jaar weer gewoon naar Italië. Schoner, vriendelijker en stukken goedkoper qua eten!

Nooit weer!

P.wobbes,
19-8-2018

We moesten eerst erg lang wachten bij het inchecken. En toen bleek de plek die we hadden gereserveerd veel te klein was voor onze tent. Zeer onvriendelijk personeel die niet goed engels sprak. Uiteindelijk na veel aandringen kregen we een grotere plek toegewezen die maar net groot genoeg was. We moesten dan wel bijbetalen .

We zaten aan een doorgaande weg waar veel te hard werd gereden .Veel lawaai in de avond met harde muziek. Het personeel was niet vriendelijk en zeer ongastvrij.

Voor ons 1 keer en nooit weer!!

Suncamp Holidays

top camping,prachtige omgeving en vooral schoon!!

van den hoek,
16-8-2018

Prachtige camping met vriendelijk personeel.

De ligging is perfect, 5 min lopen en we waren bij het strand,de piazza,supermarkt of het zoutwater zwembad.

Het sanitair word de gehele dag door gepoetst door hard werkend personeel en dit was dan ook te zien!

Ook de camping word vanaf s'morgens vroeg al helemaal schoon geveegd en gesopt zodat alles er top uit ziet voordat de camping ontwaakt.

Ondanks dat wij met het vliegtuig zijn gegaan en dus geen auto bij hadden hebben wij ons alle 14 dagen perfect vermaakt (omgeving,activiteiten,faciliteiten etc).ook de aangeboden boottours zijn zeker de moeite waard en de bus naar Porec stopt bij de camping (net als de watertaxi naar novigrad).

Volgend jaar gaan wij dan ook zeker terug maar dan met de auto want wij zijn hier nog zeker niet uitgekeken!

Dear Mr. Van den Hoek

Thank you for taking the time to write this review. It is wonderful to hear such positive feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us.

We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure welcoming you back.

Niet voor ons

Rick van Zwam,
16-8-2018

Camping is eigenlijk te groot wanneer je met jonge kids gaat. Ga je met oudere kinderen die al goed kunnen fietsen bijvoorbeeld dan zal dat minder uitmaken. Receptie is waardeloos, je kan 5x iets vragen maar ze sturen niemand. Echt overal moet voor betaald worden.

Hygiëne van het sanitair was werkelijk buitengewoon, de hele dag werd dit super bijgehouden.

Al met al bij lange na geen 4 sterren waard!

Prachtige camping

Gonnie,
13-8-2018

Hele mooie camping met genoeg te doen voor jong en oud. Nette en schone huurtent op ruime plek. Sanitair schoon en werd full time schoongemaakt. Het is een enorme camping dit vonden we helemaal niet storend. Leuke zwembaden en mooie stranden. Wij vonden het een top camping.

Dear Mr. Gonie

Thank you for booking Lanterna Premium Camping Resort

and for your feedback. We are happy to hear your great comments , they motive us to keep up the good work.

We are looking forward to seeing you again at Lanterna Premium Camping Resort.

Warm regards

Danijela Zgrablić

Mooie camping maar eten en drinken is erg prijzig

Martin Nieborg,
12-8-2018

Heel erg grote camping met mooie staanplaatsen maar zwembaden zijn te klein in verhouding tot de camping. Het eten en drinken is belachelijk duur. Even patatje zonder afhalen voor 4 personen 112 kuna dus 15 euro. Biertje op terras is ongeveer 5 euro. Gaan daarom maar niet meer op de camping eten maar in het dorp en wat vaker naar de Lidl en zelf koken. Sanitair is afgeplakt met folie wat allemaal los laat. Douches stinken naar rioollucht. Urinoirs spoelen niet door (defect). Kroatië is mooi maar volgende keer geen Lanterna meer.

Dear Mr. Nieborg

Thank you for choosing Lanterna Premium Camping Resort and for sharing your experience. We are sorry to read that you were not satisfied with our service.

We always strive to provide the best possible guest service and we will discuss and use your comments to improve.

Mooie camping.

Anoniem,
11-8-2018

Mooie grote camping,maar dat wisten wij.Zwembad is mooi maar ten opzichtte van de grote van de camping te klein.

Wij vonden het inchecken lang duren 2 balies zijn te weinig.Daarna werd je naar touroperator gestuurt voor sleutel en uitleg camping etc daarna het bandje halen voor het zwembad dit kan wel anders naar mijn mening.Genoeg eetgelegenheid.

Dat je voor de ligbedden moet betalen dat wisten wij ook je hebt door deze regel geen last van handdoekje leggers😏.Ik lees best wat negatieve reacties waarvan ik denk beter lezen wat er betaald en onbetaald is op campings!

Kroaten mogen wel vriendelijker zijn ook in supermarkt Tommie daar voel je je geen"koning"als je boodschappen daar koopt.

Wij hebben een fijn verblijf gehad.

Vreselijke ervaring om te vergeten!!!

Inge Janssen,
11-8-2018

We hadden ons verheugd op onze eerste keer in Kroatië, maar het is ons zwaar tegengevallen helaas!

Ten eerste is het verschrikkelijk om Kroatië in en uit te komen door de grenscontroles.

De camping is veeeeeeeeels te groot voor de faciliteiten die er zijn. Alles is ver, verder en verst. Als je met de auto gaat kun je tegen betaling wel heel veel ondernemen op de camping.... Je hoeft je niet te vervelen.

De zwembaden zijn mooi maar te klein voor het aantal bezoekers van de camping. Bij 1 schoolslag raak je minimaal 4 mensen, zo’n mierenhoop is het....

De toiletgebouwen zijn modern maar vreselijk vies. De campinggasten lijken wel beesten waar niet tegenaan te poetsen valt.... Op meerdere plekken op de camping ruikt het naar urine.... Ook op de kampeerplaatsen waar mensen achter de caravan/tent plassen omdat de toiletgebouwen s’nachts te ver weg zijn. Wel dure plekken...

Na een week de boel afgebroken en naar Italië gereden. Jammer

Dear Mr. Janssen

Belachelijk

Bakker,
11-8-2018

Mooie camping met ontzettend veel faciliteiten. De staat van het sanitair is keurig en wordt goed bijgehouden door de schoonmakers. Echter moet je voor (bijna) alles op camping bij betalen, met als dieptepunt voor het tafeltennissen. Ongelooflijk triest als je 60 euro per nacht betaalt en dan nog steeds een paar euro moet aftikken om een uurtje te kunnen tafeltennissen.

Dear Mr Bakker

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our camping resort very soon!

Sincerely,

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lanterna in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lanterna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.