Camping Lanterna

Camping Lanterna
6,5

Omschrijving
Aan de kust van Istrië in Kroatië ligt Camping Lanterna. Een zeer grote camping opgedeeld in duidelijke zones. Zo heeft elke zone dezelfde faciliteiten als een marktpleintje met een bakker en fruitkraampjes. Voor honden is er op Camping Lanterna een aparte hondendouche en - strand. Ook zelf sta je zo met je voeten in het zand.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

939 reviews over Camping Lanterna in het Nederlands

De camping zelf is heel mooi en er wordt van alles georganiseerd voor zowel jong als oud. De zwembaden, het zandstrand, het marktplein, het buiten theater waar elke avond een film gedraaid wordt zijn allemaal top.

Het zijn echter de bezoekers die voor de min punten zorgen, daar zou de camping nog iets aan kunnen of moeten doen.

Zo wordt er door veel bezoekers veel te hard gereden! De maximum snelheid van 20km wordt regelmatig overschreden. Dit is heel gevaarlijk gezien het aantal kinderen dat er loopt, fiets, stept op de camping.

Ik vind het dan ook een wonder dat er in de 2 weken dat wij geweest zijn geen aanrijding heeft plaats gevonden ( al is dit waarschijnlijk een kwestie van tijd ). Wat extra toezicht bij het familie aquapark is wat mij betreft ook aan te raden, ook daar kunnen sommigen zich niet aan de regels houden.

Dear Mr. Hendrik

Thank you for taking the time to write this lovely review.

We are happy to hear you had such a great time and to hear you enjoyed our Lanterna Premium Camping Resortso much. We hope to welcome you again at lanterna Premium Camping Resort .

Danijela Zgrablić

Een ongeval meegemaakt er viel een man van de trap af, ongeveer 10 meter. Het duurde verschrikkelijk lang voordat er hulp kwam. Midden in de nacht dat dan wel, echter in totaal 2 uur moeten wachten op een ambulance, kwam mede door laks optreden van het aanwezige personeel (2 man op 10000 gasten!!)

Wel op een hele mooie plaats gestaan vlak bij zee. Mooie camping maar voor mij niet meer in het hoogseizoen. bedden kosten geld?? mooie omgeving, en buiten de camping best goedkoop. Camping zelf duur en de zwembaden aan de kleine kant voor zoveel gasten.

Dear Mr. Jan

Thank you for taking the time to write this review. It is wonderful to hear such positive feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us.

We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure welcoming you back.

Eens maar nooit weer.

Fam. Luinge,
24-8-2018

De camping is mooi gelegen aan de Adriatische kust. Echter de camping is groot, erg groot en je moet overal voor betalen. Wil je met het treintje - betalen, wil je een ligbed bij het zwembad of het strand - betalen, wil je een potje tafeltennis spelen - betalen. Het verkeer op de camping houdt zich niet aan de maximum snelheid. Je moet goed uitkijken bij het oversteken van de campingsnelweg. Wij zijn gewend dat de voetgangers en zeker de kinderen voorrang hebben en krijgen op een camping, nou dat is hier niet het geval. Leuk om een keer geweest te zijn, maar zij komen niet terug.

Dear Mr. Luinge

Thank you for choosing lanterna Premium Camping Resort and taking the time to share your experience. We give our utmost to make our guests' stay with us a pleasant and memorable experience. It is from feedback like yours that points us in the right direction in our effort to constantly improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and we are sorry that you feel that in this case that we fell short.

If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great experience that so many of our guests have had.

Suncamp Holidays

Weinig charme wat hoort bij een camping

Manon,
24-8-2018

Laat ik vooropstellen dat ik normaal niet van het klagen ben, maar ik wil mensen ervan behoeden dat ze lodgetent gaan nemen van touroperator.

Bij aankomst moet je inchecken bij de camping zelf om vervolgens naar een hokje van de touroperator te gaan waar je nog eens een uur in de rij staat voordat je bent ingecheckt. Hier heb ik geen zin in na een reis van 17 uur.

De tent zelf is prima, maar weinig luxe voor een lodge tent comfort. De bedden liggen erg slecht, ontzettende last van onze ruggen.

Toilet gebouw is te klein voor de aantal mensen wat erin moet, dagelijks minimaal 20 minuten wachten voor t douchen & te weinig wasbakken om af te wassen.

Elke vrijdag werd om 5.45uur het toilet gebouw schoongemaakt met een hogedrukspuit! Na een klacht wordt hier niets mee gedaan, ook niet via de receptie.

Het zwembad is te klein voor het aantal bezoekers, wel een leuk zwembad.

Pluspunten zijn de ligging, genoeg restaurants (zonder kindermenus)

Dear Guest,

Thank you for the great review of our camping resort! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Sincerely

Noooooooit meer@

Bi,

Nooit meer!!

Wat een herrie. Begint al om 6 uur. Veegwagens, karretjes, auto's af en aan. Douches etc schoon maar te weinig waardoor lange wachttijden. Het lijkt wel een bungalowpark met al die huurtenten etc. Het is geen camping meer te noemen.

Elke dag live muziek tot last, heel hard lijkt wel of je op een festival zit. Verschrikkelijk. Alles is duur, winkel, eten, dagelijks 10 euro voor 2 bedjes.

Zwembaden overvol. Te klein voor de duizenden mensen die er verblijven.

Kroatië is geweldig, maar Lanterna? Nooit en nooit meer, wat een drama!!!

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 5-9-2018

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great camping experience that so many of our guests have grown so fond of.

Danijela Zgrablić

Veel vermaak op grote camping

Ingrid,
23-8-2018

Wij hebben een goede ervaring met deze camping. Ja hij is echt heel groot en ja je moet voor de meeste dingen bij betalen, maar dat kan je toch niet ontgaan zijn toen je deze camping uitkoos denk ik dan. Wij hadden een mobile home in Istria Village en bij de online preregister thuis bleek dat we een upgrade naar marine Village hadden gekregen. Bij de grote receptie bij de slagboom inderdaad een lange rij, maar er waren nog een aantal kleinere recepties op het park waar wij konden inchecken.

Alles was superschoon, iedere dag wordt alles als een dolle geveegd, op verschillende plekken op het park bakkertjes met heerlijke broodjes. Zwembaden wat overbevolkt. Meer vertier te vinden op de camping dan je zult kunnen doen tijdens je verblijf, de keuze is reuze. Aan te raden om step oid mee te nemen gezien de afstanden. Camping vind ik meer geschikt voor iets oudere kinderen die al zelfstandig ergens heen kunnen. Ze zullen zich goed vermaken

Dear Mrs. Ingrid

Thank you for booking Lanterna Premium Camping Resort and for your feedback. We are happy to hear your great comments , they motive us to keep up the good work.

We are looking forward to seeing you again at Lanterna Camping Premium Resort.

Heerlijke tijd gehad!

M van Dijk,
23-8-2018

Wij hebben 3 weken op Lanterna gestaan, met onze dochter en een vriendinnetje (17 jaar)Wij hebben het heerlijk gehad! Na reviews te lezen: zoveel mensen, zoveel wensen. Ja de camping is groot. Maar dat staat duidelijk aangegeven, dus geen verrassing voor ons. De camping is opgedeeld in zones, waarbij ieder zijn eigen voorzieningen heeft, van bakkertje, tot bistro tot winkeltje. Net buiten de camping zitten 2 groente en fruit stalletjes waar je goedkoop van alles kunt krijgen en vers van het land! De ijsjes waren in de campingwinkel exact hetzelfde en de helft goedkoper dan bij de verschillende barretjes. De hele dag werden de toilet gebouwen door zingende dames schoongehouden, veel personeel langs de stranden en paden bezig om schoon te houden. Heerlijk onder de bomen gestaan, prachtige stranden en baaitjes, zowel op camping als ernaast. De 2 meiden hebben zich prima vermaakt met vele anderen, wij komen volgend jaar weer terug!

helemáál top

angelique smith,
23-8-2018

Wij hebben een héérlijke vakantie gehad op camping lanterna. Tuurlijk het is een mega camping maar daar hebben wij in ieder geval geen last van gehad. Het sanitair wordt de gehele dag schoongemaakt door vast personeel en dat is dan ook te zien. Hulde aan de dames. de camping wordt sowieso goed onderhouden en het uitzicht was fenomenaal. Al met al een topper.

s

Dear Mrs. Smith

Thank you staying at Lanterna Premium Camping Resort and for sharing your experience with us. It always gives us great pleasure to hear our guests are happy and taking home nice memories.

We hope to welcome you at Lanterna Premium Camping Resort

again.

Best regards

Danijela Zgrablić

Fantastisch resort in een gezellige ambiance

Simon van Laerhoven,
22-8-2018

Grote maar gezellige camping met veel faciliteiten waardoor je nooit het mierennestgevoel krijgt Verschillende supermarkt(jes), bistro, restaurant etc en alles netjes aangelegd en bijgehouden Verschillende strandjes waar het goed toeven is Wij zijn er 4 dagen met onze camper geweest en hebben er een fijne tijd gehad !!

Camping manager, Camping Manager, 5-9-2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our camping resort very soon!

Veel te grote camping

walbo,
22-8-2018

Hele grote massale camping. Comfortplaats was groot genoeg voor camper. Electra en watertappunt op korte afstand. Plaats was veel te ver van toiletgebouw, zee, zwembad, receptie. Zonder fiets en goede conditie ben je verloren op deze veel te grote camping. Diverse winkeljes op camping (prijzig), waar alles te krijgen is. Veel heuvels, met de fiets naar de wc, zee, zwembad. Naar aquapark is 10 min fietsen. Naar receptie is 15 min lopen. Te weinig sanitairgebouwen op korte afstand. Sanitair is schoon, geen wachtrijen. Veel Nederlanders en Duitsers. Aquapark is zoetwater, andere zwembaden zijn zoutwater. Zee met klein kiezelstrand. Er wordt door campinggasten en personeel hard gereden op de camping. Leuk en betaalbaar voor de kids, op een band achter een motorboot. Met de bus naar Porec, enkele reis € 4.50 pp. Leuk toeristisch dorpje waar je goedkoop en lekker kunt eten. Bus stopt voor de camping. Taxi voor 4 personen kost € 20.00.

Dear Guest,

Thank you for the great review of our camping! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lanterna in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lanterna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.