Camping Lanterna

Met jonge kinderen

Noooooooit meer@

Bi

Nooit meer!!

Wat een herrie. Begint al om 6 uur. Veegwagens, karretjes, auto's af en aan. Douches etc schoon maar te weinig waardoor lange wachttijden. Het lijkt wel een bungalowpark met al die huurtenten etc. Het is geen camping meer te noemen.

Elke dag live muziek tot last, heel hard lijkt wel of je op een festival zit. Verschrikkelijk. Alles is duur, winkel, eten, dagelijks 10 euro voor 2 bedjes.

Zwembaden overvol. Te klein voor de duizenden mensen die er verblijven.

Kroatië is geweldig, maar Lanterna? Nooit en nooit meer, wat een drama!!!

Danijela Zgrablić, Camping Manager, 5-9-2018

Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great camping experience that so many of our guests have grown so fond of.

Danijela Zgrablić

Veel vermaak op grote camping

Ingrid
23-8-2018

Wij hebben een goede ervaring met deze camping. Ja hij is echt heel groot en ja je moet voor de meeste dingen bij betalen, maar dat kan je toch niet ontgaan zijn toen je deze camping uitkoos denk ik dan. Wij hadden een mobile home in Istria Village en bij de online preregister thuis bleek dat we een upgrade naar marine Village hadden gekregen. Bij de grote receptie bij de slagboom inderdaad een lange rij, maar er waren nog een aantal kleinere recepties op het park waar wij konden inchecken.

Alles was superschoon, iedere dag wordt alles als een dolle geveegd, op verschillende plekken op het park bakkertjes met heerlijke broodjes. Zwembaden wat overbevolkt. Meer vertier te vinden op de camping dan je zult kunnen doen tijdens je verblijf, de keuze is reuze. Aan te raden om step oid mee te nemen gezien de afstanden. Camping vind ik meer geschikt voor iets oudere kinderen die al zelfstandig ergens heen kunnen. Ze zullen zich goed vermaken

Dear Mrs. Ingrid

Thank you for booking Lanterna Premium Camping Resort and for your feedback. We are happy to hear your great comments , they motive us to keep up the good work.

We are looking forward to seeing you again at Lanterna Camping Premium Resort.

Heerlijke tijd gehad!

M van Dijk
23-8-2018

Wij hebben 3 weken op Lanterna gestaan, met onze dochter en een vriendinnetje (17 jaar)Wij hebben het heerlijk gehad! Na reviews te lezen: zoveel mensen, zoveel wensen. Ja de camping is groot. Maar dat staat duidelijk aangegeven, dus geen verrassing voor ons. De camping is opgedeeld in zones, waarbij ieder zijn eigen voorzieningen heeft, van bakkertje, tot bistro tot winkeltje. Net buiten de camping zitten 2 groente en fruit stalletjes waar je goedkoop van alles kunt krijgen en vers van het land! De ijsjes waren in de campingwinkel exact hetzelfde en de helft goedkoper dan bij de verschillende barretjes. De hele dag werden de toilet gebouwen door zingende dames schoongehouden, veel personeel langs de stranden en paden bezig om schoon te houden. Heerlijk onder de bomen gestaan, prachtige stranden en baaitjes, zowel op camping als ernaast. De 2 meiden hebben zich prima vermaakt met vele anderen, wij komen volgend jaar weer terug!

helemáál top

angelique smith
23-8-2018

Wij hebben een héérlijke vakantie gehad op camping lanterna. Tuurlijk het is een mega camping maar daar hebben wij in ieder geval geen last van gehad. Het sanitair wordt de gehele dag schoongemaakt door vast personeel en dat is dan ook te zien. Hulde aan de dames. de camping wordt sowieso goed onderhouden en het uitzicht was fenomenaal. Al met al een topper.

s

Dear Mrs. Smith

Thank you staying at Lanterna Premium Camping Resort and for sharing your experience with us. It always gives us great pleasure to hear our guests are happy and taking home nice memories.

We hope to welcome you at Lanterna Premium Camping Resort

again.

Best regards

Danijela Zgrablić

Fantastisch resort in een gezellige ambiance

Simon van Laerhoven
22-8-2018

Grote maar gezellige camping met veel faciliteiten waardoor je nooit het mierennestgevoel krijgt Verschillende supermarkt(jes), bistro, restaurant etc en alles netjes aangelegd en bijgehouden Verschillende strandjes waar het goed toeven is Wij zijn er 4 dagen met onze camper geweest en hebben er een fijne tijd gehad !!

Camping manager, Camping Manager, 5-9-2018

Dear Guest,

Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our camping resort very soon!

Veel te grote camping

walbo
22-8-2018

Hele grote massale camping. Comfortplaats was groot genoeg voor camper. Electra en watertappunt op korte afstand. Plaats was veel te ver van toiletgebouw, zee, zwembad, receptie. Zonder fiets en goede conditie ben je verloren op deze veel te grote camping. Diverse winkeljes op camping (prijzig), waar alles te krijgen is. Veel heuvels, met de fiets naar de wc, zee, zwembad. Naar aquapark is 10 min fietsen. Naar receptie is 15 min lopen. Te weinig sanitairgebouwen op korte afstand. Sanitair is schoon, geen wachtrijen. Veel Nederlanders en Duitsers. Aquapark is zoetwater, andere zwembaden zijn zoutwater. Zee met klein kiezelstrand. Er wordt door campinggasten en personeel hard gereden op de camping. Leuk en betaalbaar voor de kids, op een band achter een motorboot. Met de bus naar Porec, enkele reis € 4.50 pp. Leuk toeristisch dorpje waar je goedkoop en lekker kunt eten. Bus stopt voor de camping. Taxi voor 4 personen kost € 20.00.

Dear Guest,

Thank you for the great review of our camping! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.

Absoluut geen aanrader!!!!

Nathalie
20-8-2018

Dit is De laatste keer dat wij zijn geweest. Het uitzicht is hier erg mooi maar dat is ook wel zo’n beetje het enigste positieve. Bij aankomst met het tent opzetten word je meteen lek geprikt door de tijgermuggen, wat je ook koopt (in kroatie of in Nederland) niks helpt tegen de muggen. Onze dochter van 12 heeft in 2 dagen tijd meer dan 60 muggenbultjes op haar benen.

Dit is niet het enigste ongedierte waar je last van hebt. Het wemelt er van de eekhoorn die snachts je stoelen en tafel onderschijten. En als je in de zee wil zwemmen moet je niet vies zijn van kwallen want daar zwemmen R 1000den van. Je kunt nog geen meter zwemmen zonder en kwal tegen je aan te krijgen. Verder moet je overal voor betalen, klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit van gehoord, de zwembaden zijn veel te klein voor het aantal gasten en de rode kleigrond laten overal vlekken achter die je nooit meer kwijt raakt. 4 x geweest maar valt elk jaar meer tegen

Dear Mrs. Nathalie

Thank you for choosing and taking the time to share your experience. We give our utmost to make our guests' stay with us a pleasant and memorable experience. It is from feedback like yours that points us in the right direction in our effort to constantly improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and we are sorry that you feel that in this case that we fell short.If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great experience that so many of our guests have had.

Danijela Zgrablić

Met gierende banden terug naar huis...

Tilly
19-8-2018

Wat wel goed was...even denken...het uitzicht..dat was prachtig. En wat niet? Douches, toiletten, de herrie, de prijzen in de winkel...Het uitzicht was echt prachtig en de ruime plek was niets van te zeggen. Alleen het sanitair, bah...toiletten vaak vies..douches hadden of koud water of er kwam een pisstraal uit waarbij je wanneer je ingesopt was de boel niet meer uitgespoeld kreeg. Een simpel ijsje aan het zwembad...16 euro voor 4 ijsjes. Fles ijsthee in de winkel zo 2 euro. Niet grappig. Ook veel herrie van jongelui. Zou goed zijn wanneer daar wat strenger tegen opgetreden zou worden. Dat je voor bedjes moet betalen, vind ik geen probleem, want dit voorkomt het handdoekje leggen. Misschien komt het omdat het seizoen afloopt, maar door deze ervaring keren wij niet meer terug naar Kroatië. Volgend jaar weer gewoon naar Italië. Schoner, vriendelijker en stukken goedkoper qua eten!

Nooit weer!

P.wobbes
19-8-2018

We moesten eerst erg lang wachten bij het inchecken. En toen bleek de plek die we hadden gereserveerd veel te klein was voor onze tent. Zeer onvriendelijk personeel die niet goed engels sprak. Uiteindelijk na veel aandringen kregen we een grotere plek toegewezen die maar net groot genoeg was. We moesten dan wel bijbetalen .

We zaten aan een doorgaande weg waar veel te hard werd gereden .Veel lawaai in de avond met harde muziek. Het personeel was niet vriendelijk en zeer ongastvrij.

Voor ons 1 keer en nooit weer!!

top camping,prachtige omgeving en vooral schoon!!

van den hoek
16-8-2018

Prachtige camping met vriendelijk personeel.

De ligging is perfect, 5 min lopen en we waren bij het strand,de piazza,supermarkt of het zoutwater zwembad.

Het sanitair word de gehele dag door gepoetst door hard werkend personeel en dit was dan ook te zien!

Ook de camping word vanaf s'morgens vroeg al helemaal schoon geveegd en gesopt zodat alles er top uit ziet voordat de camping ontwaakt.

Ondanks dat wij met het vliegtuig zijn gegaan en dus geen auto bij hadden hebben wij ons alle 14 dagen perfect vermaakt (omgeving,activiteiten,faciliteiten etc).ook de aangeboden boottours zijn zeker de moeite waard en de bus naar Porec stopt bij de camping (net als de watertaxi naar novigrad).

Volgend jaar gaan wij dan ook zeker terug maar dan met de auto want wij zijn hier nog zeker niet uitgekeken!

Dear Mr. Van den Hoek

Thank you for taking the time to write this review. It is wonderful to hear such positive feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us.

We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure welcoming you back.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lanterna in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lanterna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.