Als je van grootschalige campings houd: prima!

Camping Lanterna ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jill

Als je van grootschalige campings houd: prima!

Jill
18-6-2018

Het is een mooie camping maar wel heel erg groot. Wij verbleven in een ingerichte tent, deze stond mooi tussen de hoge bomen dus was het niet heel erg warm ‘s ochtends. Dat was wel aangenaam, je hebt namelijk ook soms dat je uit je tent zweet! Ik vond het wel echt een nadeel dat je geen zandstrand hebt maar kiezel/rotsen. Ook vond ik de camping echt heel groot, zelf ben ik meer van wat klein schaligere campings en hier moesten we met de step een kwartier naar de receptie en het winkeltjes steppen. Je zit wel op een plek waar je makkelijk dingen kan gaan bezichtigen. Verder wel een mooie nette camping.