Appartement Lanterna Apartments

Appartement Lanterna Apartments
6,9

6 tips over Appartement Lanterna Apartments

George, 5-8-2014
Wij hadden geen koffiezetapparaat, dus zelf meenemen mocht je dit nodig vinden. Waterschoenen zijn echt een must. Ook is het handig om misschien een extra koekenpan mee te nemen. Verder zijn er geen huishoudlinnen aanwezig. Tips voor plaatsen om heen te gaan zijn: Pula e.o., waterpark Aqualandia, Medulin als je persé op een zandstrand geweest wilt zijn. Plitvice meren zijn we ook geweest. Is 4 uren heen en terug, maar was echt prachtig. Vonden wij persoonlijk de reis waard.
Erna Dijkstra, 30-7-2013
Ga niet in juli als je anders kan, dan kom je midden in die examenfeestjes
stefam, 12-5-2013

Leuk om naar toe te gaan.

Grot in Gecic.

Porec

Stadje Rovinje

Vestingstadje Movovun

We hebben een aantal aanbieders voor Lanterna Apartments voor je op een rij gezet:

Sanne, 10-8-2012

Het kartcenter even voor Porec is een aanrader voor de wat oudere kinderen. Porec zelf is een leuk toeristenstadje.

De grotten in de buurt zijn leuk om daar een rondleiding te nemen.

Vanuit de haven van Porec is een dagtrip naar Venetië een aanrader. Zorg wel dat je een goede touroperator boekt en niet 'Mario met de yellow umbrella'. Alles is veel te duur bij hem, je bent kort in venetie en van de rondleiding klopt niets (ben zelf geschiedenisdocent)

Leonie, 2-6-2012
Restaurant Delfin was heel erg gezellig en vriendelijke mensen. Aardige mensen bij de receptie. Al met al een positieve ervaring gehad. Hoe de andere appartementen zijn hebben we niet kunnen inschatten. Strand is mooi en makkelijk om in de zee te komen door de handige trapjes.
Hetty, 16-5-2012

Bezoek de steden Porec en Pula,Pula heeft een oude arena zoals het coloseum in Rome, hier worden regelmatig concerten gegeven dat is een ware belevenis.

Ook is het mogelijk om een dagtocht per boot naar Venetie te maken.