Appartement Lanterna Apartments

Appartement
Appartement Lanterna Apartments
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Lanterna Apartments voor je op een rij gezet:

108 reviews over Appartement Lanterna Apartments in het Nederlands

Vreselijk

Klaas jansen
28-9-2017

Deze appartementen worden in mei juni en september overspoeld met busladingen vol Duitse jongeren.

Ze maken tot vroeg in de ochtend een vreselijk lawaai en er wordt niets aangedaan.Bij het water lag het vol glas.

Dit was een vreselijke vakantie.

Basic

Daphne
28-7-2017

Het appartement is echt heel basic. Wij zaten in een 3 persoonsappartement. 2 slaapkamers, keukentje, tafel met 3 stoelen (geen zithoek) In principe alles wat je nodig hebt, maar verwacht geen luxe. Zo misten wij bijvoorbeeld een koffiezetapparaat. Geen TV (niet dat je dat nodig hebt op vakantie, maar ben gewend dat dit wel aanwezig is). Het appartement was schoon, om de 2 a 3 dagen krijg je schone handdoeken en in 2 weken meerdere keren schone lakens gekregen. Het appartementencomplex kan wel een opknapbeurt gebruiken. Maar het is prima te doen als je niet te veel verwacht. Prijs/kwaliteit verhouding voldoende.

Vanaf ons appartement was het 2 minuten lopen naar de zee. Rondom het appartementen complex kun je op veel verschillende plaatsen de zee is. Met een trappetje of via een steiger. Waterschoenen echt nodig! Receptie was ook op 2 minuten loopafstand. Daar zitten verschillende winkeltjes, horeca, supermarkt, disco en wifi.

Op Camping Lanterna (2 km) verderop, kun je gebruik maken van het zwembad en eventueel andere faciliteiten.

Porec (Tar) is een goede uitvalsbasis voor uitstapjes. Aan dit deel van de kust zijn veel leuke plaatsjes en recreatie (o.a. grotten Baredine, zipline Pazin, aquapark Porec). Auto wel aan te raden.

Nooit meer

Chrissy
11-9-2016

Ik wou zelf graag op de camping van Lanterna staan. Maar de stacaravans zaten al allemaal vol. Dus heb ik als alternatief deze appartementen gekozen. Je krijgt echt waar je voor betaald.. een oud en versleten appartement. De lattenbodems lagen er half uit. We moesten heel voorzichtig omdraaien anders schoot er weer een lat uit. De stoelen vallen bijna uit elkaar. Als ik in bed lag dan had ik de hele nacht jeuk. ik wil niet weten wat hier de oorzaak van was.... Al met al kan deze plek eerst een aardige opknapbeurt gebruiken.Verder gratis WiFi bij de receptie. Je kunt hier alleen maar 1x per dag op. Heel veel jongeren die met bussen tegelijk kwamen en 's nachts liepen te schreeuwen. Restaurants zijn prima te doen. Aardig personeel. Zwembad mag je geen gebruik van maken. Maar wij zijn uiteindelijk elke dag naar de camping gereden omdat hier gewoon veel meer te doen was. Volgend jaar ga ik gewoon weer naar de camping want hier kom ik nooit meer terug.

D-reizen

Wij hebben mn gezocht op hondvriendelijke accomodaties en dat troffen we hier. 50 mtr van het hondenstrand, hondendouche aanwezig en overal waren ze aangelijnd welkom. Gezien veel negatieve reacties had ik me op het ergste voorbereid echter wat valt het dan enorm mee. Best wel jongeren her en der op het park maar totaal geen last van gehad. App was goed schoon voldoende handdoeken gedurende de 2 wkn, prima bedlinnen wisseling. Uitstekend schoon overal ook het park zelf. Prima tot uitstekende restaurants en bars... Ik kan werkelijk niets bedenken wat er negatief was voor de prijs die we in het hoogseizoen betaald hebben. Ik hoop dat dat dit het negatieve beeld dat geschetst is door velen een beetje ophaalt want dit is echt totaal niet aan de orde...

Redelijk appartement in mooi park

Thijs
14-6-2016

Ga daar nooit heen tijdens het Lighthouse Festival. We kwamen aan op de derde avond van het vierdaagse festival. Het ging de hele nacht door met 2600 jongeren in het park. Gekkenhuis ! Een dag later waren ze weg. Heerlijk rustig park dan. Beetje Center Parcs op z'n Kroatisch. Geen huisjes, maar blokken. Kleine kiezelstrandjes. Mooie omgeving en op het park enkele voorzieningen als een kleine supermarkt en wat restaurants. Je zit 10 kilometer van Porec. Een huurauto is wel noodzaak als je wat wil zien van dit mooie, groene land. En er was genoeg te zien. Leuk vonden wij Pula (o.a. een colosseum), de watervallen van Plitvice (wel 3,5 uur rijden....) en een boottochtje vanuit Porec naar o.a. Rovinj. Oude, maar schone appartementen. Lakens verschonen ze maar 1 keer per week, baddoeken twee keer

Kan beter

M. Van Duyvenvoorde
3-8-2015

Twee weken met vijf personen in een appartement. Zeer schoon maar een verfje is hard nodig!

Aardige mensen en schappelijke prijzen. Wel zijn de appartementen zeer gehorig!

Ik snap niet waarom men hier mensen met kleine kinderen in een appartement naast discogangers zet? 'S nachts dus nogal wat overlast en geen nachtportier te bekennen! Buiten het seizoen misschien aan te bevelen maar wij hebben teveel slapeloze nachten gehad

Leuk voor jongeren

Chantal
17-4-2015

Leuke appartementen niet groot, en je hebt niet veel maar geschikt voor jongeren die lekker uit hun bol willen gaan.

Prima plek voor jongeren, maar niet voor stellen

Astrid Esselman
21-9-2014

Zeer basis appartementen. Er staat een bed, bank en kookplaat, maar meer niet. Veel jongeren in het complex. Er staan meerderen betonnen blokken met 15 appartementen. Het is iets luxer dan kamperen.

Erg goed appartementencomplex

George
5-8-2014

Acht dagen met de auto op vakantie geweest in Kroatië met mijn vriendin en verbleven op Lanterna. Na de beoordelingen te hebben gelezen (deze zijn niet allemaal even positief) met onze vingers gekruist het park binnengegaan. Meteen viel op dat alles er verzorgd uitzag, zowel de appartementen van buiten als de omgeving zelf. We waren er al vroeg op onze aankomstdag dus we konden ons appartement nog niet binnen. Daarom hebben we eerst gezwommen in het warme zeewater.

Om 2 uur kregen we de sleutels (2 uren eerder dan beloofd). Het appartement (3 persoons) was superschoon, alles zag er goed uit. Wel eenvoudig, maar niks op aan te merken! De bedden waren prima te doen. Elektrisch kookstel met vier pitten en genoeg pannen / bestek etc. Wij hebben geen last gehad van dronken jongeren en de parksurveillanten waren streng tegen eventuele lawaaimakers. De appartementen zijn wel wat gehorig maar niet storend verder. We kregen na 4 dagen 6 schone handdoeken. Personeel is vriendelijk.

Super!!

Anneke
14-8-2013

We zaten in een 6 pers appartement Helena. De inrichting was goed ,alleen de bedden wel wat hard. Het was er super schoon. Mooie omgeving met uitzicht op zee, deze heeft een kiezelstrand maar is goed te doen. De zee is erg helder ,dus snorkelen een must. Veel restaurantjes op loopafstand op het park en niet duur. Het personeel is hier erg vriendelijk. Wij hebben geen geluidsoverlast gehad

Jammer dat er geen zwembad op het appartementen complex is

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lanterna Apartments in Lanterna (bij Porec), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lanterna Apartments zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lanterna Apartments scoort een 6.8 uit 10 op basis van 108 reviews.