Lanterna (bij Porec)

We hebben een aantal aanbieders voor Lanterna (bij Porec) voor je op een rij gezet:

Vrij Uit

3-sterren accommodatie Lanterna (bij Porec)

Vrij Uit

Reviews over Lanterna (bij Porec)

Geweldig, veilige complex. Een echte aanrader.

Bep-pip,
    10-7-2013

Hebben hier voor het tweede jaar in de maand juni gezeten. Heerlijk hotel op een heel groot supernetjes campingcomplex, waar je echt vakantie hebt en iedereen elkaar respecteert. Van de camping heb je weinig last en 's avonds is er meestal vertier. Voordat de schoolvakanties beginnen zitten hier veel oudere (meestal Duitse) badgasten. Wij hebben een hotelkamer met airco en halfpension gereserveerd. Deze kamers zijn niet supergroot, maar gerenoveerd en zien er netjes en verzorgd uit. De kamers zonder airco zijn volgens ons niet gerenoveerd. Het ontbijt en diner is goed verzorgd; verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar het is goed eten. Genoeg bomen langs het strand als de zon te heet wordt.

Gereisd met partner in juni 2013

zeer relaxte bestemming

c.noijens,
    22-9-2012

Op zoek naar een naturistische bestemming in een hotelkamer kwamen wij uit op dit park. Het is een park met onbegrenste mogelijkheden, mits je op tijd boekt. Kamers, met of zonder airco, met of zonder half pension, suites, kampeerplaatsen of (sta)caravans, de keuze is zeer breed.

Wij kozen voor een kamer met airco en halfpension.

Gereisd met partner in september 2012

Zeer goed bevallen.

H.Kwakernaat,
    7-11-2008

De selectie was niet mogelijk maar dit betreft de bij het complex behorende camping.

Het sanitair is de laatste jaren 200% erop vooruit gegaan. De campinplaatsen worden steeds meer aangepast en verdeeld in percelen. Sommige waren reeds geegaliseerd en voorzien van stroom en wateraansluiting per perceel. Ook is er per perceel o die plaatsen een afvoer voor het vuile water. De aansluiting is te dun voor toiletaansluiting. Winkels opde camping zijn wat minder. Het hoogst noodzakelijke is aanwezig. Restaurants (4) zijn redelijk vwb prijs en kwaliteit. Voor de kinderen is er animatie overdag. Voor volwassenen mgelijkheden voor sport en muziekvoorstellingen 's-avonds.

Wij gaan in 2009 terug en hebben al gereserveerd.

Gereisd met partner in juni 2008

Een echte Aanrader voor FKK

Nicole,
    14-8-2008

Wij hebben Solaris 3 weken bezocht van 21 juli tot 10 aug. We hadden een appartement type A1 en deze zijn in 2007 allemaal gerenoveerd. Het park is heel mooi en verzorgd en je kreeg iedere 2e dag schone handdoeken en 1x per week schoon beddgoed. Het enigste wat jammer is is dat er niet gepoetst wordt in het appartement. Dat moet je dan zelf doen.Eindschoonmaak is wel inbegrepen. De appartementen liggen allemaal aan 1 kant van de camping en de kort bij de winkel, receptie en het strand. Bij Restaurant Galeb kon je waanzinnig goed eten voor heel weinig geld ( ongeveer 6 euro per menu). De bediening zoals Vederan, Dubbi en Darco was geweldig. Het waren schatten en door hun voelde men zich gelijk heerlijk thuis. Ik zou de hele accomedatie omschrijven als het ultieme zalige sauna gevoel. De eerste week van augustus is er altijd carnaval in Solaris en daar wordt kosten nog moeite bespaasp om het voor de gasten leuk te maken met zeer gaaf vuurwerk om 24.00 . Wij gaan zeker terug. EEN AANRADER

Gereisd familie in juli 2008

Juni 2008 waren we hier 2 weken

J.Klok-Daalmeijer,
    28-6-2008

Juni 2008 waren we hier 2 weken. App. gehuurd, was keurig en schoon. Dit geldt voor het hele complex. Mooi ruim balkon. Strand (rotsachtig) was geheel opgeknapt met mooi aangelegde plateaus en trapjes de zee in. Voldoende terrassen waar je kan eten en/of drinken. Ook is half pension mogelijk. Alleen jammer dat het hek tussen FKK complex Solaris en Lanterna (textielcomplex) constant open stond. Hierdoor kon men zo lopen/fietsen van de èèn naar het andere complex via het strand/wandelpad. Vorig jaar moest men nog betalen als men op het FKK complex wou tot 18.00 uur.(we weten dit nog van vorig jaar, toen waren we er ook 1 week in juni) Toen had je niet de hele dag het apies kijken. Verder hadden we het reuze naar onze zin. Elke avond was er live muziek op het restaurant-terras , maar om 23.00-23.30 uur was het rustig op het terrein. Een echte aanrader voor de rustzoekers en zon-aanbidders.

Gereisd met partner in juni 2008