Camping Kamp Romantik

16 reviews over Camping Kamp Romantik in het Nederlands

De fijnste camping van Istrië

Tine
30-11-2017

Wij reisden per fiets door Istrië en logeerden dus op veel verschillende campings. Camping Romantik stak er met kop & schouders bovenuit. Nergens hadden we zoveel ruimte voor onze tent als hier. Het zwembad biedt er (de nodige) verfrissing, de loungestoelen aan het zwembad zijn comfortabel en de hangmatten een heerlijke rustplek. Ook de picknick-tafel een troef, het sanitair is uitgebreid en schoon, de eigenaars vriendelijk, kinderen hebben er ruimte om te spelen, de ontbijtservice is superhandig en ... het is er heerlijk stil! Qua locatie is dit een erg fijne uitvalsbasis om Istrië te verkennen (per auto). Hier ontsnap je aan de drukte & het massatoerisme waarmee je aan de kust van Istrië overspoeld wordt.

Leuke kleine rustige camping

Sjoukje
16-8-2017

Leuke, kleine camping vlakbij Labin. Wij zaten in een mobile home met airco, dat was heerlijk met de warmte. Volledig inventaris, goede bedden, overdekt terrasje. Klein zwembad met voldoende ligstoelen en parasols rondom dat 's avonds verlicht is, heerlijk om in af te koelen. Mogelijkheid om broodjes te bestellen, deze worden 's ochtends door de camping eigenaar bezorgd bij je caravan/tent. Mogelijkheid om wijn te kopen bij de camping eigenaar. De camping ligt in een mooi gedeelte van Istrie, Rabac (strand met kiezels) is 15 minuten rijden (parking Girandella), hier kun je voor 100 Kuna 2 strandbedjes en een parasol huren voor een hele dag. Istralandia (aquapark) uur rijden, evenals Rovinj. Voldoende grote supermarkten op 5 minuten rijden.

Super !!!

ilona
7-8-2017

Heel rustige camping, vriendelijke eigenaars. Kregen als welkom een flesje wijn van de eigenaar zijn eigen wijngaard. Brood wordt aan de caravan geleverd. Klein zwembad (zonder opgelegde openingsuren!), maar groot genoeg voor het beperkte aantal kampeerders. Ruim voldoende gratis ligzetels. Sanitair is heel proper, wordt 2x per dag gepoetst. Sinds dit jaar nieuwe sanitaire voorzieningen bij gekomen. Elektrische kabels worden gegeven door de eigenaar, dit om problemen te voorkomen. Het enige wat wij misten was een restaurantje op wandelafstand. Ook beschikbaar: frigo met diepvriezer, microgolf, wasmachine (tegen betaling), koffieautomaat (3kuna voor een koffie), gratis Wifi. Leuk voor de kinderen waren de hangmatten in de tuin. Ook was er een kleine moestuin waar iedereen verse groentjes kon plukken (gratis). Eigenaars zijn super; maken graag een praatje, niets is hen te veel om je te helpen. Wonen op het domein, zijn dus altijd bereikbaar.

Ligging van de camping is heel geschikt om uitstappen te doen naar Cres, Pula, Rovinj, Porec...

Als wij terug in de buurt komen, gaan we er zeker terug!

Fijne plek voor een rustige vakantie

Vivian
4-7-2017

Fijne, kleine camping. Goed ontvagst van de eigenaren.

Zwembad is klein, maar heerlijk water en buitendouche.

Het sanitair is afgelopen winter aangepakt en prachtig geworden! Meer douches en toiletten. (Ook voor kleine kinderen).

Er is weinig schaduw. In directe omgeving weinig te doen, maar binnen 10 minuten rijden in Labin/Rabak.

Overtocht naar Cres is zeker de moeite waard!

De welkomswijn was erg lekker. Wat ons betreft een aanrader.

Oude reviews (archief)

Uitstekend

Dirk
29-9-2016

Mooie rustige camping in de buurt van Labin. Eigenaar Mario is zeer behulpzaam. Uitstekende hulp bij problemen. Kan niet beter! Verkoopt ook lekkere wijn. Sanitair is schoon. Weinig sanitair voor een groep maar in 2017 zou dit opgelost zijn. Veel plaats op de camping aanwezig.Zeker een aanrader.

te weinig sanitair, maar toch erg leuk gehad

Judith en familie
22-9-2016

6 pitches, en 18 personen... not. meer 20 pitches en 80 personen. We hebben het heel leuk gehad met onze drie kinderen. Gezellige sfeer op de camping en heel aardige eigenaars. Toch heb ik wel geklaagd over het sanitair. Heel kort door de bocht: ik kan niet poepen als er op een meter afstand iemand staat te douchen, tanden staat et poetsen en waarschijnlijk ook nog iemand buiten staat te wachten. Desalniettemin hielp het dat de eigenaars zich ook bezwaard voelden en ons tegemoet zijn gekomen in de kosten. Al met al wil ik toch de camping aanraden, zeker omdat ze van plan zijn volgende zomer extra sanitaire voorzieningen te bouwen.

Heerlijk, onthaasten! Rustige plek

Menno en marjan
30-8-2016

Romantik, is echt een camping om je batterij op te laden, heerlijk rustig en meer een familie gevoel, dan een camping waar je "zit "omdat je op vakantie moet. Je kan er flesje wijn kopen van zijn eigen wijngaard. En je krijgt alle advies en hulp waar je om vraagt.

Ruimte Rust Vriendelijk en Schoon

Stad
25-8-2016

Kleinschalig. Ruime plekken. Vriendelijke eigenaren Mario, Flaviana en zoon Marian. Flaviana komt elke morgen verse broodjes bij de tent brengen. En houdt het toiletgebouw tot in de puntjes. Marian maakt graag een praatje. Veel tenten, vouwwagens en kleine tentjes. Mooi tussen de olijven beetje op een heuvel met uitzicht voor als je zonder stroom bent. Moestuin waar je mag plukken. Vooral allerlei tomaatjes. Kampvuurplek. Ruim voldoende ligbedden. Door de heuvels op loopafstand van het oude Labin. Kinderen van 11 en 13 hebben zich prima vermaakt. Er waren paar kinderen van dezelfde leeftijd ook wat ouder en jonger. Nederlandse kinderen. Maar wij gingen ook veel weg. WIFI bij het zwembad.

2 keer was er een grote groep kampeerders op het tentjes veld. Zag er gezellig uit maar daardoor druk bij het toiletgebouw in de ochtend dan echt spits. Andere dagen absoluut niet. Volgens Marian gaan ze een sanitairgebouw bij bouwen.

Zwembadpomp was kapot waardoor water troebel. Je kon wel zwemmen maar is minder aantrekkelijk vooral voor de volwassenen. In tweede week was het water weer helder. Waterkwaliteit was wel goed volgens Marian.

Genoeg leuke plaatjes, rots strandjes en goede eetzaakjes in omgeving en heel betaalbaar.

Heerlijke rustige kleine camping

William
21-7-2016

Camping in binnenland met ca 15 plekken. Klein zwembad, WiFi, 1 mannen toilet en douche, hetzelfde voor vrouwen. Erg schoon. Super behulpzame en vriendelijke eigenaar. Wij waren er met 3 pubers. Voor hen is de camping niet zo interessant maar er is in de ongeving genoeg te beleven.

Opkomen camping door eerst ca 100 m door te rijden omhoog, en dan middels een inrit te keren (keertje steken). Dan rijdt je de heuvel af zo de camping op. Even gas geven op de steile helling om ca 3m te klimmen. Valt te doen met de caravan.

Mario, zoon van eigenaar vertelde ons dat er voor seizoen 2017 een paar plekken omgebouwd worden tot comfort plekken, met eigen douche en toilet.

Super

Filip & Ann Verleden - Remaut
13-7-2016

Kleine, gezellige camping. Centraal gelegen. Zeer proper sanitair, klein maar aangenaam zwembadje met zonneterras met ligstoelen en parasols.Super vriendelijke en behulpzame eigenaars. Ze doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, 's morgens wordt je brood geleverd, je krijg veel uitleg wat er zoal te doen is in de buurt, groenten uit hun moestuin worden aangeboden en ze zijn steeds te vinden voor een gezellige babbel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kamp Romantik in Kapelica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kamp Romantik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Kamp Romantik scoort een 8.94 uit 10 op basis van 19 reviews.