Reviews over Kapelica

héérlijke rustige camping

fam. Wuyts,
    27-8-2018

Héérlijke, kleinschalige topcamping, super vriendelijke eigenaars.

Mooi en voldoende kraaknet sanitair. klein maar fijn zwembad. De hangmatten zijn super! Heel lekkere zelfgemaakte wijn en honing te verkrijgen. Supermarkten op 10 minuten afstand.

Labin (10'), Rabac (15'), Rovinj, Pula, Porec (een uurtje) allemaal goed te bereiken met de wagen. In Porec met de kinderen watersporten gedaan, een ijsje gegeten in gelateria fontana waar ze heerlijk ijs verkopen en jongleren met ijsbollen, dolfijnen gespot. Zeker een bezoekje waard als je naast de rust van deze heerlijke camping toch nog wat actie wil.

Tip top in orde ! Super !

Veerle,
    21-8-2018

Met ons gezin: 2 kinderen (9j -12j) verbleven we een week in sta-caravan met airco. Sta-caravan was -net als de rest van het domein - kraaknet en prima in orde.

Door hun vriendelijkheid en gastvrijheid verdienen de eigenaars een extra 'award'.

Kleinschaligheid en sfeer die er hangt geeft een echt 'rust'gevoel ! !! De kinderen hebben net als wij ook echt genoten van dit verblijf.

Ook de ligging is prima !

De fijnste camping van Istrië

Tine,
    30-11-2017

Wij reisden per fiets door Istrië en logeerden dus op veel verschillende campings. Camping Romantik stak er met kop & schouders bovenuit. Nergens hadden we zoveel ruimte voor onze tent als hier. Het zwembad biedt er (de nodige) verfrissing, de loungestoelen aan het zwembad zijn comfortabel en de hangmatten een heerlijke rustplek. Ook de picknick-tafel een troef, het sanitair is uitgebreid en schoon, de eigenaars vriendelijk, kinderen hebben er ruimte om te spelen, de ontbijtservice is superhandig en ... het is er heerlijk stil! Qua locatie is dit een erg fijne uitvalsbasis om Istrië te verkennen (per auto). Hier ontsnap je aan de drukte & het massatoerisme waarmee je aan de kust van Istrië overspoeld wordt.

Leuke kleine rustige camping

Sjoukje,
    16-8-2017

Leuke, kleine camping vlakbij Labin. Wij zaten in een mobile home met airco, dat was heerlijk met de warmte. Volledig inventaris, goede bedden, overdekt terrasje. Klein zwembad met voldoende ligstoelen en parasols rondom dat 's avonds verlicht is, heerlijk om in af te koelen. Mogelijkheid om broodjes te bestellen, deze worden 's ochtends door de camping eigenaar bezorgd bij je caravan/tent. Mogelijkheid om wijn te kopen bij de camping eigenaar. De camping ligt in een mooi gedeelte van Istrie, Rabac (strand met kiezels) is 15 minuten rijden (parking Girandella), hier kun je voor 100 Kuna 2 strandbedjes en een parasol huren voor een hele dag. Istralandia (aquapark) uur rijden, evenals Rovinj. Voldoende grote supermarkten op 5 minuten rijden.

Super !!!

ilona,
    7-8-2017

Heel rustige camping, vriendelijke eigenaars. Kregen als welkom een flesje wijn van de eigenaar zijn eigen wijngaard. Brood wordt aan de caravan geleverd. Klein zwembad (zonder opgelegde openingsuren!), maar groot genoeg voor het beperkte aantal kampeerders. Ruim voldoende gratis ligzetels. Sanitair is heel proper, wordt 2x per dag gepoetst. Sinds dit jaar nieuwe sanitaire voorzieningen bij gekomen. Elektrische kabels worden gegeven door de eigenaar, dit om problemen te voorkomen. Het enige wat wij misten was een restaurantje op wandelafstand. Ook beschikbaar: frigo met diepvriezer, microgolf, wasmachine (tegen betaling), koffieautomaat (3kuna voor een koffie), gratis Wifi. Leuk voor de kinderen waren de hangmatten in de tuin. Ook was er een kleine moestuin waar iedereen verse groentjes kon plukken (gratis). Eigenaars zijn super; maken graag een praatje, niets is hen te veel om je te helpen. Wonen op het domein, zijn dus altijd bereikbaar.

Ligging van de camping is heel geschikt om uitstappen te doen naar Cres, Pula, Rovinj, Porec...

Als wij terug in de buurt komen, gaan we er zeker terug!

Kapelica scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews