Villa Pazin-Trosti

Villa Pazin-Trosti

Villa

1 review over Villa Pazin-Trosti in het Nederlands

Mooi huis maar de puntjes moeten nog echt op de i!

Eef Verstraaten
17-6-2016

Villa pazin-trosti in heki is een mooie accommodatie. Ruim opgezet met een geweldig (koud, zonder verwarming) zwembad. Je kunt van het middenpunt van istrie binnen 45 minuten naar de mooie badplaatsen rijden. De puntjes die op de i moeten in dit huisje zijn: * kinderstoel kapot (wel aangegeven maar werd dit verblijf niets mee gedaan) * stroom in het huisje. De zekering vloog telkens uit. * doucheruimte onder bij de trap liep helemaal onder water als je wilde douche. Afvoer was niet goed. * wifi was er wel maar van zeer slechte kwaliteit. Boodschappen: liddl op 5 minuten rijden. Wil je a-merken: komar op 10 minuten rijden. Veel tol wegen in istrie. Busje: 13 euro retour naar een badplaats. Denk aan je zwemschoentjes mee te nemen naar het strand. Bijna alle stranden zijn kiezelstranden. We hebben ons prima vermaakt met 7 volwassenen en 1 kind van bijna 4 en een baby van 1 jaar oud.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Pazin-Trosti in Heki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Pazin-Trosti zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.