Hotel Resort Funtana

90 reviews over Hotel Resort Funtana

• 2019
    6heuvel12-09-2019

goed te doen

hotel wat verouderd. kamers voornamelijk. kleine lekkage gehad maar dit werd wel gelijk verholpen. bedden knoer hard. hier kon niks aan veranderd worden. eten goed te doen maar niet veel variatie. ligging van hotel is prachtig. funtana zelf niet veel te beleven maar porec maakt het goed. verder voldoende ruimte voor de auto te parkeren.

Gereisd met partner in september 2019

• 10J.v.beurden04-07-2019

Heel mooi

Dit is een resort in funtana het heeft een zwembad en een goed restaurant je kunt er met de auto komen er is een groot parkeer plaats

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Johan van Lohuizen14-04-2019

Een fantastische vakantie om op terug te kijken.

Het hotel is wat verouderd en is niet geschikt voor mensen die wat moeilijker lopen. Het ligt op een fantastische plek en mooi terras met ligbedden aan het water. Het personeel is zeer vriendelijk en bij het restaurant boven bij de receptie is dagelijks een gevarieerd menu. Beneden kun je ook eten en daar is ook een buffet voor de all-in gasten, het eten is daar goed, maar is bijna elke dag wel het zelfde. De plaats Funtana zelf bied niet zoveel vertier, maar de omgeving is wel prachtig mooi.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Jose08-04-2019

Waren hier voor de vierde keer,nog steeds prachtig

Prachtige ligging! Mooie uitvalbasis voor uitstapjes. Men moet wel goed ter been zijn, er zijn veel trapjes.

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    5Riet Bakker12-09-2018

Nooit meer

Wij verblijven momenteel in resort Funtana. Het ligt prachtig gelegen en daar is alles ook mee gezegd. De kamer is heel erg klein en de douche een hok. Meer kan ik er niet van maken. Er wordt heel slecht schoongemaakt. Het eten is heel eenzijdig en bestaat hoofdzakelijk uit pasta's en rauwkost. Ik ben hier nu 13 dagen en heb nog niet 1keer lekker gegeten. Het ziet er op foto's mooi uit, maar de werkelijkheid is anders.

Gereisd met partner in september 2018

• 10tommy05-08-2018

weeral top

jammer genoeg is funtana night niet meer, wij vonden dit vorige jaar altijd supper leuk

Resort Funtana Management, Marketing, 21-08-2018

Beste Tommy,

Met vriendelijke groet,

Resort Funtana Management

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10van herbruggen henri05-02-2018

fantastisch

het hotel; één woord "fantastisch"

minpuntjes; kleine badkamer ver van centrum

Hotel Management, Marketing, 15-05-2018

Beste Van Herbruggen Henri,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons resort Funtana! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Gereisd met partner in juni 2016

• Oude reviews

6Bert Hubben14-08-2017

Complex van uitersten

Een complex met een aantal pluspunten maar zeer zeker ook met minpunten. Plus: ligging, het zwembad, strand, opzet van de accomodatie, de all-in formule vallen, vriiendelijk personeel. De minpunten wegen echter zwaar. De kamers zijn echt niet meer van deze tijd en worden zeer slecht schoongemaakt. Bedden niet opgemaakt, geen schone handdoeken, haren van de vorige bewoners op de vloer, insecten op de kamer van onze dochters.Verder is het eten goed maar vrij eentonig. Is er iets op, dan is dat jammer. Of je wacht ruim een uur op aanvulling of je neemt maar wat er wel is. Wifi, een toch tegenwoordig normaal iets op iedere willekeurige accomodatie, is op de kamers niet aanwezig. Nogmaals, ben je niet op de kamers dan valt er best te genieten op dit resort. Ik vraag mij af, de reacties op eerdere recensies gelezen te hebben, wat het management dan nu precies bedoelt met 'leren van de opmerkingen' die eerdee gasten gaven. Er komt denk ik een moment dat dit soort service gasten gaat kosten.

Manager, Marketing, 16-08-2017

Dear Bert,

Thank you very much for setting aside your precious time in oreder to share with us impressions regarding your stay at the Resort Funtana.

Your opinion and the opinions of our other guests concerning the quality of the services provided by our tourist complex are exeptionally important to us. They serve as the basic guidelines for the improvement of the quality of our tourism product.

In this regard, I wish to point out that all your commendations, as well as your drawing our attention to possible shortcomings, oblige us to improve each year and persist in our mission: to create an ambiance in which you will be able to truly relax and experience a vacation in true meaning of the word.

Looking forward to your next visit, we send you our

Kindest regards, Hotel Management

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Harry01-08-2017

gewoon goed

Mooi hotel met mooie ligging. Personeel niet erg klant gericht, kreeg er geen goed contact mee, waren erg afstandelijk. Alleen de receptie had geweldig personeel wat ook erg behulpzaam was!!! Eten goed, lekker en genoeg keus. Kamers zijn wel aan een up-date toe. werden ook slecht schoongemaakt!! na 3 dagen even aan de receptie gevraagd wat ze eigenlijk moeten doen met dagelijkse schoonmaak omdat ik zag dat er niet veel gebeurde, toen gelijk maar handdoeken gevraagd alles was meegenomen maar nu was er niets terug gehangen. vanaf aankomst was het niet goed, te weinig handdoeken, prullenbakken niet geleegd, bed dichtgeslagen of niet aangeraakt. Erg jammer. Wij zaten in 4e blok (463). Verder toch een heerlijke vakantie gehad met heerlijk weer in een erg mooie omgeving.

Manager, Marketing, 04-08-2017

Beste Harry,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons Resort Funtana.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 6Chris31-07-2017

Matig, heb het al beter gehad.

Bij aankomst was er niet gepoetst op de badkamer en lagen er nog scheermesjes in het douchegedeelte. In de glazen zat nog tandpasta van de voorganger. Dit gemeld aan de bali en ze zouden het oplossen, was niet gebeurt dus zelf maar gepoetst. Het All-Inclusief valt tegen als je Turkije gewend bent, Alle frisdranken komen uit apparaten die veel te zoet zijn, geen light of zero te krijgen, waardoor mijn schoonvader water heeft moeten drinken aangezien hij een diabeet is. Ook waren er vaak eetbakken leeg bij de eetgelegenheid aan het zwembad, Personeel daar ook onvriendelijk als je vroeg voor bijvulling van de bakken. (Warten Bitte!) (Ein Moment!) Eten ook vaak aan de lauwe kant. De frietbak was telkens leeg, ze konden het niet bijhouden. Dat kwam omdat de mensen welke van buitenaf kwamen en vanaf de kaart bestelden(betalend) voorrang kregen. Alcoholische dranken zoals wiskey enz. pas vanaf 21.00 uur (gratis) te verkrijgen, de rest van de dag alleen tegen betaling, Cocktails ook alleen tegen betaling. Bier en Wijn en frisdranken wel de hele dag gratis. Merk ijs zoals Mars, Cornet ez.. alleen tegen betaling verkrijgbaar, schep-ijs is gratis. Het resort buiten is wel goed verzorgt, niks op aan te merken, alles netjes geveegd en gesproeid. Alleen voor mensen welke slecht ter been zijn is dit niet te doen, veel bergjes en trappen. Ook naar hotelkamer trappen en geen liften voor de koffers. Je mag deze daar zelf naar toe slepen. Alle gebouwen zijn los van elkaar dus moet je veel lopen om te eten/zwemmen/hotelkamer. Aan de zee waren bedjes gratis en het gebruik van waterfietsen/ mini golf enz ook gratis, dat was wel een voordeel. Kinderanimatie was wel oke. Aquazumba vond mijn vrouw niks aan omdat ze de dansjes deden welke bij de minidisco gebruikt werden....? Als de jongen van de animatie de Aquarobics deed was het beter met leuke ofereningen. Shows die door dansgroep Fusion werden gedaan waren top! we hebben Lion King en Pirates gezien. heel mooi. Buiten de poort van het resort is niet veel te beleven, er is een supermarkt die tot 15.00 uur open is. Voor toeristische dingen, moet je echt een taxi pakken naar een stadje in de buurt zoals Porec, Vrsar of zoiets. Eindconclusie: Wanneer ze de kamers zouden vernieuwen en meer aandacht aan de temperatuur van het eten zouden schenken, wij misschien ooit nog eens terugkomen naar Funtana Resort, maar als wij ooit terug naar Kroatië gaan dan kijk ik eerst naar een ander hotel, had beter verwacht van dit hotel.

Manager, Marketing, 02-08-2017

Beste Chris,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor het geven van jouw feedback. Ik had graag gezien dat je een betere ervaring had gehad. Van dit soort feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten. Wij hopen dat je ons alsnog een kans zou willen geven om je vertrouwen terug te winnen. Ik kan je garanderen dat wij dan ons uiterste best zullen doen om je een fantastische ervaring te geven waar veel van onze gasten ondertussen van zijn gaan houden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Hotel Resort Funtana info