Camping Polidor Family Resort

Kroatië, Istrië, Funtana

8.9Fantastisch

• 9.3Eetgelegenheden
  • 9.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Polidor Family Resort voor je op een rij gezet:

Meer camping info

De liefhebbers van uitgestrekte stranden met helderblauw water gaan naar Camping Polidor in Kroatië. Een familiecamping met een uitstekend restaurant en zelfs een treintje naar het strand. De camping ligt tussen de grote steden Porec en Rovinj in en vlakbij het kleine stadje Funtana. In de buurt ligt ook het grote waterpark Aquacolors.

83 reviews over Camping Polidor Family Resort

• 4arnemfam08-08-2020

Nooit meer!

• van s ochtends vroeg tot s avonds laat lawaai
    • geen bakpan in keuken aanwezig van safaritent
    • tenten staan zo dicht op elkaar, je hoort alles van de tent naast je. s nachts wakker liggen van schreeuwende baby's
    • geen natuur op de camping, asfalt weggetjes en bebouwing.
    • op naast gelegen mega campings heb je veel meer rust en natuur om je heen dan op deze kleinschalige camping.
    • om 23 uur gaat de muziek van het restaurant eindelijk uit. Gasten die daarna nog keihard muziek blijven draaien.
    • geen comfortabel meubilair in de tent of op terras In Istrie heb je veel mega campings waar wij een beetje huiverig voor waren. Maar we hebben veel grote campings gezien met prachtige plekken aan het strand met veel meer rust en mooi uitzicht. Dus wij zouden nooit meer voor deze camping kiezen. Ik vind het alleen geschikt voor als je op doorreis bent.
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Anoniem28-07-2020

Top camping

Super nette, gezellige en overzichtelijke camping. Wij en onze jongens (5 en 8jaar) hebben ons hier goed vermaakt. Alles wordt netjes bij gehouden en het toillet gebouw is super. Nog nooit ergens zo'n mooi en schoon toillet gebouw gezien. Fijne service om met een treintje naar het strand te gaan. Ja er is muziek op het strand, maar wij vonden dat juist gezellig! En het gaat pas wat later op de middag harder. Zelfs de broodjes worden smorgens bij de tent bezorgd. En natuurlijk een mooie omgeving! Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8Wendy16-09-2019

Prima zonder kinderen

De camping is erg mooi en heerlijk rustig. Helaas is het strand het tegenovergestelde, hele harde muziek en overal te horen. Er is niet te ontsnappen aan de herrie wat wij en onze kinderen niet prettig vonden. Dus 1 keer geweest en daarna met de auto op zoek gegaan naar een ander strand. Het personeel op de camping is vriendelijk en behulpzaam. Voor ons was deze camping heerlijk, maar onze kinderen van 11 en 8 jaar verveelde zich zo erg dat we eerder naar huis zijn gegaan. Geen plek om even te voetballen of elkaar te ontmoeten en vooral kinderen onder de 7 jaar, die veel herrie maken in het toiletgebouw waar het enige leuke speelplekje te vinden is. De omgeving is leuk en er zijn genoeg lekkere restaurants in de buurt. We hebben 1 keer gegeten in het restaurant op de camping, dat viel ons tegen. De zwembadbar was prima en de barvrouw super aardig! Heerlijk drinken en lunch aan het zwembad. Zwembad mag iets groter, erg vol in hoogseizoen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Esther08-09-2019

Geweldig

Wat een geweldige camping is dit. Wanneer je het toiletgebouw ingaat waan je je bijna in een luxe hotel. De bestelde broodjes werden S’ morgens op je plekje bezorgd. Heerlijk zwembad niet te groot. Beachclub was geweldig! Zo mooi. Het restaurant op de camping, Nando’s was ook geweldig, 3x gegeten en 3x top. Je zou haast denken dat ik geld voor deze review krijg, maar niets is minder waar. TOP!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Marjan15-08-2019

Volgend jaar weer!

Tussen al het toeristische geweld ligt deze rustige camping. Mooie plekken, wel met grotendeels van de dag zon. Een paradijs voor je hond, die ook aan het zwembad mag liggen. Sanitair is super-de-luxe, helaas is de temperatuur niet altijd constant en moet je de drukknop vaak bedienen. Maar dat is het enige minpunt. Bakker met kleine supermarkt net buiten de camping en ook het restaurant is prima. De beach bar is super. Tegen een redelijke prijs kan je bedjes huren en de cocktails/eten zijn redelijk geprijsd. Geen wonder dat je deze camping meer dan een jaar vooraf moet boeken!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Peter en Astrid, Amersfoort, Nederland14-08-2019

fantastisch

Een prachtige camping met heel goede sanitaire voorzieningen, vriendelijke personeel en een uitstekend restaurant

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Swinkels14-08-2019

Weer helemaal top

4 jaar geleden net na de opening zijn we hier voor het eerst geweest. Wij vonden hier toen fantastisch. Elk jaar wordt de camping verbeterd. Dus dit jaar was voor ons de 5e keer. Naar alle tevredenheid hebben we weer voor volgend jaar geboekt. Wij vinden het hier top.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Fam. Slegt14-08-2019

Zeer fijne, moderne en gemoedelijke camping !

Heerlijke camping waar service en gastvrijheid nog iets betekenen ! Mooie kleinschalige camping met bijna alle faciliteiten aanwezig, zwembad (niet groot maar wel fijn), strand lopend te bereiken of per gratis treintje vanaf de camping. Heerijk en uitstekend restaurant op de camping met zeer fijne prijzen ! Mooi en modern sanitair. Alles wordt goed onderhouden en schhoon gehouden. Kampeerplekken verschillen in grootte, maar ook voor de grotere caravans zijn er zeer geschikte plaatsen, onze caravan van 8 meter past mooi over dwars zodat je ook niet tegen elkaars "rug" aan zit te kijken. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ! Wij zijn hier nu voor de vierde keer en voor volgend jaar alweer geboekt, als je een bepaalde plek wilt dan moet je daar wel snel bij zijn. Voor ons niet snel een andere camping meer, kinderen soms wat luidruchtig, net als de honden, maar dit ligt meestal aan de ouders en baasjes. Weinig last dit jaar. Aanrader ! Als je rust wilt, ga dan op de plekken staan die niet direct tegenover de huisjes gelegen zijn. Verder wat ons betreft alle lof naar het personeel, dat altijd vriendelijk en erg behulpzaam is. Onze speciale waardering gaat uit naar David, die echt altijd voor iedereen klaar staat. Zelfs het brood wordt indien gewenst "s morgens bij de caravan gebracht, en alles zeer betaalbaar !

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Tijn13-08-2019

Fantastische plek in Kroatie

Heerlijke periode gehad op camping polidor. Leuke kleine camping waar alles aanwezig is, restaurant , zwembad en hele mooie voorzieningen.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Sijbrand13-08-2019

Super mooie kleinschalige complete camping

Perfecte service en hele leuke camping

Gereisd met partner in augustus 2019

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa