Camping Pineta

12 reviews over Camping Pineta in het Nederlands

Gewoon heel goed

Robbert / miesanne
24-6-2018

Ok de camping is geen top luxe resort maar da kan ook niet als je voor 18 euro een plek hebt aan zee en een geweldig uitzicht.

Het sanitair is in sommige gebouwtjes wat verouderd maar dan moet je een paar meter verder lopen dan heb je een gerenoveerde toilet/ douche.

Iedere dag verse broodjes en winkel.

Wij stonden op het veld bij de speeltuin recht aan zee 5m!!!.het is nu 23 juni en nu al aardig vol dus ik kan me voorstellen dat het in juli en augustus wel heel druk kan zijn hier.maar wij hebben een topweek hier!!!!!

Heel mooie ligging, moderne stacaravans

Fam Veenstra
25-9-2017

Wij verbleven in een moderne, netjes ingerichte en schone stacaravan die bij verschillende reisorganisaties is te boeken. De rest van de camping ( mn sanitair) kunnen we daarom niet beoordelen. Ligging van de caravans is rustig en vrijwel direct aan het strand. Strand heeft weinig tot geen faciliteiten, voor ons geen enkel bezwaar. Fazana, leuk stadje met restaurants, ligt op 10 minuten lopen. Naseizoen is lekker rustig, geen toeters en bellen en entertainement, precies waar wij naar gezocht hebben. Aardig personeel, zowel bij receptie van camping als receptie van stacaravans. Kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen heel druk is op camping, dus als je daar niet van houdt, ben je hier niet op de goede plek. Maar dat geldt ws voor heel Istrië

Tegenvaller

Jan
3-8-2017

De website is geen goede weergave van de werkelijkheid, stinkende rioolputten over het hele terrein, het sanitair is helemaal een drama, douchebakken vol schimmel, toiletdeuren die niet op slot kunnen, begrijp nu waarom er vrijwel alleen Slovenen staan. We hadden 2 weken gereserveerd maar na 1 nacht zijn we vertrokken naar Camping Stoja net buiten Pula

Mwah

Arjan
29-8-2016

Vanuit druilerig Slovenië hier 6 dagen verzeild geraakt. 1ste rij aan zee op een veld met jonge bomen dus geen schaduw. Zeer ruime plek met waterkraan. Eleckast met centraal sleutelbeheer, wat lastig is bij elecproblemen zoals wij die hadden met onvoorziene en niet zo snel te vinden kortsluiting. Daar kwam de sleutel weer op z'n brommertje. Elec opgelost door een medekampeerder. Het sanitair in onze nabijheid was in een prefabcontainer met 2 wc's en 2 douches aan m en v kant. Douchehok van 80x80 cm met een zielig haakje, badhandoek over de rand van de deur, niet op orde ook niet voor een 2** camping. Voorzieningen als bakker, kiosk en restaurant zijn OK. Fažana ook aardig om te doen. Stevig minpuntje - de (bas)beat die aan komt rollen over zee van Brijuni die start rond 21:00 tot soms 7:00 - 8:00. Investering minder aan Receptie en wat meer aan de sanitaire voorzieningen. We zien het er voorlopig niet van komen. Wat ons betreft als passantencamping op ons lijstje.

Leuke camping

M.Polman
13-8-2016

Positief: scaduwrijke plekken die je zelf mag uitzoeken. Leuk stadje op loopafstand. Mooie omgeving. Goede uitvalsbasis voor dagtrip naar Pula en Rovinj. Goedkoop!

Negatief: staat van sanitair is slecht. Weinig speelvoorzieningen voor kinderen

Eenvoudig met een mooi uitzicht

Hetty
20-10-2013

Camping Pineta ligt aan een lang kiezelstrand. We hebben vooral genoten van het uitzicht over de baai van Fazana en de Brijuni eilanden. Het terrein is ligt hellend en wordt netjes onderhouden. Er zijn geen afgebakende plaatsen en de stroom/waterpunten liggen ver uit elkaar (lange elektra kabels nodig). Op het langgerekte terrein is zeer beperkt sanitair maar wordt 2x daags goed schoongemaakt. Er is een voldoende gesorteerde campingwinkel en een blokhut waar je verse broodjes etc. kunt kopen. Fazana is een gezellige plaats met veel leuke restaurantjes aan de haven. Het ligt op ± 2 km vanaf de camping en is te bereiken via een pad langs het water.

Wij hebben vooral genoten van de rust en het uitzicht :-)

Wat een schitterend vrij uitzicht!

dsmeijers
20-5-2013

We hebben er in mei en vorig jaar in juni gestaan. Eenvoudige uitrusting, maar heerlijk veel ruimte en rust. Je kampeert hier aan de oever met een mooi zicht op de Brijuni eilanden. Fazana op loopafstand. Gezellig stadje. Wifi is op deze en de meeste andere campings veel te duur. Koop een lokale sim data kaart van bv Vip ben je voor 10 kn per dag klaar en heb je 1 gigabyte data per dag. Super kun je ook nog internet tv en radio luisteren. We betaalden 18 euro pd inclusief.

simpel en netjes

ed van der woude
20-7-2012

Waren een week te gast op deze camping, het sanitair was sterk veroudert maar werd goed onderhouden en was elke dag schoon. het personeel was uiterst vriendelijk en de plaatsen waren ruim en mooi gelegen. de plaats in de buurt bied voldoende mogelijkheid voor eten , drinken en uitgaan algemeen. op de camping was bijna elke avond een activiteit (muziek) wat op viel was dat op de camping het vooral netjes was geen zwerfvuil etc. kortom voor de prijs zeker een aanrader voor mensen die geen extreem hoge eisen stellen aan een kampeer vakantie.

Minimale camping

@erts
13-7-2009

Niet meteen één van mijn toppers. Camping was niet zo verzorgd. Paden waren moeilijk bereidbaar met caravan of mobilhome. Wel gelegen aan een lang strand waardoor je de meeste kampeerders met zicht op zee stonden. Het strand is niet veel speciaals.

Vanaf de camping kan je via een zandpad naar het centrum van Fazana wandelen. Dit is wel een aanraders. Hier zijn verschillende leuke restaurantjes.

2008

camping waar camperen nog echt camperen is

Carine Verheggen
21-8-2008

Vooral het deel van de camping dat het dichtst bij Fazana ligt is geweldig. Veel plek, en daarom ook ideaal met kinderen, en je loopt vanaf je tent zo de zee in.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pineta in Fazana, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pineta scoort een 6.89 uit 10 op basis van 12 reviews.