Vakantiehuis Kancelar

VakantiehuisWeer vandaag31°18°
Vakantiehuis Kancelar

1 review over Vakantiehuis Kancelar in het Nederlands

Geweldig mooi huis en lokatie

Rico
22-5-2013

We hebben een fantastische vakantie gehad in deze vakantiewoning. Eigenaar woont 100 meter verder en is erg behulpzaam en vriendelijk.

Huis is vrijwel nieuw (2012) en heeft een complete inrichting.

Huis staat op een groot grondstuk (1000m2), is volledig omheind en ligt aan de rand van het dorp. Zwembad in de tuin is heerlijk. Uitzicht op de heuvels en bergen (ziet de hoogste berg van Istrie liggen).

Zeer centrale ligging want veel dorpen en steden liggen binnen een half uur rijden (Rabac, Labin, Pula, Medulin en Premantura).

In het dorp Barban heb je alles wat je nodig hebt. Pinautomaat, benzinestation, pizzeria zara, cafe/bar en een supermarkt.

Zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kancelar in Barban , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kancelar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Kancelar scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.