Camping Piskera

KroatiëIstriëBanjole

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Piskera voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 10 reviews

8.4FantastischScore uit 10 reviews
  • 7.9Staat v/h sanitair
  • 6.9Eetgelegenheden

Meer camping infoTonen op kaart

10 Reviews over Piskera

• 10Wim van en Berg19-10-2014

Mooi gelegen Camping Piskera

Camping is gelegen op steenworp afstand van de zee, veel plekken hebben een prachtig uitzicht. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren ( familie) die qua schoonmaak de zaken puntgaaf voor elkaar hebben. Prijs, kwaliteit verhouding is ok zeker niet teveel ! Betreft rotsstrand wel gemakkelijke ingangen voor ook kleinere kinderen. Op loop afstand supermarkt, horeca en gedurende weekeinden vermaak op grotere camping in de buurt.

• 1arends10-09-2014

dit nooit meer.

Wat er op de camping staat is oud vervallen. Sanitair is niet schoon. Geen wc papier. Geen winkeltje. Je kunt er niet met de pinpas betalen. Voor ons nooit meer. Zeker geen 9 waard zoals in de zoover beoordeling staat.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 8M. van Riel26-08-2014

Gastvrije camping pal aan zee

Wij verbleven hier 1 week in augustus 2014 met veel plezier. Vanaf de camping wandel je direct naar het strand. Veel vaste plaatsen (veel Oostenrijkers en Slovenen) en een paar plekken voor trekkers. Liliane is, zoals hier al eerder gemeld is, zeer gastvrij en niets is haar te veel. Sanitair is schoon, wordt vaak schoon gemaakt. Voor kinderen is er niet al te veel te doen maar die hebben zich uitstekend vermaakt in de zee. Prima camping voor uitstapjes in Istrie. Pizzeria Nina is een aanrader.

• 8Eetgelegenheden
  • 9kaat_vandamme12-08-2014

Fantastische eigenaars!

We verbleven 10 nachten met onze caravan op deze camping. Nog nooit zo'n vriendelijke en behulpzame eigenaars meegemaakt. Niks is ze teveel. We hadden autopech en zonder probleem reden ze ons van en naar de garage. Als je van zon en zee houdt is dit de ideale camping. Dicht bij Pula, mooie en gezellige stad. Op de camping weinig trekkers, bijna allemaal vaste plaatsen, wat een beetje spijtig is. In de buurt van de camping een aantal goede restaurants. Ook bezochten we Glavani park, heel leuk, zeker voor tieners. Het sanitair is heel proper, maar je hebt geen aparte plaats om je kleren en handdoek te hangen, die moet je buiten azn de kapstok hangen. Onze kinderen vonden dit niet zo leuk.

• 8Patrick13-07-2014

Aanrader

Bovengenoemde klopt allemaal. Ligging is ideaal. Vlak bij Pula in een toeristendorpje.. De camping ligt in een "rustig" hoekje, direct aan het strand en geeft een erg vrij gevoel. Sanitair is erg schoon en wordt vaak bijgehouden. Je wordt erg vriendelijk ontvangen en de familie (eigenaars van de camping) zorgen voor een erg prettig verblijf. (P.S. Er is geen zwembad aanwezig).

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Siebrine 23-09-2013

Onze hangmat heeft nog nooit zo mooi gehangen.

We kamen aan het begin van de middag aanrijden en er was nog een plekje beschikbaar. De mooiste van de camping! Aan zee, uitzicht over het water, met een eilandje voor de kust. Het is een camping met een hoop vaste staanplaatsen met Italiaanse families, welke allemaal erg vriendelijk zijn. Het is een sobere camping met net sanitair en een bistro waar je pizza en een simpele maaltijd kan eten. Je gaat erheen voor de fantastische locatie aan zee en het prachtige uitzicht!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Markus Feld10-08-2013

Ist für echte Camper genau das richtige

Das Kamp Piškera in Banjole liegt etwas versteckt direkt am Meer. Sehr saubere etwas in die Jahre gekommende Anlage unter der Leitung der Familie Iveša. Anspechpartnerin war und ist die Tochter des Hauses Namens Ljiljana, die uns Ausflugziele und diverse andere großartige Tips gegeben hat. Leider sind die Kapazitäten des Platzes sehr eingeschränkt, da größtenteils Dauercamper die "Parzellen" belegen. Kamper der Nationen Italienen, Slowenien, Östereich und Deutschland sind zumindest in der Saison "2013" Hauptbestandteil im Kamp gewesen. Bestimmt werde ich wieder versuchen, mir dort in den nächsten Jahren, einen Patz zu buchen.

• 8Eetgelegenheden
  • 10John26-07-2013

Geweldige camping!

Echt een fijne camping. De service is geweldig. Sanitair is het schoonste wat ik ooit heb gezien op een camping. Prachtige ligging, pal aan zee. 's Nachts is het rustig. En het is de goedkoopste camping in de buurt. In Italië betaalden wij het dubbele! Er staan weinig Nederlanders. Voor de kinderen wordt niets georganiseerd, maar ze kunnen prima terecht in het naastgelegen Palma Beach Bar met zwembad en tafeltennis, ook kleine kinderen. Kortom, een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 10h.kernmayer18-10-2011

familienurlaub im camp piskera

ideal für kinderurlaub, gute restaurants in der umgebung, sauberer campingplatz, klares wasser

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9J.F. Jilderda11-08-2010

Camping op toplokatie aan strand

Piskera ligt, even ten zuiden van Pula, in Banjole, pal aan een prachtig rotsstrand. De meeste plaatsen zijn vast, wel zijn er enkele plaatsen voor trekkers. Het sanitair is goed en superschoon, wordt zo'n 4 maal per dag schoongemaakt. Het is een rustige camping. Wij hebben hier 3 weken met plezier gestaan. Uitjes: Pula, Rovinj, Kamenjak, Labin en een excursie naar de Plitvitch meren. Eten: Pizzeria Nina is uitstekend. Ljiljana staat je altijd graag te woord en voorziet je van de nodige/gevraagde informatie. Ons volgende bezoek aan Istrië zal zeker weer een verblijf op Piskera betekenen.

Camping Piskera info

• Aantal campingplaatsen50 tot 200