Camping Diana

Camping Info

Meer campinginfo

57 reviews over Camping Diana

• 7Richard17-08-2019

Leuke camping voor een keer

Met twee kinderen van 10 en 12 hier twee weken verbleven met vouwwagen. Mooie en kleine camping wat in Kroatië zeldzaam is. Zwembad is een stevige pré want het warm in Kroatië. Sommige recensies reppen over dat het strand vlakbij is. Op loopafstand is het echter niet, een leuk strand is op 1200 meter. Bakker is 800 meter zonder voetpad. Dat wist ik al dus opklapstep had ik mee. Héél belangrijk om te weten; de eigenaresse houdt van RUST. Na 22 uur kan je te horen krijgen dat je niet mag douchen (?), om 23 uur moet het (totaal) stil zijn. In een groepje praten mag niet, gitaar verboden. Om 19 uur gaat de poort dicht dus als je met je kampeerauto op stap bent geweest kan je er niet meer op. Eigenaresse is aardig en betrokken maar heeft haar eigenaardigheden. Wc's zijn donker, lampen worden overdag gewoon uitgedaan bij je grote boodschap. Ook bij douchen na 22 uur doet ze dat. Ook goed om te weten, je staat in de rode klei.

• 5Staat v/h sanitair

• 7F.T.09-08-2019

Gezellige camping met vriendelijke eigenaar

Kleine camping met voornamelijk Nederlandse gezinnen. Diana is een zeer vriendelijke eigenaar. Er is een gemoedelijke sfeer. De camping is op loopafstand van het strand, de bakker en enkele eetgelegenheden. Wij hadden wel wat hinder van de weg naast de camping. Er is een prima zwembad. Auto's moeten buiten de poort geparkeerd worden.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Jasper18-07-2019

Rustig

Heerlijk rustige camping. Mooi zwembad, proper sanitair. Diana is een geweldige gastvrouw!

• 9Staat v/h sanitair

• 2018
    8Fam Pastoors01-09-2018

Heerlijk

Diana rent de hele dag door om haar gasten het naar de zin te maken! Er zijn duidelijke regels en daardoor is het fijn vertoeven op deze kleinschalige camping. Verwacht geen luxe, dat is er niet.De kids kunnen tafeltennissen, tenissen en voor de kleintjes is er een glijbaan.10 dagen geweest en we voelden ons echt welkom

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 7Erbo15928-07-2018

Leuk voor een paar dagen om de kust te verkennen.

Goed : Diana staat altijd klaar om te helpen, je mag staan waar je wilt, de sfeer op de camping is gemoedelijk en gezellig, heerlijk zwembad en er is een goede kok die de avond maaltijd klaar maakt. Minder : je staat scheerlijn aan scheerlijn en met 2 families op 30 cm van je bed is het om 6:30 al bal met huilende kinderen, om 23 uur moet je naar bed van Diana en niet nog even met je partner voor de tent de dag doornemen met een wijntje. Dan wordt ze boos, de appartementen en de weg direct aan de camping geven ‘s-nachts veel rumoer. Ieder bijzettentje kost 10 euro per nacht extra.

• 9Eetgelegenheden

• 9Els Gudden16-07-2018

Heerlijk!

Heerlijke rustige kleine en schone camping! Eigenaresse Diane waakt over haar gasten en komt ze iedere morgen en avond gedag zeggen. Tevens zorgt ze ervoor dat de rust op de camping blijft door strenge maar goede regels te hanteren. Een oase van rust met het strand op loopafstand.

• 9Eetgelegenheden

• 8M18-06-2018

Fantastisch!!

Leuke kleinschalige camping. Diana en haar zoon doen er alles aan om het netjes en gezellig te houden. Schoon sanitair, hoewel wat weinig douches.

In de weken dat wij er waren was het erg vol, er kon geen tentje meer bij. Maar daar hebben we absoluut geen last van gehad! Heel gemoedelijke gasten en de kids speelden heerlijk samen in het zwembad, jong en oud door en met elkaar. Super camping!

• 2017
    7Hester van Wezel14-09-2017

gemoedelijke kleine camping

Eigenaresse en zoon zeer vriendelijk en behulpzaam. Een gemoedelijke rustige camping achter de drukte van de extreem grote en klant-onvriendelijke campings direct aan zee. En een stuk betaalbaarder... Mooie regio, fantastische zee om te snorkelen, m.n. bij Kamenjak. Geweldig.

• 7moniek agterberg23-08-2017

hele mooie en fijne camping

Drie jaar geleden hier ook geweest en nu weer. De camping is schoon en fijn dat er een mooi zwembad aanwezig is. De camping ligt aan een weg maar daar heb je geen last van. Diana is een zeer goede gastvrouw. De camping ligt vlakbij het hele mooie strand. Als ik volgend jaar weer ga, ga ik weer langs Diana. En het plaatsje Banjole is lekker rustig en vanuit daar kun je mooie trips maken. Een aanrader is Rovinj.

• 7Staat v/h sanitair

• 7Stefanie10-08-2017

Zeer goede service op een kleine, rustige camping

Diana en haar zoon doen erg hun best om de gasten te helpen. De camping is klein maar compleet; fijn zwembad voor jong en oud, je kunt er eten maar dit moet je wel de avond van te voren kenbaar maken. Verder mag je gebruik maken van de Ping Pong tafel en van het tennisveld. Het sanitair is oké; 2 douches voor de mannen en 2 voor de vrouwen. Dat lijkt weinig maar is echt voldoende, nooit een rij gezien. De toiletten zijn ook oké, niet heel schoon maar prima. De camping ligt aan een weg maar daar heb je geen last van. En dicht bij zee, 5 minuten lopen. We hebben het echt fijn gehad, ondanks de mieren en muggen...

• 6Staat v/h sanitair

8 tips over Camping Diana

• Ron , 11-09-2013

restaurant "teza"is absoluut een aanrader! maar in het hoogseizoen moet je een tafel reserveren! ( anders zijn de tafels bezet ) pula is leuk om gezien te hebben en natuurlijk een bezoek aan Brijuni.

• Baakman, 17-09-2013

Het schiereiland Kamenjak met veel leuke kiezelstrandjes, prachtige zee en leuk Dinopad.

• Rob Kastelein, 04-07-2013

Barka, heerlijk restaurant net buiten de camping. Ook de olijfolie uit deze streek is geweldig. Honden zijn op Diana niet welkom.

5 vragen over Camping Diana

• FamRiepen, 13-07-2015

electra

heb ik genoeg aan 15 meter elektriciteit snoer of moet ik meer meenemen?

• Vriens2, 04-05-2015

kinderen

Zijn er kinderen in de leeftijd van 7 t/m 13 jaar die in de periode vanaf 3 augustus naar deze camping komen

Derick, 07-05-2015

Wij gaan met onze 2 dochters van 7 en 10 jaar vanaf 26 Juli 2 weken naar deze camping.

Vriens2, 07-05-2015

Leuk ! tot dan we zijn benieuw !

• Hilda Nauwelaers, 21-01-2015

sport mogelijkheden

welke sport mogelijkheden zijn er op de camping Diana? ping pong? vollybal. ...

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan