Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

43 Reviews over Del Mar

• 6Jurriaan Lemmers24-08-2021

Hier gaan we niet meer heen.

Het land is mooi en hotel kon er mee door. Het personeel was echter ongeïnteresseerd en laks. Het bar personeel zat te blowen, te eten en bier te drinken. Dit gedrag was tekenend voor de algehele sfeer daar. De kamer had een prachtig uitzicht op de parkeerplaats. Het zwembad was wel mooi. Het eten was ook niet fantastisch. Ik kan beter en goedkoper koken, en groente kennen ze niet.

• 8Ellen Zweverink18-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Prachtige omgeving en prachtig hotel

• 9Kitty21-02-2018

Heerlijk!! Wij gaan zeker voor herhaling👍🏻

We waren er in augustus, met twee 13-jarigen en een 7-jarige. Mooi complex, ruim appartement, heerlijk zwembad op de eerste etage, mooie uitkijk en aan zee.. Je kunt lekker eten in het restaurant onder in het complex. Heerlijk om te snorkelen, je bootje kun je voor het complex aan de steiger leggen. Het strand is een kiezelstrand, dus waterschoenen zijn zeker een aanrader. Leuke plaatsen in de buurt (Porec, Pula, Rovinj), je moet echter wel met de auto, want je zit in het uiterste puntje. We zijn er nu 2 keer geweest en ik zou er zeker vaker naar toe willen!!

• 4Carine29-08-2016

Niet echt goedkoop

Del Mar lijkt goedkoop, maar dat is het eigenlijk niet. Je moet WIFI erbij rekenen (100 kuna of 14 euro voor 7 dagen, 50 kuna of 7 euro voor 3 dagen, 20 kuna of 3 euro voor 1 dag). Ook moet je er nog toeristenbelasting bijrekenen 7 kuna of 1 euro voor per dag per persoon). Slechts om de 3 à 4 dagen krijg je proper handdoeken, dus als je vaker een handdoek wilt, is het weer betalen. Er is geen kamerdienst (schoonmaak, bed opmaak) en het WC papier wordt niet aangevuld. De plaatselijke supermarkt, ijssalon en hamburgertent (van het hotel) zijn 20% duurder dan elders. Als je dat er allemaal bijrekent, komt het ook nog duur uit. Wij betaalden voor 10 dagen per persoon: 320 euro voor de kamer (WIFI en toeristentaks inbegrepen), 300 euro voor de vliegtuigtickets, 17 euro per persoon luchthavenvervoer van Pula airport naar hotel en 150 euro aan eten. Dat is in totaal 787 euro per persoon voor 10 dagen. Daarvoor heb je al een all-in reis elders.

Er zijn voldoende ligstoelen aan het zwembad. Parasols zijn iets schaarser.

Wij hadden een studio met 4 personen. Dit is 1 slaapkamer en 1 woonkamer met uittrekzetel (waar je dus een bed van maakt). Dat was dus krap. Het fornuis had slechts 2 warmtebronnen, dus uitgebreid koken was er niet bij.

Kuna: In Kroatië betaal je met Kuna. We wisselden al wat in België en kregen in België 7 Kuna per euro, in Del Mar kregen we 7,20 Kuna per euro en in Rovinj krgen we 7,30 Kuna per euro. Kroaten betalen 7,5 Kuna per euro. Je moet dus zelf een beetje uitkijken waar je voor deel mee doet.

Publiek: Del Mar staat bij de auto vakanties en 90% van de gasten is dan ook met de auto. Er is parkeerruimte genoeg rond het hotel. De meeste gasten komen uit nabij gelegen landen: Italië, Oostenrijk en Duitsland. Er zijn weinig Belgen en Nederlanders. En al zeker geen Britten. Voor hen is het ver rijden, zeker met kleine kinderen (vandaar dat wij een vlucht boekten). Dus om een Nederlandstalig vriendje aan het zwembad te vinden…

Animatie: Er is volgens mij voldoende animatie. Zij spreken vooral Duits, omdat de meeste kindjes er Duitstalig zijn. De animatie komt wel degelijk rond om te vragen of je meedoet. ’s Avond is er op het plein voor het hotel meestal wel iets te doen: minidisco, een bandje dat komt spelen, visjes op de barbecue.

Banjole: In Banjole zelf is niets te zien (is een woonwijk). Aan de kerk van Banjole (vragen aan receptie) kan je de bus naar Pula nemen. Er is er één om 12.00 uur (en op weekdagen ook één om 13.45 uur) en één terug om 15.33 (en in op weekdagen ook één om 16.33 uur). De busrit naar Pula is 8 Km en de bus doet er een uur over, omdat ze via een omweg nog veel mensen gaat oppikken. Je kan dus maar beter met de auto daar zijn, dan kan je eens weg. Echt goeie busverbindingen zijn er in Kroatië niet. In een andere land vind je dan weer een bus van Pula naar Rovinj en reis je zo verder met het openbaar vervoer. Maar aangezien je al een uur op de bus zit naar Pula en Rovinj 2x zo ver is, is het waarschijnlijk 3 uur heen en 3 uur terug. Dus we hebben dat niet geriskeerd. Op dat vlak zijn andere landen veel beter georganiseerd.

• 6Anoniem17-08-2016

Mooie vakantie maar niet meer weer

Een mooie vakantie gehad in del mar. Alleen het appartement viel tegen wij waren met twee stellen waarvan een met een baby. De ene slaapkamer bevinde zich in de hal waardoor iedereen elke keer door de slaapkamer heen moest om naar buiten te gaan. In de tweede slaapkamer paste geen campingbedje. Dit aangegeven bij de receptie. We kregen te horen leg de baby maar op de slaapbank neer in de kamer. Bij aankomst waren er geen handdoeken aanwezig we hebben 14 dagen lang maar 8 handdoeken gehad. De airco ging automatisch en werd door het gebouw geregeld waardoor het nachts ijzig koud was . de omgeving was mooi alleen moet je er wel met de auto zijn.

• 7Theo31-07-2016

Mooi appartementencomplex

Mooi uitzicht aan de zeezijde. Zwembad is prima, onderhoud is goed/ mooi schoon. Wel handdoekje leggen 's morgens maar er zijn ligstoelen genoeg voor de gasten. Binnen het complex is een kleine supermarkt waar alle gangbare dingen te koop zijn. In het dorpje Banjole is niets te doen. Naast het appartementencomplex is een strandje, draag wel waterschoentjes want er zijn kiezels/rotsen. Handdoekenwissel in Del Mar (app.) is 1 x per 4 dgn. Afvoer van vuilnis in het app. was er niet tijdens ons verblijf net als de schoonmaak (deze moest je inkopen of zelf doen) Elke avond in het seizoen is er live muziek aan de voorzijde van de accommodatie.

• 9M. Rocks25-06-2016

Mooie appartementen, mooi zwembad, Prima receptie, Veel en regelmatige handdoekwissel. Geen goede pannen voor bv eitje te bakken.

• 8Ronny Scheers09-08-2015

lekker rustig!!!

Rustig gelegen hotel, wij hadden uitzicht op de baai vanop ons balkon. Rustige buurt; dichtbij Pula en goede uitvalsbasis voor een tripje links of rechts.Personeel is hulpvaardig en aangenaam. In de nabije buurt zijn er heerlijke konoba's met zeer degelijke kaart en eigenlijk goedkoop.Prijs/kwaliteit een dikke duim!!! Alleen is het keukentje maar nipt, maar gezien er genoeg eetgelegenheden zijn in de buurt en pizza kan afhalen, hebben we het ons makkelijk gemaakt. Het zetelbed piepte wel hard, waardoor we de matras op de grond hebben gelegd, kids vonden dit nog leuk ook !!! Voor een 4 sterren complex had ik wel gratis wifi verwacht, wij hebben van een zeer leuke zonovergoten vakantie genoten.

• 9Sanne07-08-2015

Mooie accommodatie!

Zeer mooi complex met vriendelijk personeel (op de supermarkt na). Receptiepersoneel spreekt zowel Duits als Engels. Het complex is gelegen aan een baaitje. Vanaf hier zijn leuke excursies te boeken. Een tripje naar Venetië is erg leuk en bij de excursie dolfijnen spotten, hebben we daadwerkelijk dolfijnen gezien! Voor kinderen is er voldoende te doen. Zo is er de hele dag een miniclub en op enkele avonden een disco. Nadeel was wel weer het handdoekje leggen bij het zwembad, maar zelfs in juli was er elke keer toch nog plek. Er waren gelukkig voldoende bedjes. Groot pluspunt is het restaurant en de ijsbar. Lekker eten en voor een leuke prijs. Verder ligt het complex wel vrij afgelegen. Een auto is dan wel handig. Pula ligt op ongeveer 5 km. Pula is vooral het stadje van de winkeltjes en marktjes. Zeker de moeite waard. Toch nog een minpuntje is dat je voor de WiFi moet betalen, maar hij werkt dan ook goed! Al met al is dit een prachtig compex!

• 8Silke16-02-2015

Ontspannen en mooie vakantie

Bij aankomst werden we goed ontvangen. Er zijn liften dus dat is handig. De kamer was heel schoon en mooi, vooral van het balkon hebben we veel genoten. Als je aan de voorzijde zat dan had je uitizicht op zee en het zwembad. Als je aan de achterkant zat had je dit niet. In de avond wordt er wel muziek beneden gedraaid, dus dat hoor je veel als je aan de voorkant zit, hoewel mij dit niet stoorde Ik vond het leuk om naar het zwembad te kijken en van het uitzicht te genieten.

Het ligt dicht bij pula. Pula is leuk maar na 2 keer gaat het echt vervelen, want het zijn vooral souveniers winkels. We zijn ook naar andere dorpjes gegaan, maar er was niks te beleven. Ook het strand was niet zo leuk, want het bestond uit kiezels en je kon er dus niet echt op liggen. We zijn er 1 keer geweest en toen niet meer.

De lakens en de handdoeken werden vaak verwisseld, dat was heel fijn.

Overal heel leuk en ontspannen, maar er is niet zo veel te doen.

Aparthotel Del Mar info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)