Hotel TUI BLUE Adriatic Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor TUI BLUE Adriatic Beach Resort voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel TUI BLUE Adriatic Beach Resort

• 2018
    10Brigitte braun25-07-2018

Fantastisch hotel met zeer vriendelijk personeel

Fantastisch hotel met adembenemend uitzicht. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ze doen er alles aan om je thuis te laten voelen. Het eten is erg goed en gevarieerd. We hebben genoten en raden iedereen het hotel ten zeerste aan. Mooie natuur en heerlijk rustig. Uitstapjes zijn er genoeg te maken. En bootrip naar een van de eilanden is aan te bevelen. Ww hebben het super gehad en komen zeker nog eens terug . Petje af voor het personeel!

• 2017
    9E Smulders08-10-2017

Geweldig hotel

Eind september nog weekje zon genomen in dit hotel. Mooi hotel. Veel engelse en Scandinavische mensen. Enkele nederlanders. Wel allemaal beschaafde mensen. Ondanks dat hotel goed gevuld was, toch voldoende bedjes bij zwembad en in zee, en in restaurant. Buffers met veel keuze en lekker eten. Door drie bars, met elk hun eigen kaart, veel cocktails mogelijk. Wel moet je om van hotel naar zwembad te komen een trap van 80 treden af. Heel vriendelijk persooneel. Ook sprake van parkeergeld. Doordat wij bij vliegveld een Kroatische huurauto kregen (met mooie kleine 2 uur rit langs kust naar naar hotel) is bij ons niet over parkeergeld gesproken.

• 8Coupe uit Diksmuide11-09-2017

Heerlijk rustig hotel

Het hotel ligt 80 km van Split en 80 km van Dubrovnik. Wij hadden een auto gehuurd op de luchthaven van Split, daar we wisten dat het hotel in the middle of nowhere lag. Na een kleine 2 u te rijden via de kustbaan , kwamen we toe. Verwelkomd met een frisse handdoek en een drankje. We gingen naar onze kamer.(808) Een grote teleurstelling want we zaten op het eerste verdiep (van 6 ) en keken vanop het piepkleine balkon naar het dak van de lobby en de machines van de airco. Nochtans hadden we zeezicht gevraagd , maar we kregen deze kamer doordat een ander belgisch koppel deze kamer drie dagen ervoor resoluut geweigerd had. Het hotel was volledig volzet en daarmee moesten we het doen. Nu, een kamer is slechts om te slapen, maar ik heb graag een uitzicht . Het hotel was anders heel proper, vriendelijk personeel. Het eten was heel gevarieerd en super lekker. Buffetten werden constant aangevuld . Wel alles op engelse wijze, daar er in het hele hotel 4 belgen, 6 Nederlanders en al de rest Engelsen waren.Wel "goedopgevoede" Engelsen. Het enige minpunt zijn toch wel de trappen, de vele trappen. Animatie is er niet s'avonds en ook niets in de buurt om naar te wandelen.

• 3Herman Hovestad05-07-2017

Prima hotel, slecht eten en wijn(extreem slecht)

Mooie ligging tegenover Hvar, in omgeving geen directe mogelijkheid om aan het restaurant te ontsnappen

• 9Boer03-07-2017

Hele fijne vakantie gehad, voor herhaling vatbaar!

De aankomst in het hotel was zeer prettig, we werden gastvrij ontvangen met een drankje en een verfrissend doekje. Wel veel trappen lopen, het hotel is tegen de berg op gebouwd. Algehele indruk van het hotel is luxe en verwennerij. Het eten was heerlijk. Zwembad was groot genoeg met voldoende bedjes, als je de trap naar beneden nam stond je aan het strand met ook hier weer bedjes en parasolletjes. Wij hadden een kamer in het nieuwe gedeelte, deze was zeer mooi ingericht en schoon. Wel vreemd dat elke ochtend de schoonmaak aanklopte om half negen dat ze wilden schoonmaken, dat hebben wij verholpen door het niet storen kaartje aan de deur te hangen. Verder was het parkeerbeleid absoluut niet passend voor dit hotel en alles wat het uit wil stralen, je betaald maar liefst € 7,00 per dag! Veel andere mogelijkheden om te parkeren zijn er niet of je moest al bij de kerk verderop parkeren. Hotel ligt wel afgelegen, op loopafstand geen dorpjes die je s'avonds even kan opzoeken. Top vakantie gehad, willen zeker weer terugkomen.

• Oude reviews

10Rudi25-06-2016

Wat een klasse!

Eigenlijk moeten we beginnen met "kom vooral niet naar dit hotel toe", om te voorkomen dat iedereen naar dit hotel wil. Je wilt dit idyllische plekje gewoon voor jezelf houden. Wat een heerlijk hotel en wat een fantastische locatie. Heerlijk geen drukte en kinderen om je heen. Ook de overige bezoekers van het hotel zijn op hun gemak en gedragen zich super (inclusief netjes gekleed naar het restaurant gaan!). De service is overdreven goed en vriendelijk. De kamers zijn groot met een prachtig uitzicht op de eilanden Hvar en Brac. Vooral de suites zijn echt super (eigen keukentje, koelkast welke elke dag worden bijgevuld, bureautje, twee fauteuils, 46"TV!, goed boxspring bed, elke dag schoongemaakt, prachtige ruime badkamer met stortdouche, airco, balkon en een adembenemend uitzicht). Het eten is echt geweldig. Elke dag, twee keer per dag een ander aanbod. Wij waren er twee weken en hebben niet een keer hetzelfde eten gehad. Het eten is niet massaal bereid en is voortreffelijk van smaak, geur en kwaliteit. Toetjes zijn geweldig, salades vers, vlees, vis, vegetarisch en verschillende thema's om uit te kiezen. Ontbijt lekker op het grote open terras en geniet. Toch wat meer romantiek nodig? Ga voor €15,-- p.p. eten bij het restaurant Gran Mare aan het strand. Ivan de eigenaar maakt er echt een geweldig feestje van en als je geluk hebt, zwemmen de dolfijnen aan je tafeltje voorbij! De bars zijn open tot laat en voorzien je van een heerlijke cocktail (een Miami Vice is echt te lekker), koffie, frisdrank of een likeurtje. Sommige likeur is niet inbegrepen, maar de meerprijs is netjes. En kom op zeg, de Chivas Regal, Jack Daniels en andere topmerken staan tot je beschikking. Waar vind je dat nog? Het personeel is super lief, snappen wat het inhoud om de mensen het naar hun zin te maken en werken echt hun bil uit de naad. En dat voor een hongerloontje. Dus vergeet vooral niet de mensen eens een leuke fooi te geven! Ze werker er echt snoeihard voor. Zelfs de manager van het hotel is zichtbaar aanwezig om de boel in de gaten te houden, maar vooral om met de gasten te praten en de opmerkingen (negatief en positief) te verwerken. Je ziet echt nog passie en de wil om de zaken op te pakken en te veranderen daar waar het niet goed gaat. Kroatië snapt het! De swim-up kamers zijn (indien beschikbaar) een aanrader, maar kosten wel €50,-- per dag extra en zijn alleen in het hotel bij te boeken. De omgeving bied heel veel mooie uitjes, natuurparken en leuke steden. Je hoeft je niet te vervelen. Dus blijf niet hangen op de hotellocatie en boek een leuke trip. Is gewoon in het hotel te regelen. Let op! Ben je minder goed ter been, dan is dit hotel (nog) geen aanrader als je van het strand en het zwembad houdt. De trappen zijn dan niet te doen, maar het hotel is op zoek naar oplossingen om dit in de toekomst te veranderen. Maar voor nu is het wel een aandachtspunt. Zwembad en strand niet belangrijk voor je en toch boeken, let dan op bij het boeken welke suiteblok/kamer je krijgt toegewezen. Het Blue blok is dan niet toegankelijk, maar Azur en Cedar weer wel. De normale kamers van het hotel zijn allemaal perfect te bereiken met de gloednieuwe liften.

• 9Heidel04-09-2015

Rust en Ruimte

Zivogosce, Adriatic Beach Hotel Resort..

Onlangs gerenoveerd en sinds juli 2015 geopend .. Een Couples Only Hotel, waar geen jengelende kinderen rondlopen (ZALIG). Een bezoekje aan het oude gedeelte van Dubrovnic of het pittoreske Makarska mag niet ontbreken. Alles is mogelijk als je vanuit Split een huurauto neemt en de prachtige omgeving gaat bezichtigen. Schitterende natuur, waar je misschien met een beetje geluk een beer of een wolf kunt zien langs de snelwegen.

Eten is goed, warm en hygiënisch, personeel vriendelijk en alert, de service is adhock en nooit teveel, heb je een kleine issue, dan wordt het meteen opgelost. En de rust is zalig!

Van Rotterdam naar Split Airport is een uur en veertig minuutjes vliegen, de prachtige airco gekoelde huur-autorit naar Adriatic Beah Hotel Resort duurt gemiddeld anderhalf uur.

Kortom, zie foto's ...

1 tip over Hotel TUI BLUE Adriatic Beach Resort

• Rudi, 25-06-2016

Bezoek vooral Dubrovnik, nationaal park Biokovo, Makarska, Split en alle moois wat Kroatië heeft te bieden!

0 vragen over Hotel TUI BLUE Adriatic Beach Resort

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages