Pension Villa Valentina

Pension Villa Valentina
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Valentina voor je op een rij gezet:

3 reviews over Pension Villa Valentina in het Nederlands

Bijzonder vriendelijke ontvangst, en heel behulpzame uitbaatster. Ze regelde zelfs een uitstapje voor ons met de boot, inclusief ophaling en terugbrengen. Ruime kamer met kookruimte, zalig geslapen met open raam met zicht op zee. Prachtige locatie gelegen op wandelafstand van strand en restaurants. Lekker ontbijt.Gratis afgesloten parking. Goede en gratis WIFI. Jammer dat je er niet met kredietkaart kunt betalen. De badkamer was wel aan de kleine kant en sommige van de meubels zijn aan vernieuwing toe.

Anna is een gezellige en attente gastvrouw, de kamer was prima en rustig.

Ook de ouders van Anna waren behulpzaam en s,avonds werden we zelfs getrakteerd op een zelf gestookte Notengrappa.

Aanrader!! Geweldige plek!!

Mariët
23-10-2011

Wij zijn 2 weken op huwelijksreis geweest in juli naar Zadar en zijn zeer tevreden over deze accomodatie!!Kan moeilijk traplopen en men bood ons gelijk een passende kamer aan. Ontbijt is ruim voldoende, niet super de luxe maar dat vonden wij ook niet nodig. Anna, de zeer lieftallige eigenaresse is Super en verleent de beste service die je maar krijgen kunt. Helpt je overal mee, van transfer van en naar vliegveld tot problemen bij autohuur tot mooiste uitstapjes en tot uitleg routes elke dag en restaurants! Kamers zijn ruim, netjes, en zijn gerenoveerd en brandschoon, met airco. Elke dag werden kamers schoongemaakt en elke dag werden bedden verschoond! Huurauto is aan te raden ivm afstand naar de stad. Maar ook erg goed restaurant om de hoek en strand en haven is op loopafstand (10 min.) 6 P-plaatsen bij de villa. Kortom, accomodatie zeer zeker voor herhaling vatbaar!!

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Valentina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Villa Valentina in Zadar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Villa Valentina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.