Hotel Porto

ver van centrum

lift aanwezig

geen fohn en koelkast

prima hotel voor doorreis

men kan met euro betalen

Zeer afgelegen van Zadar zelf. Voor ons was dit goed, even uit de drukte weg. Restaurant was goed niet fantastisch.

Personeel was vriendelijk.

Een doorreis hotel ..

fr_woning
30-5-2015

30/05 Wij hebben er met de groep een nacht overnacht . Het was geen bijzonder hotel , lag aan de rand van een industrie gebied . Het restaurant was in de kelder , was simpel ingericht , de maaltijden waren in buffet vorm en gold er , op is op , dus als je laat was , helaas . De kamers waren redelijk . De volgende ochtend weer vroeg op en verder met de bus .

Geen topper.

Jean-Pierre
5-8-2011

Matig hotel, kamers niet schoon, douche defect, ontbijtbuffet karig (aan-)gevuld. Personeel in bediening, daar werden wij niet vrolijk van. Aan de receptie keurig geholpen. Hotel ligt buiten het centrum, richting de luchthaven. Met de auto goed bereikbaar, parkeren voor de deur. Voor dit geld (93 euro per nacht) hadden wij meer verwacht. Geen aanrader.

Goed hotel

Mariska deJ
6-4-2010

Hotel Porto in Zadar was voor mij een overnachtingsplek, omdat ik laat op het vliegveld aankwam. Het personeel sprak zeer goed engels en het internet was gratis inbegrepen. Over het algemeen een erg mooi hotel. Het uitzicht van de hotel kamer was redelijk, alhoewel je meer op een busparkeerplaats uitkijkt. De wijk was netjes, maar lag redelijk ver van het stadscentrum af, wat voor mij niet uitmaakte omdat dit toch niet mijn bestemming was. Over het later ontbijten werd niet moeilijk gedaan, dus al met al een goed fijn hotel. Alles zag er splinternieuw uit en erg netjes!

We hebben een aantal aanbieders voor Porto voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto in Zadar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.