Appartement Marastina

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Marastina voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Marastina in het Nederlands

heerlijk genoten en tot rust gekomen

Bianca
28-6-2010

Het ligt aan het einde van de stad zadar. als je houdt van drukke uitgaansgelegenheden en een bruisende boulevar ben je hier verkeerd.

Met mijn dochtertjes een heerlijke week gehad in dit kleinschallige complex (6 app van een hele lieve familie. smorgens stond oma aan de deur met komkommer uit de tuin. schildpaden liepen in de tuin de kinderen konden heerlijk hun gang gaan en het appartement was superschoon en comfortabel. ook lag het vlakbij zee wel veel rotsen in de zee maar ach in het zwembad konden de zich ook kinderen prima vermaken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marastina in Zadar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marastina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Marastina scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.