Bed and Breakfast
9,7

340 reviews over Bed and Breakfast Kuća Bajlo in het Nederlands

Robert van de Sanden,
22-12-2018

Wat een super accomodatie. Kwalitatief hoogwaardige kamers, heerlijk eten en supervriendelijke mensen. Nabij de Zee en het centrum van Zadar gelegen. Echt top!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

Love this B&B!

Laure Croonenborghs,
23-11-2018

Top vakantie! Super genoten van het verblijf, lekker eten! Ze waren super gastvrij en helpen je in alles! Deze B&B is de beste die ik al gehad heb en raad ik iedereen aan! Ze zijn ook heel betrokken naar de bewoners toe wat het verblijf aangenamer maakt. Ze weten ook overal de mooiste plekken en leiden je hier graag naartoe! Ook hun ligging is perfect, vlakbij het strand,... De B&B is ook prachtig met de vele planten en bloemen! Love this B&B ❤️

Gereisd met partner in september 2017

Helemaal Top!

Bregje Schipper,
5-11-2018

Een super mooie B&B, lieve gastvrouw en gastheer die alle mooie plekjes kennen en je goede tips geven, prachtig plekje aan de kust, op loopafstand van de mooie historische en gezellige stad Zadar. Wij hebben het echt geweldig gehad. Het allerleukste was dat Griet en Anri ons meenamen op wandeltochten die precies bij ons pasten. Dat doen zij met hun gasten in het voor- en najaar. Helemaal top!

Gereisd met partner in oktober 2018

Zeker opnieuw. Aanrader.

Vera,
23-10-2018

Mijn 2e keer! Zeer gastvrij onthaal, Griet en Anri helpen je graag bij het plannen en regelen van de vele uitstappen die in de regio mogelijk zijn. De zeiltocht valt niet te missen! Heerlijk huisgemaakt ontbijt en goede locatie vlakbij rustige kleine strandjes en op wandelafstand van Zadar centrum. Perfect om 's avonds uiteten te gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Aanrader!

Elsbeth Van Herck,
14-10-2018

Super hartelijke ontvangst! Geen moeite te veel voor de B&B eigenaars (even auto reserveren, tips over de beste restaurantjes, zalige zeiltocht,...)!

Wandelafstand naar Zadar. Lekker ontbijtbuffet. Top!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

aangename hartelijke B&B

tom,
14-10-2018

hartelijke ontvangst en talrijke handige tips mbt activiteiten in de omgeving.

Overheerlijk Ontbijt.

Gereisd met partner in september 2018

Alles Super. Volgend jaar voor de derde keer!

Dirk en An,
14-10-2018

Voor een verwenvakantie zonder zorgen en zonder voorbereiding moet je bij Griet en Anri zijn. Een B&B, vlak aan zee, supermooi weer, een supermooi land, supergoeie ontvangst door Griet en Anri, superlekkere vegetarische ontbijten (wij zijn wel vleeseters?!?!) kortom, alles Super! Griet en Anri geven elke morgen nuttige tips over de mooiste plekjes van de omgeving, waardoor elke dag meer dan de moeite waard is. De zeiltocht met Griet en kapitein Iwan en de Bergwandeling met Griet op het eiland Ugljan waren ook onvergetelijk. Bedankt Griet en Anri, en tot volgend jaar !

Gereisd met partner in oktober 2018

Kuca Baljo,een ideale uitvalsbasis.

Didier Dejonghe,
12-10-2018

Ik moet verwittigen: als je eenmaal bij B&B Kuca Bajlo logeert, zal dat niet bij die ene keer blijven! Vooreerst is die B&B gelegen in een prachtige streek vol verrassingen - een ideale uitvalsbasis om kennis te maken met Unesco-werelderfgoed, die zowat om iedere hoek de toerist opwacht. Maar vooral ook, omdat Griet en Anri van deze B&B, het meesterlijke talent hebben om hun gasten te verwennen.Dat doen ze in alle opzicht, zoals bij het verlenen van duidelijke reisinfo, het klaarmaken van een onvergelijkbare bijzonder lekker en uniek ontbijt (vegetarisch), het aanbieden van verzorgde kamers, en nog veel meer.

Als toerist voel je er echt op je gemak. Het was voor de tweede keer dit jaar, dat ik er enkele dagen verbleef. Het voelt aan, alsof ik die lieve mensen al jaren ken -

Beroepshalve heb ik heel Europa doorkruist en zag zowat de mooiste plekjes.

Doch, Zadar en omgeving hebben mijn hart gestolen.

Ieder seizoen heeft er zijn charme.Doch, de herfst is een wondermooie tijd om in die streek te toeven. De Plitvicemeren/-watervalletjes, die ik vanuit de B&B gemakkelijk kon bereiken met de autobus, (autobusstation op 7 min wandelafstand van de B&B), lagen verzonken in een palet van de meest ondenkbare kleurencombinaties. Mooi, mooi, wondermooi!

Gereisd alleenreizend in oktober 2018

fantastisch

Annick Matthijs,
30-9-2018

Een heel mooi verblijf met supervriendelijke gastheer en -vrouw die onmiddellijk klaar stonden met tips. Het ontbijt was superlekker en origineel. Enige minpuntje was dat onze badkamer op het gelijkvloers was en niet aanpalend aan de kamer.

Gereisd met vrienden in september 2018
Griet, eigenaar, 9-10-2018

Dankjewel voor deze mooie beoordeling.

Inderdaad, de badkamer van de kamer die jullie gekozen hebben ligt op de benedenverdieping. We begrijpen dat dit niet zo comfortabel is. De prijs van deze kamer is dan ook duidelijk lager dan de andere kamers.

Maar goed nieuw. Vanaf volgend jaar 2019 hebben alle kamers een badkamer op dezelfde verdieping.

Super !!

Caine en ludo,
30-9-2018

Een superadresje: hele lieve mensen die er werkelijk alles aan doen om het naar je zin te maken ! Heerlijk ontbijt, super ligging vlakbij zee, transport van en naar de luchthaven, fietsverhuur....en alles aan schappelijke prijzen. Een aanrader dus !

Gereisd met partner in september 2018

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kuća Bajlo in Zadar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kuća Bajlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.