Bed and Breakfast Kuća Bajlo

330 reviews over Bed and Breakfast Kuća Bajlo in het Nederlands

Wij komen terug

filip en katy
13-9-2018

Fantastische vakantie gehad in deze prachtige en goed gelegen b&b.

Griet en Anri doen er echt alles voor om hun gasten in de watten te leggen.

Geven goede tips voor uitstappen en organiseren zelf ook

Lekker en gezond ontbijt ,gezellig met zijn allen aan tafel

Het was een geweldige vakantie.

Hanna Peels
10-9-2018

Het vegetarisch ontbijt was zeer lekker en vindingrijk, een welkome afwisseling met het vaak vettere eten in de restaurants. Goed verzorgd verblijf en warme gastvrijheid van eigenaren Griet en Anri. De badkamer op de beneden verdieping terwijl de slaapkamer op de 1e verdieping was gelegen, was een minpuntje, temeer omdat ik geblesseerd was aan mijn rug. Ook voor oudere mensen kan dit een probleem zijn. Verder uitstekend verblijf.

Griet, eigenaar, 13-9-2018

Dankjewel om tijd te maken om deze mooie beoordeling te schrijven.

Er is inderdaad 1 kamer op de eerste verdieping die een privé badkamer heeft op de benedenverdieping, wat misschien niet zo comfortabel is. Voor deze kamer betaal je dan ook minder dan voor de andere kamers, wat ook duidelijk vermeld is op de website. We voorzien ook badjassen.

Goed nieuws is dat we deze winter verbouwen en dat dan ook alle kamers een privé badkamer hebben op dezelfde verdieping.

Allen daarheen

Deceur joan
9-9-2018

Griet en Anri zijn super mensen ze hebben ons iedere dag verrast bij het ontbijt waarbij alle nuttige tips kregen om de dag op verrassende manier door te brengen en dat was iedere dag een wauw !!!!! De zeilboot was de topper met als Anri die ons aangenaam verraste met de maaltijd en altijd klaar is om een mopje niet te vergeten de kapitein die ons door al die eilanden veilig op de mooiste stranden bracht ADEMBENEMEND .

Griet is een superlieve dame die van s ‘morgens vroeg al bezig was met een heel uitgebreid lekker vegetarisch ontbijt 👍👍👍en ook de wandeling die ze ons heeft begeleid was om nooit meer te vergeten met op het einde bij de geiteboer iets die me zeker bijblijf hoe die mensen daar leefde .

Ik kan nog twee dagen verder vertellen er zijn geen woorden voor PROFICIAT .

Grts joan😘

Best B&B ever !!!

Kristel & Wim
6-9-2018

Mooie stijlvolle B&B vlak aan zee, rustige ligging op wandelafstand van historisch centrum Zadar, heel lekker en gezond vegetarisch ontbijt en bovenal super vriendelijke gastvrouw en gastheer. Hier is klant steeds koning. Vandaar dat we hier ook al 4 maal gelogeerd hebben (we keren steeds tevreden terug).

Prachtige vakantie in Zadar

Karien De Muynck
5-9-2018

Het was 10 dagen puur genieten, in al zijn aspecten, mede door Griet en Anrie.

Wow-vakantie om nooit te vergeten!

Kristof en Elke
3-9-2018

Met ons gezin 2 kamers geboekt bij Griet en Anri...niet twijfelen. Wij willen zeker het aan iedereen aanraden...en wij komen zeker nog eens terug. We voelden ons er "thuiskomen"; een leuke B&B, vele tips, activiteiten en in de nabijheid van een aangename stad. Super ! Jammer dat we maar 4 nachten hadden geboekt !

Super, ongelofelijk, gastvrij, niet te evenaren.

Delancker Frank
3-9-2018

Wat deze mensen klaarspelen kan je bijna niet met woorden brengen.

Van ontvangst over ontbijt tot begeleiding voor uitstappen, alles was super en met heel veel liefde gedaan.

We zijn nochtans al een en ander gewoon maar deze service was daar nog een veelvoud van.

Dit mag/moet je met de ogen toe boeken.

Frank & Karien

Joan & Christine

Erg genoten van de gastvrijheid van Anri en Griet.

Theo en Mariet
19-8-2018

Wij hebben overnacht in een appartement in de buurt. Iedere ochtend genoten van een heerlijk sfeervol en smakelijk ontbijt. Ook erg te spreken over de wijze waarop onze dagtripjes van informatie zijn voorzien.

Het enige minpunt voor ons was het warme weer.

Top B&B,prachtige kamers,super ontbijt

Ria L.
18-8-2018

Voor de tweede keer naar deze fantastische B&B geweest. Super gastvriendelijke uitbaters. Het ontbijt is een ware streling voor de mond,met veel liefde en passie gemaakt. Mogelijkheid tot uitstappen door de uitbaters georganiseerd. TOP in 1 woord. Ruime nette kamers. Een must voor wie naar Kroatie reist. Dit was onze tweede keer maar zeker niet de laatste keer!

Zalige B & B : een aanrader !

Myriam - Destelbergen
17-8-2018

Warm onthaal door Griet en Anri. Heerlijk, gezond, uitgebreid ontbijt. De beste tips voor ontspanning, verkenning van Kroatië, restaurants krijg je van hen. In één woord : super !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kuća Bajlo in Zadar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kuća Bajlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.