Bed and Breakfast Kuća Bajlo

408 reviews over Bed and Breakfast Kuća Bajlo

• 2019
    10Lieve Ongenae10-11-2019

Onvergelijkbaar goed!

Al meerdere keren verbleven wij in B&B Kuca Bajlo. Vanaf ons eerste verblijf hier voelden we ons helemaal thuis bij Griet en Anri. Alles doen zij tweetjes eraan om je te helpen het beste uit je reis en verblijf te halen! De dag begint steevast met een heerlijk vers bereid vegetarisch ontbijt met vele ingrediënten uit eigen tuin, gevolgd door tips van tripadvisers Griet en Anri voor een geslaagde daguitstap: de kortste route, de interessantste parkeerplaats, de bezienswaardigheden, de aan te raden restaurants, eventuele niet te missen tussenstops,... De pas gerenoveerde kamers zijn piekfijn in orde en beschikken alle over een eigen propere badkamer. 's Avonds is de prachtige en bruisende stad Zadar gemakkelijk te bereiken te voet of per fiets. Fietsen zijn ook te huur in de B&B. Regelmatig wordt een gezellige vegetarische avond georganiseerd.
    Kuca Bajlo is een ideale uitvalsbasis naar al het moois dat Kroatië te bieden heeft.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10PetraP25-10-2019

Als alles klopt...

Soms zou je een extra punt bovenop de maximale 10 willen geven, en voor ons verblijf in Kuca Bajlo gold dat.We hebben een stralende oktoberweek achter de rug met elke dag een nieuw avontuur. Wandelen in de bergen met Griet en Anri, met een huurauto en andere logees naar Plitvice (met herfstkleuren en zonder mensenmassa's!), mountainbiken op 3 verschillende eilanden, een geweldige manier om de accu op te laden. Dat lukte omdat Griet en Anri geweldig meedachten, een kast vol folders hebben staan en ogenschijnlijk de hele dienstregeling van al die boten uit hun hoofd kennen. Ook handig dat je hun fietsen kunt huren! Griet en Anri weten een sfeer te scheppen die ook de gasten met elkaar verbindt waardoor er allerlei contacten ontstaan tijdens een weekje vakantie. Kortom: een ideale uitvalsplek als je van contact, actie en, zie alle recensies hieronder, heerlijk eten!

• 10Dirk en An Descamps-Verbeest24-10-2019

Super vakantie!

Voor het derde jaar op rij lieten wij ons een weekje verwennen in het warme nest van Griet en Anri in het prachtige Kroätie. Vlak bij de kust, met een schitterend zicht op de zee en de eilanden, op een steenworp van de bergen, op wandelafstand van het historisch deel van Zadar, kortom, een unieke lokatie voor een topvakantie. De wandeling op Ugljan met Griet en Anri, de uitstap naar de markt met Anri, de wandeling in het Velebit gebergte met Griet en Anri, de vegetarische avond, de vlucht met het sportvliegtuig boven de eilanden voor de Kroatische kust....onvergetelijk dank zij de Griet en Anri. Voor de andere uitstappen die we deden, kregen we zoals steeds een kaart mee, zodat we de mooiste hoekjes van Kroatië niet konden missen. Ook was er onmiddellijk een vriendschappelijke band met de andere gasten en hebben we samen veel plezier gehad. Het was allemaal hartverwarmend en gaan zeker terug. Super bedankt !

• 9DI23-10-2019

Aanrader😁

Mooie b&b, vlakbij het strand en op loopafstand van het oude centrum van Zadar. Griet en Anri zijn vriendelijk, gastvrij en behulpzaam. Ontbijt was uitgebreid en heel lekker. 1x ook een vegetarisch diner gehad, verrassend lekker! Slaapkamers en sanitair zijn prima. Kortom, een aanrader! 😉

Gereisd met partner in september 2019

• 10didier dejonghe21-10-2019

één vraag: wanneer nog een keer?!!!

B&B Kuća Bajlo is thuiskomen op een ideale uitvlasbasis om de Dalmatische regio te ontdekken. Op een tijdsspanne van 13 maand, bezocht ik deze B&B 5 maal. Met de vliegtuig een afstand die niet langer is dan het uitlezen van een krant! Je haalt er een explosieve wereld binnen van geur, kleur, smaak, eindeloze vergezichten, dromerige eilanden, knusse historische plekjes - Anrie en Griet van deze B&B zijn de ideale aangevers om de regio te ontdekken. Een verblijf bij hen geeft je een rugzak of valies terug mee naar huis, vol met nagenietbare vakantiemomenten. Anrie en Griet hebben een groot hart dat groot genoeg is om hun liefde voor deze regio te delen met hun gasten. De gasten van B&B Kuća Bajlo gaan er als tevreden vrienden weg, en komen er als verlangende vrienden graag terug. Pure verwennerij Datum van verblijf: oktober 2

Alleen gereisd in oktober 2019

• 10Viona20-10-2019

Unieke plek

Wat hebben wij bij jullie genoten! Het heerlijke eten, de vegetarische avond wat was het eten heerlijk, de tafel en presentatie van alle gerechten zagen er voortreffelijk uit. De prachtige wandelingen waren een avontuur waar ik grenzen voor mijzelf heb verlegd. Wat een mooie natuur en prachtige uitzichten zo boven op de berg. De B&B is een uitstekende plek om andere mensen te ontmoeten (genoten van onze Vlaamse medegasten) en voor prachtige herinneringen. Griet en Anri doen dit met zoveel liefde en passie en dat stralen ze ook echt uit! Ik heb goesting om terug te keren.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Paul en Chris20-10-2019

Top locatie en fantastische b&b

Toplocatie en schitterende b&b B&B Kuća Bajlo is een top verblijfplaats. Met mooie verzorgde en nette kamers. Griet en Anri zijn ontzettend aardige en sociale mensen en doen er alles aan om je op alle mogelijke vlakken te verwennen. Een dikke pluim want het vergt toch wel enorm veel inzet. Maar ze doen het met ontzettend veel goesting en warmte. Vanaf de eerste minuut voel je je er thuis. Je wordt er elke morgen verwend met een heerlijk ontbijt. En telkens is het een gezellig samenzijn met de andere gasten. Ook hebben we genoten van een heerlijk vegetarisch avondmaal. Prachtige gerechtjes, schilderijtjes, een streling voor oog en tong. Ondertussen komt Griet met voorstellen, ideetjes, plannetjes en folders voor uitstappen. Kortom, we hebben het enorm naar ons zin gehad. We hebben stukje van het mooie Kroatië kunnen ontdekken. We hebben nieuwe vrienden ontmoet. We hebben gelachen, gewandeld, genoten van het mooie weer en van het vele lekkers op tafel. Tot hopelijk nog eens.

• 9Inge du Pon10-10-2019

Geweldige vegetarische b&b

Vegetarische b&b. Gastheer en gastvrouw geven je alles om een fantastische vakantie te beleven.

Gereisd in oktober 2019

• 10Christel29-09-2019

Pareltje!

B&B Kuća Bajlo is een echt pareltje! De kamers zijn eerder aan de kleine kant, echter heel gezellig ingericht, gerieflijk en voorzien van alle comfort. Elke kamer beschikt over z’n eigen badkamer. De B&B ligt op wandelafstand van het oude centrum van Zadar, ideaal om de stad te verkennen en er ’s avonds een hapje te gaan eten. Zadar zelf ligt heel centraal en is een ideale uitvalbasis voor gevarieerde uitstappen. Je vindt er alles: eilanden, meren, bergen, toffe stadjes, prachtige natuur, … Griet & Anri verwennen je elke dag met een zalig ontbijt. Ook als niet vegetariër is het volop genieten van de vele gezonde en o zo lekkere hapjes. Wat het echter uniek maakt, is de enorme gastvrijheid die Griet en Anri bieden. Niks is hen te veel. Ze voelen de bezoekers goed aan en staan hen met raad en daad bij. Ook bij het plannen van de uitstappen, krijg je een karrevracht aan goede tips, plannetjes, foldertjes, … Samengevat: een aanrader

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Paul en Christel25-09-2019

Zeer tevreden

Zeer hartelijke ontvangst door Griet en Anri. Overvloedige tips en plannetjes voor de uitstappen. Geweldig lekker vegetarisch ontbijt. Jammer dat we er niet lang genoeg waren om deel te nemen aan de vegetarische avond.

Gereisd met partner in september 2019

48 tips over Bed and Breakfast Kuća Bajlo

• Griet Bajlo, 20-03-2012

Goedkope vluchten Charleroi-Zadar. Gratis afhaling aan de luchthaven.

• Lieven Depuydt, 14-07-2012

Neem "watersloefkes" mee : de strandjes hebben meer keitjes en kiezeltjes dan zand... maar eens in het water : genieten !!

Proef en bestel diverse home-made producten die de gastvrouw u kan aanbieden : heerlijke confituren met uitzonderlijk combinaties van fruit, essences van diverse geurige kruiden, de verfrissende plaatselijk te verkrijgen kruidenaperitief en wijnen....

• M.Heijboer, 30-10-2013

Kamer aan de zeezijde is aan te bevelen. Zondagavond hebben we gegeten bij Griet en Anri. Absoluut een aanrader.

8 vragen over Bed and Breakfast Kuća Bajlo

• Rob van Adrichem, 19-01-2019

week boeken

Beste Eigenaars Ik zou graag een week boeken voor 4 pers 2volw en 2x 18+16 jr Is dat mogelijk laatste week mei of eerste week juni 2019? Wat is de prijs ? Mvg Mieke van adrichem

• ymodderman, 29-03-2015

overnachting

Goedendag,

Het lijkt ons leuk om met zijn 2en een week bij jullie te verblijven, we vragen ons alleen af of het een appartement of een slaapkamer is. Moeilijk te zien op foto's. Ook zijn we uiteraard benieuwd naar de prijs van de lokatie. Het gaat om week 29! Horen graag van jullie.

Vriendelijke groet Peter en Ymie Modderman [email protected]

• arjan Meijers, 19-01-2015

verblijf in b&b

Beste Mevr.Bajlo; Wij zijn op zoek naar een vakantieverblijf in de omgeving van Zadar en komen, ivm de vele positieve reacties, bij Uw verblijf terecht. Is het mogelijk om bij U in de accomodatie te verblijven vanaf 1 augustus 2015 t/m 4 augustus 2015. En wat zijn de kosten per nacht voor twee personen.

Bed and Breakfast Kuća Bajlo info

• Animatie programmaAanwezig