Bed and Breakfast Kuća Bajlo

307 reviews over Bed and Breakfast Kuća Bajlo in het Nederlands

Zalig adresje!

Erik & Christiane Van de Velde Goethals
18-6-2018

2de keer op verlof in Zadar en terug een heerlijke vakantie beleefd. Griet en Anri doen er alles aan om hun gasten een gevoel te geven van "thuiskomen" Je krijgt er heel veel info over de streek en doen er alles aan om hun gasten wegwijs te maken naar mooie plekjes.

Hun B&B wordt voortreffelijk gerund. Het ontbijt steeds verzorgd en smakelijk.opgesteld in buffetvorm.

Een aanrader voor ieder die rust zoekt en toch wil genieten van een heel mooie streek.

Echte aanrader!

Lynn en Tom
17-6-2018

Bij Griet en Anri voel je je direct thuis! Ze zijn de perfecte gastvrouw en -heer en staan altid klaar voor hun gasten. Ze geven veel tips over de omgeving en organiseren zelf activiteiten. Als je in Zadar verblijft zou het zonde zijn om dat niet te doen bij Griet en Anri. Wij komen zeker terug!

Fantastisch ,

Rita
16-6-2018

Heel gezellige sfeer , veel info over de omgeving , lekker ontbijt en vooral zeer goede Gastvrouw en gastheer !

Uitstekend ... we komen terug!

Marc Verhaeghe
13-6-2018

Ontvangst is schitterend, heel goede tips voor de uitstapjes (naast een volledige brochure met overzicht en kaartjes). Kamers OK, je maakt er vrienden, gezamelijk vegetarisch ontbijt uitstekend (+ presentatie!), idem voor het wekelijks diner.

Wij hebben geen enkele negatieve ervaringen. Je komt er tijd te kort en kan je dus niet anders dan terugkeren!

Een geweldige ervaring.

MENNO HOMAN
9-6-2018

Chapeau hoe Griet en Anri zich voor hun bedrijf inzetten om hun gasten een aangenaam verblijf te bezorgen. Goede informatie over de regio, laagdrempelig met oog voor kwaliteit, goede ligging in een authentieke zone nabij de oude stad en strand. Pretentieloos en gastvrij. En de keuze uit een ruim assortiment fietsen geeft een vrijheid om de regio naar believen te ontdekken. En elke dag een geweldig vegetarisch ontbijt.

Een unieke belevenis!

Fred en Lisette
8-6-2018

Griet en Arni proberen het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken voor hun gasten. Ze gebruiken een heel persoonlijke benadering, waardoor je je er heel snel thuis voelt.

Ook al ben je geen vegetariër, het ontbijt is verrassend lekker. De gerechtjes worden door de gastvrouw zelf gemaakt, met ingrediënten uit de eigen tuin.

Het vegetarisch etentje met de andere gasten, is een belevenis op zich.

De gerechten, door Griet klaargemaakt, zijn een plaatje en bijzonder lekker.

Je waant je in een sterrenrestaurant.

En de tips die ze geven om Zadar en omgeving te verkennen, zijn goud waard.

De zeiltocht, door hen georganiseerd en met de andere gasten, naar de Kornati eilanden, was een unieke ervaring die ons zeker zal bij blijven.

Griet, eigenaar, 14-6-2018
Dankjewel, leuk te horen dat jullie als niet vegetariër ook genoten hebben van het vegetarisch ontbijt en avondmaal. Wie weet tot ziens!

Een aanrader

Annick Mortier
8-6-2018

Fantastische gastvrouw, -heer.

Heel veel kennis over de omgeving.

Beiden staan klaar voor hun gasten.

Heerlijk vegetarisch ontbijt

Griet, eigenaar, 14-6-2018
Dankjewel, het was aangenaam om eens 3 leuke vriendinnen op bezoek te hebben.

Zalige B&B met een top gastvrouw en gastheer !

Lieve & Philippe
7-6-2018

Deze B&B is echt een aanrader voor een verblijf in Kroatie dicht bij de oude stadskern van Zadar, ongeveer 20 minuutjes wandelen langs de zee promenade en je bent in het centrum .

Griet en Anri informeren je bij aankomst , bij een drankje en een hapje , onmiddellijk over de omgeving , de stad en de beste restaurantjes .

Elke ochtend na het uitstekende vegetarische ontbijt staan ze je bij met alle mogelijke informatie over de streek .

Griet en Anri zijn de perfecte gastvrouw en gastheer , je voelt je er onmiddellijk thuis .

De wandeling langs de Krupa rivier die we met de gastvrouw als gids samen met alle gasten hebben gemaakt was onvergetelijk

Ook bij de voorbereiding van de reis staan ze je met raad en daad bij .

Kortom , een vakantie om nooit te vergeten

Lieve & Philippe

Unieke B&B gerund door unieke mensen

Bie & Jan
29-5-2018

Uitstekend gelegen veggie B&B aan de rand van Zadar waar Griet & Anri er alles aan doen om het hun gasten helemaal naar de zin te maken. Elke dag een gevarieerd en uitgebreid vegetarisch ontbijt met producten uit de eigen tuin. Het avondmaal samen met de andere gasten was een culinaire belevenis. Nooit verwacht dat je met vegetarische ingrediënten zo veel verschillende gerechten kan maken. Ze zien er uit als een schilderijtje en smaken bovendien superlekker. Griet & Anri staan ook steeds klaar met tips over de omgeving, mogelijke uitstappen en info over restaurantjes.

De avontuurlijke dagtocht naar de indrukwekkende watervallen langsheen de Krupa rivier zullen we nooit vergeten. De deelnemers hebben hun grenzen verlegd, en soms ook een steen in de rivier, maar de inspanning werd beloond met wondermooie natuurpracht.

De B&B zelf is een mooi staaltje design wat we nergens anders in Kroatië hebben tegengekomen, inclusief een zeer verzorgde eigen moestuin vooraan en een relaxe plantentuin met loungeruimte achteraan in sobere tinten groen en wit.

Kortom, een unieke plek gerund door unieke mensen.

Wij komen graag terug.

Dankjewel.

Ja, de wandeling naar de Krupa was best spannend en om nooit te vergeten.

Perfectg

Roland en Rita Vanhoutte
27-5-2018

Griet en Anrie doen dat fantastisch en vullen elkaar perfectaan.

Het vegetarisch ontbijt is verrassend lekker

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kuća Bajlo in Zadar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kuća Bajlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kuća Bajlo scoort een 9.59 uit 10 op basis van 321 reviews.