Bed and Breakfast Kuća Bajlo

338 reviews over Bed and Breakfast Kuća Bajlo in het Nederlands

Helemaal Top!

Bregje Schipper
5-11-2018

Een super mooie B&B, lieve gastvrouw en gastheer die alle mooie plekjes kennen en je goede tips geven, prachtig plekje aan de kust, op loopafstand van de mooie historische en gezellige stad Zadar. Wij hebben het echt geweldig gehad. Het allerleukste was dat Griet en Anri ons meenamen op wandeltochten die precies bij ons pasten. Dat doen zij met hun gasten in het voor- en najaar. Helemaal top!

Zeker opnieuw. Aanrader.

Vera
23-10-2018

Mijn 2e keer! Zeer gastvrij onthaal, Griet en Anri helpen je graag bij het plannen en regelen van de vele uitstappen die in de regio mogelijk zijn. De zeiltocht valt niet te missen! Heerlijk huisgemaakt ontbijt en goede locatie vlakbij rustige kleine strandjes en op wandelafstand van Zadar centrum. Perfect om 's avonds uiteten te gaan.

Aanrader!

Elsbeth Van Herck
14-10-2018

Super hartelijke ontvangst! Geen moeite te veel voor de B&B eigenaars (even auto reserveren, tips over de beste restaurantjes, zalige zeiltocht,...)!

Wandelafstand naar Zadar. Lekker ontbijtbuffet. Top!

aangename hartelijke B&B

tom
14-10-2018

hartelijke ontvangst en talrijke handige tips mbt activiteiten in de omgeving.

Overheerlijk Ontbijt.

Alles Super. Volgend jaar voor de derde keer!

Dirk en An
14-10-2018

Voor een verwenvakantie zonder zorgen en zonder voorbereiding moet je bij Griet en Anri zijn. Een B&B, vlak aan zee, supermooi weer, een supermooi land, supergoeie ontvangst door Griet en Anri, superlekkere vegetarische ontbijten (wij zijn wel vleeseters?!?!) kortom, alles Super! Griet en Anri geven elke morgen nuttige tips over de mooiste plekjes van de omgeving, waardoor elke dag meer dan de moeite waard is. De zeiltocht met Griet en kapitein Iwan en de Bergwandeling met Griet op het eiland Ugljan waren ook onvergetelijk. Bedankt Griet en Anri, en tot volgend jaar !

Kuca Baljo,een ideale uitvalsbasis.

Didier Dejonghe
12-10-2018

Ik moet verwittigen: als je eenmaal bij B&B Kuca Bajlo logeert, zal dat niet bij die ene keer blijven! Vooreerst is die B&B gelegen in een prachtige streek vol verrassingen - een ideale uitvalsbasis om kennis te maken met Unesco-werelderfgoed, die zowat om iedere hoek de toerist opwacht. Maar vooral ook, omdat Griet en Anri van deze B&B, het meesterlijke talent hebben om hun gasten te verwennen.Dat doen ze in alle opzicht, zoals bij het verlenen van duidelijke reisinfo, het klaarmaken van een onvergelijkbare bijzonder lekker en uniek ontbijt (vegetarisch), het aanbieden van verzorgde kamers, en nog veel meer.

Als toerist voel je er echt op je gemak. Het was voor de tweede keer dit jaar, dat ik er enkele dagen verbleef. Het voelt aan, alsof ik die lieve mensen al jaren ken -

Beroepshalve heb ik heel Europa doorkruist en zag zowat de mooiste plekjes.

Doch, Zadar en omgeving hebben mijn hart gestolen.

Ieder seizoen heeft er zijn charme.Doch, de herfst is een wondermooie tijd om in die streek te toeven. De Plitvicemeren/-watervalletjes, die ik vanuit de B&B gemakkelijk kon bereiken met de autobus, (autobusstation op 7 min wandelafstand van de B&B), lagen verzonken in een palet van de meest ondenkbare kleurencombinaties. Mooi, mooi, wondermooi!

fantastisch

Annick Matthijs
30-9-2018

Een heel mooi verblijf met supervriendelijke gastheer en -vrouw die onmiddellijk klaar stonden met tips. Het ontbijt was superlekker en origineel. Enige minpuntje was dat onze badkamer op het gelijkvloers was en niet aanpalend aan de kamer.

Griet, eigenaar, 9-10-2018

Dankjewel voor deze mooie beoordeling.

Inderdaad, de badkamer van de kamer die jullie gekozen hebben ligt op de benedenverdieping. We begrijpen dat dit niet zo comfortabel is. De prijs van deze kamer is dan ook duidelijk lager dan de andere kamers.

Maar goed nieuw. Vanaf volgend jaar 2019 hebben alle kamers een badkamer op dezelfde verdieping.

Super !!

Caine en ludo
30-9-2018

Een superadresje: hele lieve mensen die er werkelijk alles aan doen om het naar je zin te maken ! Heerlijk ontbijt, super ligging vlakbij zee, transport van en naar de luchthaven, fietsverhuur....en alles aan schappelijke prijzen. Een aanrader dus !

Wij komen terug

filip en katy
13-9-2018

Fantastische vakantie gehad in deze prachtige en goed gelegen b&b.

Griet en Anri doen er echt alles voor om hun gasten in de watten te leggen.

Geven goede tips voor uitstappen en organiseren zelf ook

Lekker en gezond ontbijt ,gezellig met zijn allen aan tafel

Het was een geweldige vakantie.

Hanna Peels
10-9-2018

Het vegetarisch ontbijt was zeer lekker en vindingrijk, een welkome afwisseling met het vaak vettere eten in de restaurants. Goed verzorgd verblijf en warme gastvrijheid van eigenaren Griet en Anri. De badkamer op de beneden verdieping terwijl de slaapkamer op de 1e verdieping was gelegen, was een minpuntje, temeer omdat ik geblesseerd was aan mijn rug. Ook voor oudere mensen kan dit een probleem zijn. Verder uitstekend verblijf.

Griet, eigenaar, 13-9-2018

Dankjewel om tijd te maken om deze mooie beoordeling te schrijven.

Er is inderdaad 1 kamer op de eerste verdieping die een privé badkamer heeft op de benedenverdieping, wat misschien niet zo comfortabel is. Voor deze kamer betaal je dan ook minder dan voor de andere kamers, wat ook duidelijk vermeld is op de website. We voorzien ook badjassen.

Goed nieuws is dat we deze winter verbouwen en dat dan ook alle kamers een privé badkamer hebben op dezelfde verdieping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kuća Bajlo in Zadar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kuća Bajlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.