Bed and Breakfast Kuća Bajlo

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Kuća Bajlo
9,6

288 reviews over Bed and Breakfast Kuća Bajlo in het Nederlands

Fantastisch verblijf en mooie wandelingen!

Geert en Gerd, 15-4-2018

Deze luxe B&B is een must voor mensen die houden van biologisch eten en sportieve uitstapjes.

Zadar centrum ligt op wandelafstand en ook daar kan je heel goed eten.

Wat ons bij blijft is de passie weermee Anri en Griet aan de slag gaan. Griet maakt een ontbijt klaar dat je niet snel vergeet. Bijna alles komt uit de tuin en is volledig biologisch.

Deze B&B ligt aan de kust en van hieruit kan je daguitstappen doen.

April is te koud om te zwemmen in de zee, maar geen nood, de uitstappen naar de Krupa rivier, of Krka nationaal park zijn aanraders!

Ook een fietstocht of wandeltocht op het eiland Uglan (met de veerboot) zijn aanraders!

Wij waren hier voor de tweede keer maar gaan zeker nog terug!

Bedankt Griet en Anri voor de ontvangst, gastvrijheid en goede doe tips!

mooie natuur, leuke stad, hartelijke ontvangst

liliane en mike, 10-4-2018

Rustige omgeving, mooie kust, gezellige stad

hartelijk ontvangst

heerlijk gezond ontbijt,

kraaknette kamers en gezellige tuin

de B&B uitbaters stellen alles in het werk om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken

gaan samen mee op stap maanden maart en april en zorgen voor een lunch voor tijden de tocht

tof je kan er fietsen huren

een aanrader !

Fantastische vakantie.

Jan G, 2-3-2018

Zeer mooie en klantvriendelijk B&B.

Het onthaal was zoals thuis komen!

Zeer vriendelijke uitbaters Griet en Anri.

Zeer verzorgde en ruime kamer.

Griet tovert iedere morgen een heerlijk en vers vegetarisch ontbijt echt lekker en gezond om de dag mee te beginnen!

Ook zijn Griet en Anri behulpzaam en het geven van zeer goede en uitgebreide tips om zorgeloos een fijne vakantie dag te hebben.

De B&B ligt op wandelafstand van het mooie Zadar!

Prachtig om langs de oceaan naar de stad te wandelen en ook heerlijk te genieten van de vele en lekkere restaurantjes.

Een dikke pluim voor Griet en Anri!

Want het voelt echt huiselijk aan.

logeren bij "vrienden"

Bie en Erik, 21-10-2017

We kwamen na 4 jaar terug bij kuca bajlo , we werden ontvangen als vrienden! Net als vorige keer genoten we van het mooie huis en het lekkere , met liefde gemaakt ontbijt! We werden ook nog eens extra verwend door "moeke"! We wandelden onze mooiste,moeilijkste wandeling ooit. Aangemoedigd door Griet en Anri, zonder hen hadden we dit nooit gekunnen. We gaan hier nog lang over napraten! We kijken nu alvast uit naar ons volgend bezoekje ...en dan zetten we een zeilboottochtje op ons todo lijstje. Zalig genoten in oktober ...de herfst in Zadar was zalig!

Kan niet beter!

Philippe en Ann, 18-10-2017

Bij aankomst werden we heel hartelijk ontvangen in een zeer mooie B&B! We voelden meteen aan dat we een goede keuze gemaakt hadden! Het hele huis is mooi ingericht en is kraaknet. De kamers en badkamers zijn prima in orde! Het ontbijt was elke ochtend af! Alles supervers, gezond, lekker en gevarieerd! Er was een gezamenlijke ontbijttafel, maar iedereen ging ontbijten wanneer hij wilde. Griet en Anri zijn een gastheer en -vrouw in hart en nieren en geven je 101 tips om er op uit te trekken in de omgeving en kennen vele goede restaurantjes in de buurt. De zeiltocht met de neef des huizes langs de Kornati-eilanden was bijzonder en is dan ook een echte aanrader! Er zijn tevens fietsen en MTB voorhanden voor een sportief dagje op één van de nabijgelegen eilanden. In de zomermaanden is de ligging zo dicht aan zee natuurlijk ook een pluspunt...

Griet en Anri, jullie doen dat super! Kroatië is heel mooi, maar door ons verblijf bij jullie, was onze vakantie nog zoveel mooier!

Uitstekende B&B, warm onthaal, 2 heel toffe mensen

Johan Vrijdaghs, 13-10-2017

Het is een vegetarische B&B, met mogelijkheid tot begeleide activiteiten,

heel tof

Super bestemming!

Rene en Ine, 13-10-2017

Mooie B&B met een mooie ligging zicht op zee stad op 15 minuten met de fiets.

Kamers prima in orde. Ontbijt zeer lekker en apart door de dagelijks wisselende vegetarische lekkernijen. Ontvangst en gastvrijheid boven alles. Elke dag kan je een trip bespreken en krijg je alle kaarten en praktische informatie mee.

Superontvangst, superstreek, alles super

Descamps Dirk, 11-10-2017

Anri en Griet zijn buitengewoon als gastheer en gastvrouw. Mijn vrouw en ik werden heel goed ontvangen. Alles is netjes en heel mooi ingericht. De tuin is ook heel mooi en perfekt onderhouden. Er is ook een balkon met zicht op zee en op de mooie groenten-en kruidentuin. Het ontbijt was gemeenschappelijk met de andere gasten en gezelligheid was dan ook troef. We konden ook proeven van talloze vegetarische lekkernijen die Griet elke morgen tevoorschijn toverde. Griet en Anri hielpen ons ook om de mooiste plekjes in en in de nabijheid van Zadar te ontdekken. Zij hebben ons begeleid op een trektocht door de bergen en ons een uniek bezoek aan grotten aangeboden. Anri hielp ons ook met het huren van een wagen en als kers op de taart kregen wij de laatste avond van ons verblijf een heerlijke visbarbecue aangeboden. Wij hebben oprecht genoten van deze vakantie en keren zeker nog eens terug !

Geweldige locatie, top ! N

J. Hooijman, 8-10-2017

Een echtpaar dat denkt in de beleving van de klant!!

Alles klopt, belangstelling, service, veggi maaltijden enz enz .

Aanrader!

Els, 7-10-2017

We hadden een kort, maar heerlijk verblijf in Kuca Bajlo!

Hartelijke onthaal, comfortabele kamer, vlakbij de zee.

Wij bezochten Zadar (de moeite!) en wandelden vanuit de B&B 20 minuutjes langs de zee naar het stadscentrum. Stadsplan en tips kregen we mee, handig!.

Hadden we langer kunnen blijven, dan stonden een zeiltochtje, bergwandeling of fietstocht zeker ook op ons programma. Ook hiervoor krijg je alle info mee.

Griet en Anri krijgen van ons een extra pluim voor hun veggie buffet en ontbijt. Met veel zorg & oog voor detail zetten ze gezond, vers en huisgemaakt lekkers op tafel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Kuća Bajlo in Zadar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Kuća Bajlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Kuća Bajlo scoort een 9.57 uit 10 op basis van 302 reviews.