Hotel Kolovare

KroatiëDalmatiëZadar

7GoedScore uit 9 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

7GoedScore uit 9 reviews
  • 7Waardering

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
  • Aan zee
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

10 Reviews over Kolovare

• 5Laura24-10-2016

Familiehotel

Hotel Kolovare is makkelijk aan te rijden. De eerste indruk is een hotel dat een beetje vergaande glorie is, groot en ouderwets aan de buitenkant. De receptie houd van snel, was niet heel klantvriendelijk. De kamer was netjes. Ontbijt was uitgebreid. Echter was het personeel hier ook van snel, waardoor onze tafel al werd afgeruimd voordat wij klaar waren met eten. Het zwembad was fijn, echter wel zout water. Wij waren als twintigers zonder kinderen wel de vreemde eend in de bijt. Wij zien het hotel als een familiehotel. Zadar zelf is wel leuk, maar na een dag heb je het wel gezien. Wij vonden het lopen naar het centrum heerlijk. +/- 10 minuten. Prima hotel voor 1 of 2 dagen.

• 8Hans08-06-2012

Mooi hotel

Algemene indruk is goed. Ouder "staff-personeel". Gedraagd zich zeer onderdanig, doch correct. Kamers zijn keurig, niks mis mee. Diverse Europese en Amerikaanse TV-stations. Badkamer oké. Ontbijt buffet is in orde. Mooi groot zwembad, doch geen bar bediening (wel zelf binnen te halen. Via poortje, straat oversteken naar strand (75 m lopen). Nauwelijks verkeer.

• 4J. Willen28-05-2012

Nee, niet meer !

Een zeer matig hotel. Geen sfeer, kleine kamers, slechte bedden, een zeer pover ontbijt. Bij aankomst ontvang je de keykaart en zoek het verder zelf maar uit. Na 1e nacht kamer gewisseld door dramisch slecht bed. Dit hotel is absoluut geen bevestiging van onze eerdere positieve indrukken van Kroatie. Ligging: 15 min van centrum van Zadar. We zijn in de 2e helft van mei geweest en er was absoluut nog geen sfeer in Zadar. Wellicht vanaf juni beter ? De bar in het hotel nodigt echt niet voor een afzakkertje. Jammer volgende keer beter maar niet meer in hotel Kolovare.

• 8DorienB07-08-2008

Voor herhaling vatbaar!

Erg goed hotel. Wij komen hier zeker terug! De bell-boy (erg leuke jongen) heeft bijna al onze bagage gedragen. Erg mooie en schone kamers met airco! Het eten was niet geweldig, maar er zijn genoeg restaurantjes in de stad zelf. Erg vriendelijke receptioniste, zij vertelde ons welke restaurantjes goed waren en naar welke bar we zeker moesten gaan. (bar: the garden is blooming) Lekker rustig en bewaakt zwembad dus geen ongenode gasten. Strand is tegenover het hotel. De stad zelf is wel 15min. lopen, maar dat valt eigenlijk best mee.

• 7eek18-08-2006

wij zijn 18 jaar geleden 2 weken in het kolovare hotel geweest toen heette alles nog joegoslavie we zouden best nog een keer terug willen het is ons daar toen goed bevallen

• 7Astrid02-11-2005

Hotel Kolovare is op zich een prima hotel. Alleen het avondeten is dramatisch, bijna lachwekkend hoe slecht. Ontbijtbuffet daarintegen is heerlijk en zeer uitgebreid. Wij vonden Zadar erg tegenvallen. We hebben rondgetrokken door Kroatie en Zadar is echt de minste stad die we gezien hebben.Kroatie heeft vele mooiere steden waar je heen kunt gaan!

• 6Zwart24-09-2005

Net terug van 8 dagen Kolovare. Zadar is een mooie stad voor maximaal 4/5dagen. Veel te zien, leuke winkels. Hotel erg saai, totaal geen entertainment of muziekje bij de bar. Het diner kun je geen diner noemen is echt 3x niks. Zeer karig en slecht. Kamer is netjes ingericht en er wordt goed schoongemaakt. Wel lastig om in de omgeving uiteten te gaan. Ze hebben alleen pizzeria's. Restaurant Fosa is wel een aanrader.

• 8Delft01-09-2005

We zijn net terug van een weekje Zadar. Hotel Kolovare is vooral erg gunstig gelegen tov de oude monumentale stad. Het personeel is erg vriendelijk en spreekt redelijk goed Duits en Engels. Ontbijtbuffet is prima; het avondeten is een zesje. Voor lekker (maar ook niet meer zo goedkoop!) eten moet je in de stad zijn. Goede service vonden wij ook de lunchpakketten die je kon krijgen als je eens een keer het avondeten of ontbijt moest missen (bij bepaalde dagexcursies). Kamers ook prima. Enig minpunt was dat er tijdens onze week twee (!) bruiloftsfeesten tot 4 uur 's nachts werden gehouden... Overigens was de directie wel bereid je een andere kamer voor de nacht aan te bieden. Verder zijn de Nederlanders bijna op een hand te tellen; de Italianen en Kroaten zijn er in de meerderheid.

• 7I. van der Velden04-08-2005

In juli 2 dagen daar geweest. Prima hotel, goede prijs/kwaliteitverhouding. Geweldig vriendelijk personeel. Ontbijt en avondeten prima. Ligging t.o.v. oude gedeelte stad: goed, makkelijk te bewandelen ca. 10 minuten.

• 9Vande Voorde Linda24-07-2005

In juni 4 tal dagen verbleven Prima hotel met lekker ontbijtbuffet. Goed gelegen op wandelafstand van de stad. Mooie verzorgde kamers

Hotel Kolovare info

• ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals