Géén boekingskosten
KroatiëDalmatiëZadarCampings ZadarCamping Falkensteiner Premium Camping Zadar

Camping Falkensteiner Premium Camping Zadar

KroatiëDalmatiëZadar

We hebben de beste aanbieders voor Camping Falkensteiner Premium Camping Zadar voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 50 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

50 Reviews over Falkensteiner Premium Camping Zadar

• 4Joyce31-08-2022

valt flink tegen, prijs- kwaliteit past niet

wij zijn in het hoogseizoen geweest, gezin met kind van 15 en 18. niet al te grote camping met nette staanplaatsen (80m3). sanitair gebouw is groot, netjes en schoon. Tja, dan verder. zadar centrum ligt ruim 4km, net te ver om even te wandelen, wel heel mooi. zwembad redelijk klein (hoogseizoen). drinken duur, ijsje gortig duur (ga naar de kiosk tegen over de camping). strand is in een kleine baai waar veel troep in drijft. niet gewend van kroatie. je zult verder de zee in moeten voor helder water. 's-avonds na 21u30 is het centrum uitgestorven. geen gezelligheid, geen sfeer. eten afhalen kan na 21u, alles is gesloten na 23u. gehele camping is door hekwerk van strand afgesloten, alleen toegang met pasje voor campingasten. in directe omgeving is wel een haventje met wat leven (ga ook verder de hoek om). staplaats van €66- pn en €14 pppn kwamen wij dus op €122 pn. Er zijn in omgeving betere, gezelligere en goedkopere campings.

• 8Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 9Nanne29-08-2022

Heerlijk relaxen!

Heerlijke vakantie gevierd! We zouden 2 nachtjes gaan, want het is een prijzige camping, maar we zijn uiteindelijk toch 6 nachten gebleven. Hele nette verzorgde camping. Ruime plek, op witte gravel/kiezels. Toiletgebouw netjes, voldoende aanwezig. Zwembad lekker. Leuke glijbaantjes voor de kinderen. Lekker peuterbad met Zonnedoek. Aangrenzend aan het zwembad een leuke speeltuin. Wel met toezicht spelen voor de kleintjes omdat ze vrij naar het zwembad kunnen lopen. Strand kijk je op en loop je zo heen. Kiezelstrand, zou iets schoner/verzorgder mogen. Mogelijkheid voor jetski, suppen etc. Restaurant erg lekker kunnen eten. Winkeltje ook prima op de camping. 2 bakkertjes op loopafstand maar in Zadar bij de loopbrug heel goede bakker. Zadar op fietsafstand, kan ook met busverbinding. Tips om heen te rijden: Pag, Nin, plitvische meren, paklenika. Rustige strandjes ook te vinden als je een dorpje binnenrijdt.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Rg28-08-2022

Mooie camping voor een heerlijke vakantie.

Mooie camping aan zee in de buurt van Zadar.

• 9Knijn13-09-2021

Top ligging en luxe camping

Compleet vernieuwde camping aan een rustig strand aan zee. Wij mochten zelf een plaats uitzoeken dus hadden een plek met voldoende schaduw. De ondergrond is overal van grind, wat niet ideaal is met een tent. Het sanitair is luxe, er zijn zelfs tegen betaling vaatwassers te gebruiken. De spa op de camping is een aanrader, hier kun je in alle rust ontspannen bij een zwembad, sauna en koud dompelbad. Er was een klein animatie team die dagelijks wat activiteiten organiseerden voor kinderen. Uitstapjes naar de Plitvice meren (1.5 uur rijden) en de Krka waterval (drie kwartier rijden) zijn zeker de moeite waard!

• 9Richard24-08-2021

Prima

Mooie camping 3 km van centrum zadar. Mooie zwembaden en rustig strand. Winkel is super . Prachtig sanitair.

• 9Naomi12-08-2021

Een topper voor herhaling vatbaar!!

Zeer grote camping met plaatsen in zon of schaduw. Erg veel faciliteiten en heel kindvriendelijk. Veel restaurants op wandelafstand. Zadar is makkelijk bereikbaar met de bus en mooie stad! Sanitair erg netjes. Dit is een aanrader!!!

• 10Eetgelegenheden
  • 8Patricia10-08-2021

Heerlijke vakantie gehad

Mooi, schoon en ruim sanitair gebouw. Wij hadden een plek dichtbij zwembad en strand. Camping plaatsen zijn misschien wat dicht op elkaar en (nog)weinig groen, maar wel afgezet met hegjes. Wij hebben met onze kinderen een heerlijke vakantie gehad op deze camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 9tom02-01-2021

Top vakantie gehad

Mooie camping, met een heel verzorgd en zuiver sanitair. Het zwembad was heel leuk voor de Kids. Je kan van de camping te voet naar Zadar gaan +- 3km, zeer leuk om eens te doen. Animatie is vooral op de kinderen gericht. Op de camping bevindt zich een goed restaurant, hier kan je ook maaltijden afhalen. Een supermarkt bevindt zich ook op de camping waar alles te verkrijgen is. Buiten tegenover de inkom van de camping bevinden zich ook 2 bakkers en op een 100m van de camping een kleine supermarkt. Lidl bevindt zich op een 3km van de camping. Het was een geweldige vakantie met 2 kids van 2 en 4 jaar.

• 9Eetgelegenheden
  • 5fam. Vogel23-02-2020

Eeuwig zonde!!!

Als je van beton, zonrijke plaatsen, veel animatie en hoge prijzen houdt, moet je hier naar toe gaan. Deze camping is inderdaad compleet vernieuwd wat wij eeuwig zonde vinden. Tot 2018 zijn we hier 10 jaar geweest waar we altijd een prachtige plek, onder de bomen en aan de zee hadden. Tussen hele gewone Kroaatse, Hongaarse en Tsjechische families die het allemaal niet zo breed hadden maar daar twee of drie weken zo intens gelukkig waren. Er was toen geen zwembad en de toiletgebouwen waren oud, maar wel schoon. Daardoor ook betaalbaar en nog zo authentiek. We zagen deze vernieuwde camping en we stonden met tranen in onze ogen. Wat ongelooflijk zonde! Er is geen plaats meer voor de gewone, niet al te rijke mensen. Alleen wanneer je de hoofdprijs wil betalen kan je hier staan, op veel beton, en veel herrie van de animatie. Ik wens ieder daar een hele fijne tijd, maar wij hebben heimwee naar het oude vertrouwde Borik.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Ilanit08-10-2019

Liefst ieder jaar!

Geweldige camping! Zou eigenlijk niet in dezelfde review moeten als die nu staat. Nieuwe eigenaar en compleet vernieuwd. Veel campings gezien, maar deze staat bovenaan. Echt een aanrader. Mooie omgeving, genoeg te doen.

Camping Falkensteiner Premium Camping Zadar info

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)