Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

14 Reviews over Donat

• 8Mark van der Linden20-12-2018

Voor herhaling vatbaar

Fijne ligging dicht bij vliegveld. Rustig

• 10Mathias Zammer20-12-2018

Super gut

Essen ist sehr gut und zimmer auch

• 3jantien30-05-2017

Blijf hier weg !

Alles was ranzig en oubollig. Afrader ! Vloerbedekking waar je echt niet met blote voeten op wilde lopen. Bedden waar de veren doorheen prikten. Hele verzameling dode insecten in plafondlamp. Geen wifi op kamer. TV alleen sneeuw. Zo kan ik nog wel even doorgaan

• 8Travelone03-10-2012

Polecamy!

Położony blisko plaży hotel o dobrym stosunku jakości do ceny. Wyżywienie w hotelu jest na bardzo dobrym poziomie. Dużo dań rybnych, mięsnych, a także mnóstwo warzyw i owoców. Basen hotelowy jest czysty i duży. Plażowicze docenią bliską odległość do morza. Pokoje są wygodne i klimatyzowane. Warto wybrać to miejsce ze względu na solidną jakość i bajeczne widoki z okien w pokojach. Warto wybrać się na wycieczkę do Zadaru (łatwy dojazd autobusem), starożytnej stolicy Dalmacji, w którym poza zwiedzaniem zabytków, można usłyszeć unikatową melodię wygrywaną przez Organy Morskie!

• 4Udo Müller21-10-2010

Der Urlaub hat uns gefallen.

Negativ: Bei Ankunft im 3. und 5. Obergrschoß keine Flurbeleuchtung; wurde schnell repariert. In den Fahstuhl passen mit Gepäck nur 2 Personen. Positiv: Frühstück verschiedene Brotsorten, Müsli, Säfte Obst, Käse Wursr, Gemüse. Mittags: mind. 4 verschieden Fleisch-und Wurstsorten, Gemüse, Salate, Kuchen, Puddinge, viele Obstsorten, Suppen. Abendes, wie mittags, jedoch z.T. andere Fleisch-und Fischsorten. von 10:00 - 12:00 Uhr Kaffee, Tee, Softgetränke, Bier und Wein inklusiv. Was will man bei dem Preis-Leistungsverhältnis erwarten??? Bei der Verpflegung mit 4 Sternen unterbewertet.

• 9Thomas31-07-2010

Good money value

Imho for your low budget vacation it is more than highly recommended. Food was excellent, staff very friendly, good choice of all-in drinks (good red wine!!). We will come again next year.

• 7W.Lindhoud03-05-2010

mooie ligging, prima eten.

Onze eerste kennismaking met kroatie geboekt in hotel Donat wat lekker dicht bij het (grind) strand ligt, maar ook een eigen buiten zwembad heeft. Het hotel ligt in vakantie park Borik hier vind je nog een aantal hotels en een camping. Het ligt wel een stukje van het oude centrum van Zadar af, maar dit is goed te bereiken met het openbaar vervoer (bus lijn 5 of 8) in de directe omgeving zijn elke winkels en er bevind zich ook een haven. Ook vind je hier enkele restaurants. Het hotel heeft een goed restaurant waar uitstekend eten word geserveerd. (all.in.) De kamers zijn klein maar wel met eigen badkamer en toilet, de rest van het hotel is oke maar bij ons was het niet druk. De kamers zijn zeker niet meer dan 3 sterren waard maar het eten mag van ons wel 4 sterren krijgen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Al met al 3 leuke dagen gehad nog vroeg in het seizoen, toen we aan kwamen waren ze het zwembad nog aan het vullen. Voor een korte low budget vakantie zeker aan te bevelen.

• 7Kursat05-10-2009

Goede prijs/kwaliteit

3 nachten verbleven op basis van vol pension plus/all in in dit 3 sterrenhotel. Prima ontbijt,middageten,avondeten (Wel veel -verse- vis).Kanttekening bij drinken: geen light frisdrank/cola, zeer slechte koffie(alleen de kleur was goed), goed bier.

Verder: goed/schoon zwembad, redelijke kamers (wij hadden vol zeezicht),geen animatie, in tegenstelling tot andere berichten mag er geen gebruik worden gemaakt van animatie,faciliteiten,eten van Club Funimation Borik, erg veel 'stereotype'- Duitse/Osstenrijkse toeristen :)

Hotel is overigens redelijk goed te bereiken per openbaar vervoer vanaf vliegveld: neem dé bus naar centrum (Kolodvor)>stap over op bus 5 - ri. Puntamika (of evt. 8 - ri. Diklo) en met een beetje mazzel ben je er binnen 45 minuten; scheelt een relatief hoge taxi-rekening!

Zadar zelf is verder mooi voor een paar daagjes vertier: leuke smalle middeleeuwse straatjes, leuke markt, prijzen overall gezien iets goedkoper dan NL.Mooi uitzicht vanaf toren van St. Donat

• 3Richard27-09-2009

Falling apart

Most likely as it was in September and end of season, the whole place looked and felt like it was about to be bulldozed down. But for the money you get what you pay. The room had all kinds of small things missing like plugs, buttons and other things badly in need of replacement (duvet, curtains) which were dirty and had a very musky smell. They gave us the option or a seaview, or a part where a lift was working. In the lounge random lights were working and no atmosphere and the bar staff didn't really like to have customers.

• 6Saskia17-09-2007

Ik had nogal wat slechte dingen gelezen, maar al met al viel het best mee. Er waren wat dingen waar we tegenaan liepen, maar ik vind dat je daar ook wel een beetje doorheen moet kijken en vooral je vakantie er niet door laten beïnvloeden. De kamers waren schoon en de rest ook. Daar werd veel zorg aan besteed. Ook het eten was goed, alleen vaak hetzelfde. De bediening is niet echt vriendelijk op een paar na. De bedden zijn erg hard en niet zo'n succes voor je rug. De frisdranken waren nep en niet te drinken. Ook de animatie stelde niet zoveel voor. Allemaal wel jammer, maar ik kan er niet zo mee zitten, omdat we niet veel in het hotel zijn geweest. Wij zoeken ons eigen vertier wel. Van ons krijgen ze, ondanks de minpuntjes toch wel een dikke 6!

Hotel Donat info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (2)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (2)

• CatamaranBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)