Hotel Donat

14 reviews over Hotel Donat

• 2018
    8Mark van der Linden20-12-2018

Voor herhaling vatbaar

Fijne ligging dicht bij vliegveld. Rustig

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• Oude reviews

3jantien30-05-2017

Blijf hier weg !

Alles was ranzig en oubollig. Afrader ! Vloerbedekking waar je echt niet met blote voeten op wilde lopen. Bedden waar de veren doorheen prikten. Hele verzameling dode insecten in plafondlamp. Geen wifi op kamer. TV alleen sneeuw. Zo kan ik nog wel even doorgaan

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 7W.Lindhoud03-05-2010

mooie ligging, prima eten.

Onze eerste kennismaking met kroatie geboekt in hotel Donat wat lekker dicht bij het (grind) strand ligt, maar ook een eigen buiten zwembad heeft. Het hotel ligt in vakantie park Borik hier vind je nog een aantal hotels en een camping. Het ligt wel een stukje van het oude centrum van Zadar af, maar dit is goed te bereiken met het openbaar vervoer (bus lijn 5 of 8) in de directe omgeving zijn elke winkels en er bevind zich ook een haven. Ook vind je hier enkele restaurants. Het hotel heeft een goed restaurant waar uitstekend eten word geserveerd. (all.in.) De kamers zijn klein maar wel met eigen badkamer en toilet, de rest van het hotel is oke maar bij ons was het niet druk. De kamers zijn zeker niet meer dan 3 sterren waard maar het eten mag van ons wel 4 sterren krijgen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Al met al 3 leuke dagen gehad nog vroeg in het seizoen, toen we aan kwamen waren ze het zwembad nog aan het vullen. Voor een korte low budget vakantie zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in april 2010

• 7Kursat05-10-2009

Goede prijs/kwaliteit

3 nachten verbleven op basis van vol pension plus/all in in dit 3 sterrenhotel. Prima ontbijt,middageten,avondeten (Wel veel -verse- vis).Kanttekening bij drinken: geen light frisdrank/cola, zeer slechte koffie(alleen de kleur was goed), goed bier.

Verder: goed/schoon zwembad, redelijke kamers (wij hadden vol zeezicht),geen animatie, in tegenstelling tot andere berichten mag er geen gebruik worden gemaakt van animatie,faciliteiten,eten van Club Funimation Borik, erg veel 'stereotype'- Duitse/Osstenrijkse toeristen :)

Hotel is overigens redelijk goed te bereiken per openbaar vervoer vanaf vliegveld: neem dé bus naar centrum (Kolodvor)>stap over op bus 5 - ri. Puntamika (of evt. 8 - ri. Diklo) en met een beetje mazzel ben je er binnen 45 minuten; scheelt een relatief hoge taxi-rekening!

Zadar zelf is verder mooi voor een paar daagjes vertier: leuke smalle middeleeuwse straatjes, leuke markt, prijzen overall gezien iets goedkoper dan NL.Mooi uitzicht vanaf toren van St. Donat

Gereisd met partner in september 2009

• 6Saskia17-09-2007

Ik had nogal wat slechte dingen gelezen, maar al met al viel het best mee. Er waren wat dingen waar we tegenaan liepen, maar ik vind dat je daar ook wel een beetje doorheen moet kijken en vooral je vakantie er niet door laten beïnvloeden. De kamers waren schoon en de rest ook. Daar werd veel zorg aan besteed. Ook het eten was goed, alleen vaak hetzelfde. De bediening is niet echt vriendelijk op een paar na. De bedden zijn erg hard en niet zo'n succes voor je rug. De frisdranken waren nep en niet te drinken. Ook de animatie stelde niet zoveel voor. Allemaal wel jammer, maar ik kan er niet zo mee zitten, omdat we niet veel in het hotel zijn geweest. Wij zoeken ons eigen vertier wel. Van ons krijgen ze, ondanks de minpuntjes toch wel een dikke 6!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Yvonne25-08-2006

Na de reacties hier gelezen te hebben waren we op het ergste voorbereid, maar dit viel echt heel erg mee. Het was er erg schoon, de hele dag door waren schoonmaaksters aan het boenen en schrobben. Er was een mooi zwembad, mooie ligweide direct aan de zee en bij het hotel. Ook het eten was goed. Op ca. 200m is er een bushalte om naar de stad Zadar te gaan (erg goedkoop). Enige nadeel was dat het animatieteam niet erg veel voorstelt. 's Avonds is er weinig te doen.

Gereisd in augustus 2006

• 4Linda22-01-2006

wij hebben maar 1 nacht in dit hotel doorgebracht, aangezien onze kamer overboekt was. Deze nacht hebben we wel als zeer onprettig ervaren. We kwamen terecht in een 1 persoons "oostblok"hotel. het een persoonsbed aan de kant geschoven, daarnaast is een vouwbed ( wat lager, korter en smaller was) naast gezet. de deur van het balkon kon hierdoor niet meer dicht. Naast het bed van nog zeg 10 cm loopruimte. we waren blij dat we wegmochten!!!

Gereisd in januari 2006

• 7F Swinkels15-12-2005

Zeer slecht hotel, service nog slechter all-inclusive duur en het meeste moet je nog zelf betalen, het enige wat wel goed was, was het eten. kortom een hotel om niet te boeken, want zo slecht heb ik het nog niet eerder meegemaakt, en dat ook nog voor een flinke hoge prijs!

Gereisd in december 2005

• 4Andre20-07-2005

We hebben via de Duitse satellietzender Sonnenklar.TV onze reis geboekt naar hotel Donat in Zadar op All Inn-basis. Onze kamer lag op de 5e etage,er was geen lift.( pfff)Koffie was niet bij de All inn prijs inbegrepen.( nog nergens mee gemaakt)Eten moesten we in een hotel aan de overkant.De kamers waren niet schoon.Onder de verwarming lag bijv.nog een vuile onderbroek met sokken van een vorige bewoner.Het personeel was erg onvriendelijk.Het strand was wel zeer mooi-lag direkt aan de achteromdeur.Er zou ook een zwembad bij het hotel zijn,maar dat was niet zo.Ze vertelden ons,dat we in het zwembad van het tegenoverliggende hotel mochten,maar hier werden wij verjaagd door een toezichthouder.NEE,NOOIT MEER HOTEL DONAT.

Gereisd in juli 2005

Hotel Donat info