Camping Autocamp Borik

Camping Autocamp Borik
4,3

Onvoldoende

23 reviews over Camping Autocamp Borik in het Nederlands

Niet te hoge eisen stellen, geweldig uitzicht!

Fam.Brouwer
21-7-2018

Wij hadden deze camping als doorreiscamping voor onze weg naar Orebic.

De camping is heel simpel, maar onze plek ( met caravan ) aan de zee kon niks meer stuk maken.

In slaap vallen met het geluid van de zee en wakker worden bij zonsopgang met een kop koffie starend naar de zee. De douches en toiletten worden 3x per dag schoongemaakt. Het is geen 5* camping maar daar is de prijs ook naar! Koop je broodjes aan de overkant van de weg en ook de ijsjes niet vergeten!

Voor ons echt wel een camping om terug te komen ( als doorreiscamping). Eten kan buiten de camping zelf, aan het strand.

Het enige jammere is dat de campinggasten zelf er een rommel van maken. Ook Nederlanders die niet ver willen lopen ( 300 m) om een vuilniszak weg te gooien in de container. Deze in de nacht open worden gemaakt door katten en het de volgende dag overal verspreid ligt. Vergeet je camera niet voor de zonsondergang die iedere avond weer adembenemend is.

Wat een tegenvaller!

w.cleys
8-8-2017

Het enigste positieve aan deze camping is zijn ligging. Zadar is van hieruit met de fiets goed bereikbaar. Verder zeer onvriendelijk aan de receptie en vooral vuil en verouderd sanitair. Pover winkeltje, geen deftige voorzieningen. Snel verder gereden na bezoek aan Zadar. Echt geen aanrader want veel te duur voor wat het waard is!

Niet aan te raden!

Kimberly en Linsey
4-8-2017

Zeer onvriendelijk personeel. Faciliteiten zijn slecht. Veel wc en douchehokjes zijn defect of kunnen niet dicht en degene die het wel doen zijn smerig. Veel te duur voor wat je krijgt. Enige positieve wat ik erover kan zeggen, is dat er een eigen strand op de camping is.

Niet heen gaan! Grote afrader!!

Jan van Gils
12-6-2017

Door nabije disco, waar tenminste 100 dB wordt geproduceerd komt van enige nachtrust voor vijven niets! Stonden op de grootste afstand, maar desondanks geen nachtrust. Zijn onmiddellijk vertrokken en komen nooit meer terug! Acsi mag deze camping niet goedkeuren

Fantastische plek

Kees v Eijk
5-6-2017

Terrein goed ligging goed maar sanitair hopeloos douchen is bijna niet mogelijk van de zes is er één goed veel te duur voor alleen de plaatsen en ligging.

Na 2 nachten weer gouw vertrokken.dat dit goed gekeurd wordt vind ik van Acsi niet passen

Dicht bij Zadar

B. Vierhuis
31-5-2017

De camping is nog steeds niet opgeknapt. Maar ligt wel heel fijn op 3,5 km fietsafstand van het historische centrum. De Acsi kortingskaart geldt niet! Ter compensatie 10% rabat.

Stadscamping docht bij zadar

Jan weijers
12-8-2016

Met de camping is niets mis mee ,mag zelf je plek uitzoeken veel schaduw grote plekken. Maar dan het sanitair ze hebben er twee gebouwtjes opgeknapt, twee blijven er dicht door verval maar de nieuwe zijn nog steeds slecht geen sloten op douche douche kop kan je niet ophangen niet schoon ( ondanks er vaak een oude vrouw probeerd schoon te maken ) het stinkt er gewoon vies ,wel jammer sanitair aanpassen winkel opknappen van buiten.

En je hebt een mooie camping. .JAMMER mij zie je er niet meer

het complete saniter is gerenoveerd

joyce berendsen
9-6-2016

ruime camping.op fietsafstand naar de stad Zadar.Mooie route langs het water,over de brug en je bent in de oude stad

leuk voor twee nachtjes

natalie
11-8-2015

Wij waren hier met de camper, ideaal dat er een bushalte naast de camping ligt. Bezoek gebracht aan Zadar. Winkels ook om de hoek.

Prima plek onder de bomen wat erg aangenaam is bij een temperatuur van 38 graden. Camping winkel netjes en eigenlijk alle hoognodige boodschapjes te krijgen, alleen geen vers vlees.

Minpunt was toch echt het sanitair.

Ik heb veel sanitair gezien, en ben ook niet de moeilijkste, maar na twee nachten realiseerde we ons dat langer blijven geen optie was ivm ziek worden. Het is echt vies, niet alleen oud...deuren konden niet op slot,water in douche liep niet weg,kranen plakte en wilde niet dicht bij wastafels. Nogmaals ben heel wat gewend in de loop der jaren, wel jammer hoor want verder is het een mooie camping.

voor die prijs verwacht je dit niet

Geen rust

c_westervoor
7-8-2015

Na 1600 km te hebben gereden kwamen wij aan bij camping Borik, na vriendelijk te zijn ontvangen mochten wij een plek op de camping uitzoeken.

Wij vonden een mooie plek aan zee, schaduw zee en zon wat wil je nog meer.

Nadat we de tent hadden opgezet begon het buikje te knorren geen zin om te koken dus op naar het camping restaurant fout, alles wat we daar kregen was niet te eten en te duur.

we besloten om vroeg naar bed te gaan want we waren wel wat verrijst om elf uur begon de muziek te spelen en dat tot 04;00

na drie nachten waren wij er klaar mee

conclusie ga er niet heen toilet gebouwen zijn zeer slecht en smerig veel geluids en jongeren die midden in de nacht gaan zwemmen en zuipen op de steiger overlast en camping en prijs verhouding is volkomen ontspoord 60€ per nacht

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamp Borik in Zadar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamp Borik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.