Camping Jasenovo

21 reviews over Camping Jasenovo in het Nederlands

Een super camping!

Leni
27-7-2018

Fijne, rustige, schone camping met hele ruime plaatsen. Wij reisden met caravan, luifel, tentje en auto en hadden nog alle ruimte. Heerlijk! We betaalden ongeveer 55 euro per nacht. De camping ligt direct aan zee met een mooi kiezelstrand. Dit is een openbaar strand. Het zwemgedeelte is afgezet en er is een aanlegsteiger voor bootjes. Net buiten de camping is een bakker met een ruime sortering brood. Het sanitair is prima; netjes en wij hebben zelden hoeven ge wachten bij de douches. Er zijn 5 douches voor dames en 5 voor heren. Kortom, een super plek!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Mooie schone camping met geweldig uitzicht

Bert Smulders
17-9-2017

Kleine mooi gelegen camping. Ruime plaatsen met kiezel ondergrond. In alle vroegte is er al iemand de paden aan het vegen. Mooi strand met een leuke bar. Sanitair bestaat uit twee gebouwen en worden continue schoon gehouden. Douches zijn een beetje een de krappe kant met een douchegordijn waardoor er nogal wat water uitstroomd maar verder prima. Bakker zit om de hoek en is om 7 uur al geopend. Wij waren er voor de eerste keer maar komen zeker terug. Er is een restaurant vlakbij maar hier was een beperkte keuze op het moment dat wij er waren.

Een prachige camping.

Gerrit Dorgelo
23-6-2017

Een supper camping. Kleinschalig. Ligt aan zee. Mooi kiezel strand. Het sanitair is uitstekend. Een barretje aan het strand. Voldoende schaduw. Iedere plaats stroom en water. Bakker naast de camping en een winkel op loopafstand.

Zeer fijne kleinschalige camping, met strandje

Annelore de Jong
13-6-2017

De camping ligt aan een weg, wat s'nachts een beetje overlast veroorzaakt. Maar geen enkel probleem. Want deze camping is verder super! Het sanitairgebouw is schoon en fijn. Met een heerlijke douche! De plaatsen zijn groot en fijn. Er is een bar aanwezig waar je s'avonds nog een drankje kan pakken met zonsondergang als uitzicht. Een klein strandje waar je kan relaxen en in het water kun je snorkelen. Pas op voor de zee-egels. Er zijn een grote koelkast en vriezer aanwezig waar je drinken en etenswaren in kan plaatsen. Hoe fijn is dat! Krka Nationaal Park is gelegen op +/- 20 minuten rijden (+/- 20km). En op +/- 10 minuten rijden is een groot winkelcentrum. Dichterbij de camping nog een aantal kleinere supermarkten. Er is op de gehele camping gratis WIFI aanwezig. Deze camping is goedkoop en is zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijke camping.

Monique Wittkampf
13-6-2016

Prachtig en schoon sanitair. Met de fiets in het dorp (1,5 km) naar de supermarkt, waar veel te koop was. We willen eigenlijk weer terug! Mooie omgeving, heerlijk fietsen, wandelen, eten.

Gereisd Met partner in mei 2016

Voor ons perfect

Johan
26-12-2015

Kan maar 1 minpuntje noemen en dat is dat je voor boodschappen en benzine voor de boot 7km moet rijden naar Sibenik. Ben hier nu twee keer geweest en waarschijnlijk in 2016 weer. Commentaar of het sanitair begrijp ik ook niet helemaal zelden zo mooi en schoon op een camping mee gemaakt. Wat wel een feit is dat als het drukker word het minder schoon is maar dat ligt aan de bezoekers. Verder een prima uitvalsbasis als je een boot hebt is het echt super. Op de eilanden verderop kan je prima eten het restaurant naast de camping is prima maar niet goedkoop.

Kanttekening

Ede
13-8-2015

Zoals in eerdere reviews vermeld klopt het dat dit een leuke kleinschalige camping is. Mooie ruime plaatsen onder de bomen. Aardige eigenaars. Ook het bakkersbusje s morgens is een uitkomst. Het sanitair echter is bedroevend slecht. Er was veel kapot en de schimmel zat overal. De schoonmaakster deed echt haar best om het schoon te houden maar hier is een renovatie wel op zijn plaats. Mooi strand en genoeg om naar toe te rijden. Wel met de auto want met de fiets is het gevaarlijk zo langs een drukke weg. Voor mensen met een boot is het een perfecte plek.

Heerlijke camping

mischa
10-8-2014

Kleine camping, waardoor alle plaatsen dichtbij zee liggen. Stranddouche aanwezig, parasolletjes op het strand en een eigenaar die goed oplet dat er geen vreemden de camping op komen. Smorgens een wagentje met brood en andere simpele levensmiddelen. In de omgeving veel te doen, prachtige steden (split, trogir, sibenik) en nog mooiere baaitjes/strandjes! Een aanrader! (tenzij je van overvolle grote campings met animatie houdt)

Gereisd Met partner in augustus 2013

Heerlijke camping

a_m_ouwehand
2-8-2014

Wij hebben een supertijd gehad op deze camping! Het is een kleinschalige camping zonder animatie, de beheerders zijn erg vriendelijk en houden de camping goed in de gaten. Alles wordt goed schoongemaakt, het sanitair is heel schoon en er wordt steeds geveegd. Voor de kinderen is er een voetbalveldje en kleine speeltuin en dit is voldoende. De gasten op de camping komen uit allerlei verschillende landen en dat geeft de camping een leuk, internationaal sfeertje. Er is een aanlegsteiger voor boten, het strand zit aan de camping vast en het kan er behoorlijk druk zijn. Doe waterschoenen aan!

Dalmatië is een prachtig gebied met mooie stranden en leuke steden in de omgeving. Ook de natuurparken zijn echt schitterend.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek met zeer aardige beheerders!

harry_boonk
8-7-2014

Prachtige kleine camping gelegen in een dennenbos aan het strand. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen die alles voor je willen doen. Als dat anders is ligt het toch echt aan jezelf! Je boot kun je aan de steiger of aan een boei leggen en het is een prachtig gebied om te varen. Sanitair is in goede staat en zeer schoon. Mooie plekken voorzien van stroom en water. Leuk strandpaviljoen waar je lekker wat kunt drinken. Restaurant op loop afstand, de grotere winkels op ongeveer 6 km. Zeker een plek waar wij weer terug komen.

Gereisd Met partner in Sat Jun 21 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jasenovo in Zaboric - Brodarica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jasenovo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.