Zaboric - Brodarica

We hebben een aantal aanbieders voor Zaboric - Brodarica voor je op een rij gezet:

Reviews over Zaboric - Brodarica

Naar Zaboric te zijn geweest was geweldig

trudie
    4-1-2007

Naar Zaboric te zijn geweest was geweldig..niet te geloven!,hoe mooi..prachtige stranden..en heel aardige, gastvrije mensen.we gaan er zeker nog een keer naar toen. We zijn zelf van plan om een huis daar te kopen, en de taal de leren..we kunnen het al een beetje. het water was prattig en de omgeving niet te geloven. De cultuur er omheen is wonderbaarlijk, de prachtige 'muur'. En de stad Sibenik die er niet ver vandaan ligt. Met zijn niet normaal indrukwekkende Kathedraal. Als je er voor staat zijn er geen woorden voor. Het uitgaansleven is zeer aantrekkelijk..overal waar je komt heb je cafes en restaurants. Je krijgt direct een algemene indruk..en overal waar je komt heb je een mooi uitzicht. In Zaboric heb je niet zo ontzettend veel uitgaansleven, maar opzich is het al geweldig om sávonds langs de stranden te wandelen en naar de ondergaande zon te kijken. in het algemeen dus geweldig.

Gereisd Anders in januari 2007
Zaboric - Brodarica scoort een 5,8 uit 10, op basis van 6 reviews