Zaboric - Brodarica

Vakantie in Zaboric - Brodarica

vakanties Zaboric - Brodarica

We hebben een aantal aanbieders voor Zaboric - Brodarica voor je op een rij gezet:

Reviews over Zaboric - Brodarica

• 6matabari27-08-2017

Quiet place for families.

Small place, quiet with nice beach, very clean water and beach, too not waves. Just two restaurants, but very tasty pizza in Malibu and restaurant and lounge bar Sharks. We did not eat there yet. Two small markets, you can buy anything you need for staying in apartment. Everything is close, distances between restaurants not more than 10 minutes by walk. We miss just pinias here. Look pictures or videos they are real, I checked them before we came and nothing surprised me. Many nice apartments for staying, all not more than 5 minutes by wolk to the beach.

• 3Uitgaanslevenn
    • 3Cultuur
    • 9Omgeving
    • 8Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

augustus 2017

• 4David08-08-2017

Dit nooit meer.

Desolate en ongezellige plaats die weinig te bieden heeft. Geen tot zeer weinig restaurants (ook nog eens gelegen aan een drukke weg), ongezellige 'boulevard' en zeer, zeer onvriendelijke en onprofessionele eigenaren van appartement Villa Rosa. Omgeving is weinig enerverend, zou aanraden meer in de buurt van Split of Zadar te verblijven.

• 1Uitgaanslevenn
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10willy.naert05-12-2010

fantastich

waren er nu voor derde keer ,en zal hopelijk niet laatste keer zijn misschien eens in voorjaar 2011 proberen

• 10Cultuur

• 6Cultuur
    • 9Stranden

juni 2009

• 9haitel07-10-2007

schöner Sandstrand, kein Restaurant in Zaboric.

• 5Uitgaanslevenn
    • 4Cultuur

Gereisd met familie in augustus 2007

• 10trudie04-01-2007

Naar Zaboric te zijn geweest was geweldig..niet te geloven!,hoe mooi..prachtige stranden..en heel aardige, gastvrije mensen.we gaan er zeker nog een keer naar toen. We zijn zelf van plan om een huis daar te kopen, en de taal de leren..we kunnen het al een beetje. het water was prattig en de omgeving niet te geloven. De cultuur er omheen is wonderbaarlijk, de prachtige 'muur'. En de stad Sibenik die er niet ver vandaan ligt. Met zijn niet normaal indrukwekkende Kathedraal. Als je er voor staat zijn er geen woorden voor. Het uitgaansleven is zeer aantrekkelijk..overal waar je komt heb je cafes en restaurants. Je krijgt direct een algemene indruk..en overal waar je komt heb je een mooi uitzicht. In Zaboric heb je niet zo ontzettend veel uitgaansleven, maar opzich is het al geweldig om sávonds langs de stranden te wandelen en naar de ondergaande zon te kijken. in het algemeen dus geweldig.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur