Géén boekingskosten

Appartement Villa Matilde

KroatiëDalmatiëVodice

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villa Matilde voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 34 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

34 Reviews over Villa Matilde

• 7Johan07-08-2020

Mooie locatie en goed zwembad, maar niet geweldig

Een leuke vakantie in Vodice gehad. Mooie plek en ons goed vermaakt. Grotere appartementen met 2 slaapkamers zijn goed ruim (begane grond), terwijl de kleinere appartementen met 1 slaapkamer zeer klein zijn. Kamer, bedden zijn ok en schoon. Upgrade naar zeezicht is niet het geld waard. Receptie is goed en vriendelijk personeel. Zwembad is ook heel mooi, schoon alleen bijna altijd zijn de ligbedden bezet. Helaas zijn ook een aantal parasols rond het zwembad stuk, waardoor je weinig schaduw hebt als het heel warm is. De bar bij het zwembad en voornamelijk het personeel bij de bar is zeer slecht.
    Niet vriendelijk, verstaat je niet en vaak weg, zeer slechte bediening en lang wachten. Locatie is prima en lekker aan het strand.

• 8Karin04-09-2018

Héérlijk, echt een aanrader!

Mooie ruime appartementen en het complex is heel knus. Appartementen zijn schoon en vaak een handdoekenwissel. Het zwembad is heerlijk vertoeven en je kunt er een drankje halen. Handdoekjes leggen is verboden, je mag ze weghalen en afgeven bij de zwembadbar:-) Vanaf het complex loop je zo de boulevard op en ook het gezellige Vodice is op loopafstand. Weinig Nederlanders maar dat vinden wij juist een pré. Er komen vooral Sloveense en Poolse jonge gezinnen. Onze dochters (10,13,16) vonden toch wel aansluiting bij de Nederlandse kinderen en hebben zich heel goed vermaakt. Krka national park is gewéldig en ga zeker ook eens eten bij Konoba Tri Purina, wel reserveren! Bootje huren à €80 is ook erg leuk. Kortom een totaal andere beleving dan de overvolle (asociale) camping van vorig jaar! Minpunt was dat er maar een klein tweepits elektrisch fornuisje aanwezig was dus koken voor een gezelschap van 6 personen moet in gedeeltes...

• 8Ivo07-09-2017

perfect voor een geweldige vakantie!

Eind augustus een geweldige vakantie gehad. Appartement was netjes en schoon en je bent binnen een paar minuten bij de zee. Op het ressort is genoeg te beleven maar Vodice is ook prima te belopen. Daar ben je binnen 5 minuten. Het park zelf heeft een erg fijn en schoon zwembad. Beachclub Baloo Hebben wij absoluut geen last van gehad!

• 8Esther15-08-2017

Prima rustig park

Een kleinschalig park met fijn zwembad zonder toezicht. Er is geen animatie of kinderclub. De zee is binnen een minuut bereikbaar. Alle appartementen liggen dicht bij het zwembad. Wij hebben totaal geen last gehad van de beachclub. Sterker nog op het balkon hoorden we alleen krekels (augustus, hoogseizoen). Ik denk dat sinds 2015 het volume flink omlaag is gegaan.

• 9leonie21-08-2016

aanrader

Super personeel, helpen meteen en doen moeite voor het regelen van uitstapjes / auto huren enzovoort. Schoon en mooie ligging direct aan het strand. Ik zou dit zeker aanbevelen als je naar Vodice gaat.

• 8Carla30-06-2016

heel goed

Schone appartementen, mooi zwembad, direct aan het strand en dichtbij restaurantjes en supermarkt. Zeer vriendelijke receptionistes. Ligging dichtbij Krka natuurpark. Een aanrader !. Schoonmaak is 1x per week, maar als je bij receptie doorgeeft dat je het meer wilt, wordt dat gedaan. De handdoeken worden 2x per week verwisseld, maar ook dit gebeurd vaker als je dat aangeeft. De Beachclub hoorde je wel, maar niet zo hard dat wij er last van hadden (waarschijnlijk wel in het hoogseizoen denk ik)

• 7Maud22-06-2016

Goede accomodatie

Meerder keren al op vakantie geweest. De ligging is perfect, de appartementen ruim van opzet, het zwembad heerlijk en het ontbijt is prima te noemen. Niet te veel van verwachten maar voor die paar euro is dit goed te doen. In het voor- en naseizoen vinden wij het hier het meest prettige; gezellig druk maar niet overvol aan het zwembad of op het strand. Ook is er dan geen directe geluidsoverlast van de beachclub.

• 8Jannie Petersen19-09-2015

Fantastich

Dat als je boekt voor ontbijten in het restaurant je niet te veel moet verwachtten,brood niet te eten heel droog en eenzijdig.

• 3Stefan boskamp13-08-2015

Alles goed tot zeer goed maar.... Wat een HERRIE

The appartment was good. Luxurious and clean. Staff was nice and friendly. It's a small park, adivertised for families with childeren. It has a nice small swimming pool and a restaurant with nice people. But.... The view of the first row appartments is on a parking lot.. Secondly... At 16.00 the beach discotheque starts up.. 50 m from te park. Lasts till late... At 22.00 the music is turned down a bit but you still can't sit outsite on your terrace. It's terrible. We left after 2 days whilst booked for two weeks. The reception initially tried to let us to pay the full two weeks amount for parking costs.... It's definetely NOT a family park. So, travel agencies, don't sell Mathilde in Vodice as a family parc. It's a youth party centre with loud music and sligjtly obscene beach discotheque 50 m away but seen the price not affordable for teen/twenty agers..

• 7Madelein12-08-2015

Mooie plek maar neem je oordoppen mee

Leuk opgezet park. Appartementen zijn zeer ruim, goede bedden en een mooi uitzicht aan zeezijde. Simpele inrichting. Leuk in het centrum en voor ieder wat wils. Veel restaurantjes en veel vermaak. Je bent binnen een minuut op het strand of aan het zwembad. Nadeel: in hoogseizoen zeer zeer druk op het smalle strand of je moet graag bovenop elkaar willen liggen. Andere optie is op de betonnen zonweide gaan liggen. Zwembad heel leuk maar ook daar moet je om half 7 voor op staan om je handdoek klaar te leggen anders heb je de rest van de dag geen plek. Ander nadeel: in juli/aug.draait beachclub Baloo van 4u smiddags tot 12u snachts knetterharde muziek. Relaxt en zonder schreeuwen op je balkon zitten is niet mogelijk. Ik hou wel van een muziekje van een beachclub en vind het 2 uurtjes best leuk maar geen 8 uur lang, iedere avond! Wanneer je binnen gaat zitten, (zonde van het lekkere balkon en mooie weer maar goed) hoor je vrijwel niets. Goede geluidsisolatie dus.

Appartement Villa Matilde info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)