Géén boekingskosten

KroatiëDalmatiëVodice

6.5VoldoendeScore uit 25 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

25 Reviews over Punta Vodice

• 3Fam. Verkooijen19-08-2019

Geen aanrader

Hotel is flink verouderd en slecht bijgehouden. Er zitten barsten in bv wasbak, balkonglas, schimmel in badkamer, lekkende douchekop. Zwembad is ook slecht onderhouden, fragiele ligbedjes tegen betaling (zeker niet zoals foto’s bij vakantieaanbieders). Zwembadwater is wel schoon. Airco werkt niet naar behoren. Bedden erg hard. Buffet matig, drinken tegen betaling. Geen aanrader, zoek wat verder ;)

• 5Mevr. Leeflang04-08-2019

Kansloos gebeuren

Wij verbleven 2wkn in dit hotel. In eerste instantie ziet de hotelkamer er netjes uit. Naarmate de tijd vordert, maken ze je hotelkamer niet goed schoon: denk aan vieze handdoeken (“schone” handdoek met bloedvlekken), hele vieze toiletborstel ( al voor aanvang). Ik denk dat vies het juiste woord is voor de hotelkamer. Het bed ligt matig en de kussens zijn zacht. Kapotte lakens zijn niet vreemd. Dekens zijn té breed voor het bed. Hele kleine koelkast waarin je niet eigen drinken kan bewaren. Alleen 1 bureau met 1 stoel. Het ontbijt is matig, niet bijzonder maar wel veel keuzes. Positief is het balkon dat uitzicht heeft op de boulevard. ‘S Avonds kan je hier niet meer zitten want er is geen buitenlicht.

• 2Saarke13-06-2018

Nooit meer, echt vergane glorie

Niks. Slechte geur op de kamer, kapotte en versleten lakens met gaten in, gordijnen gescheurd, rommel op de gang, slechte bedden, slecht onderhouden badkamer, vlekken op de vloerbekleding. Zwembad op zeker 200 mtr afstand. De eetzaal lijkt op een refter in een home. Ramen zeer vuil enz . Er was echt niks goed aan dit hotel, schandalig dat ze dit verhuren als een 4 sterren hotel, is nog niet een ster waard.

• 3Fam Van de Vyver11-06-2018

Beneden alle peil

De kamers zijn piepklein. Er staan 2 bedden op maar er is slechts één stoel ook geen zetel. Dus als je met 2 naar de kamer gaat moet iemand het bed in. De badkamer van een paar vierkante meter was slecht onderhouden. Het derde luik van het douchepaneel pikte telkens je het wou dicht schuiven uit de rails; de tweede dag sprong de douchestang van het armatuur af. Er hing alle dagen een vieze rioolgeur in de kamer afkomstig uit de doucheruimte. Men moest de kleerkast in de kamer gebruiken om zijn toiletgerief weg te bergen. Het balkon was moeilijk bereikbaar omdat de deuur al op klikstand sprong als de klink nog maar op stand 'deur openen' stond zodat het leek alsof ze er ging uit tuimelen. Op het terras stonden vieze plastic stoelen en een al even vies plastic tafeltje. de stoelen werden halfeg ons verblijf vervangen door nieuwe. Vieze balkonwering. Het ontbijt- en dinerbuffet was ook verre van aantrekkelijk en zeker geen 4 waard. Wij sliepen al in 2 hotelletjes die veel aantrekkelijker waren. Wij logeerden er in de formule van een groepsreis en iedereen vond het ondermaats.

• 2Viviana23-08-2017

slechtste hotel ooi

We kwamen aan na een lange zes uur durende autorit vrijdag in de Hotel Punta Vodice. Na het incheken hebben wij onze sleutel gekregen en kwamen wij in een oude pand met een verschrikkelijke geur. Wij hebben de lift genomen naar ronze kamer (als dat mag een lift genoemd worden) en wij konden onze kamer niet direct vinden... want de kamernummer lag op de grond!

De kamer die we kregen had gaten in de muren, een vuile tapeijt die stonk naar nicotine de verf viel van de muren, de bed was maar een dunne matrass en wij hadden een heel kleine oude tv. Wij betaalden sea view en om de zee te kunnen zien moesten wij in onze kleine balkoon te gaan zoeken.

Wij gingen naar de receptie want er moest iets mis geweest zijn dan hebben zij een arrogant manager moeten ontmoeten die zei dat ze konden niets aandoen en dat is standard bij hun.

U bent gewaarschuwd.

Geen aanrader en zeker geen 4 sterren hotel.

• 7een belgje26-09-2016

Het annex gebouw is geen 4 sterren waard

Als je het hoofdhotel binnenstapt, dan denk je wauwh prachtig. Als je dan later het annex gebouw, groen wit geverfd (Arousau genaamd dacht ik) binnenkomt is het contrast des te groter. Dit grote hotel mag dan wel 4 sterren waard zijn voor de accomodatie, maar als gast zou ik het annexgebouw maximum 3 sterren geven. Het oogt oud, maar is op het eerste zicht netjes, ook de badkamer. Met uitzondering van de tapijten, die zaten helemaal onder de vieze vlekken. De bedden waren door en door versleten. Er lag enkel een onderlaken op de matras, geen matrasbeschermer, wat ik echt niet netjes vind. Het dekbed was een halve meter te kort. Het eten in buffetvorm was oke, keuze zat en lekker. Het personeel was zeer vriendelijk. Het hotel is een goede uitvalsbasis om steden in de omgeving te verkennen. Mocht ik er terugkeren dan zou ik een kamer in het hoofdgebouw nemen.

• 5R.W.M. van Aalst22-06-2013

Wat een afknapper

Op geen enkel onderdeel was ook maar iets te merken van een 4-sterren kwalificatie.

• 5Nora07-01-2012

allemaal beestjes....

Hotel Punta dependance Aureana (pink betiteld) heeft in enkele kamers beestjes........nl. 'Bedbugs' (kamernummer 402 (ook 201) Begbugs zijn bedwantsen of bedluizen op zijn Nederlands. (CIMEX LECTULARIUS) Ze komen 's nachts tevoorschijn voor een bloedmaaltijd! Ze leven in de matras! De bultjes lijken op muggenbulten, maar jeuken heel erg! De kamers werden wel schoongemaakt, maar geen ongedierte bestrijding. Personeel reageert hier erg lakoniek op, alsof ze niet bestaan! Ze kregen een nieuwe kamer, maar met veel moeite. De verdelgingsmiddelen van het hotel werkten niet. Eten was erg eentonig en de vriendelijkheid van sommige personeelsleden liet veel te wensen over.

We hadden een huurauto om Kroatië te ontdekken, alleen het parkeren was wel een uitdaging. Eén van ons naar binnen, de parkeerman halen, die met de sleutel het vak opende waar onze auto mocht staan. Volgende dag weer die man halen en weer het zelfde ritueel. (DUUR !!)

• 6Henny08-09-2011

omgeving mooi, slechte koffie bij ontbijt

Na eerst 5 dagen in hotel Koralj, 3 ,op het eiland Krk, was hotel Punta 4 * een tegenvaller. De kamer in het bijgebouw Arausa was klein en het bed had een goedkope matras, maar wel een balkon en uitzicht op de zee. Het ontbijt was matig de koffie was zeer slecht . Het avondeten was wel goed, hoewel er weing of geen variatie was in het voor en nagerecht. De parkeerplek onder de bomen koste €6.-/dag daarvoor kreeg je een auto terug vol met harsdruppels, die overigens na enig aandringen door de manager persoonlijk zijn verwijderd. Kan geen beoordeling geven over de kamers in het hotel, wellicht dat hier de 4 op zijn afgegeven. De ligging van het hotel is erg goed , dicht bij het centrum van Vodice en direct aan de zee met genoeg gelegenheden voor een heerlijke capucino.

• 5Jack en Annette28-07-2011

4 sterren verwachting niet waargemaakt

Vakantie doorgebracht in bijgebouw van hotel. Kamers klein erg rumoerig en beloofde zeezicht was uitzicht op naaldbomen. Sanitair gedateerd en slecht schoongemaakt dikke lagen stof op lampen en onder bed. Slot van kamer functioneerde niet goed waardoor na "schoonmaak" diverse keren de kamer vrij toegankelijk was. Ontbijt is goed verzorgd, wij hebben geen diner in het hotel gebruikt er is hiervoor genoeg keuze in het gezellige dorp. Parkeren van auto kost € 6,- per dag en de auto staat onder naaldbomen die hars en naalden laten vallen op de auto, dit is moeilijk te verwijderen. Ligbedden bij zwembad hotel tegen betaling, en internet gebruik € 12,- per dag.

Hotel Punta Vodice info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (2)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)