Hotel Olympia

55 reviews over Hotel Olympia

• 2019
    8Rob van Helmond (Robertus)20-09-2019

Geweldig.

super goed hotel,met vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Will16-06-2019

Mooi, compleet hotel in een mooie omgeving

Olympia is een mooi, groot hotel in een mooie omgeving. Omdat het weer in april/mei in Kroatië slecht was geweest, moest bij onze komst (2-6) alles wel nog een beetje op gang komen. We hebben een heerlijke tijd gehad. Kamer en badkamer niet groot, maar voldoende. Iedere dag schoonmaak en handdoekwissel. Op balkon ontbreekt buitenverlichting en de airco is "vastgezet". Dat zijn minpunten. Het diner werd later tijdens ons verblijf ook minder. Ik denk dat dat komt omdat we het buffet aanvankelijk deelden met het luxere Olympia Sky en dat later werd gescheiden. Niet alleen het hotel was schoon; ook de omgeving en het dorp Vodice was netjes. Prijspeil is vergelijkbaar met ons land. Uitstapjes: Krka watervallen (erg mooi), Kornatie eilanden (valt tegen) en Plivitsi meren ( tickets 3-4 dagen van te voren online reserveren, anders kom je er niet in) Verder met de bus goedkoop naar Sibenik Dit deel van Kroatië is ons prima bevallen

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Dominique29-08-2018

Helemaal top

Het hotel was goed. Het ontbijt was divers en lekker, Het zwembad was schoon en groot en de kamers werden elke dag schoongemaakt. Het was een topvakantie. Ook vodice is een leuk en gezellig stadje, veel restaurants en leuke barretjes.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9marell16-09-2016

Geweldig hotel en stadje

Het is een super mooi, groot en naar mijn mening luxe hotel. De kamers zijn netjes en worden dagelijks verschoond. Kleine koelkast, maar als je de drankjes eruit haalt dan passen er twee 1,5L flessen water in. Het ontbijt is heel uitgebreid en vers en het personeel is erg aardig. Het strand voor het hotel is erg druk, maar aan het zwembad kun je prima liggen. De club 'Hookah bar' voor het hotel maakt sommige avonden veel lawaai, dus ik begrijp dat mensen/kinderen die eerder willen slapen hier last van kunnen hebben. Tip: vraag bij het reserveren om een kamer die niet naast de lift ligt en niet aan de zeekant. Hierdoor hoorden wij in onze kamer (zijkant vh gebouw) niks van het geluid. Vodice heeft een gezellig centrum met veel lekkere restaurants/cafeetjes, maar je kunt er niet echt shoppen. Voor een lekkere droge wijn beveel ik het merk 'Grasevina' aan. Uitstapjes die wij hebben gedaan: Krka / Plitvice / Sibenik / Trogir. Dit kun je boeken in het hotel zelf. Ook kun je hier een auto huren, maar wij hebben Sibenik en Trogir bezocht met het openbaar vervoer. Dit is spotgoedkoop (Vodice->Sibenik 2€ en Trogir->Vodice ong. 4€) en prima te doen. Voor de bushalte loop je richting Vodice centrum, schuin tegenover de groentemarkt. Neem echt waterschoentjes mee als je ergens het water in wilt, zoals bij de Krka watervallen! Kleine supermarkt ligt op de hoek, maar er zijn ook een aantal grote supermarkten (waaronder de LIDL) in de buurt. Tip: waterkokertje en zakjes noedels meenemen voor een hartige en goedvullende lunch als je alleen ontbijt hebt inbegrepen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 4Ditz01-06-2016

Nooit meer, in mei geweest, zeer smerig zwembad

De kamer was goed, ongezellige ontbijtzaal, niemand keek naar je om, zoek het maar uit, een juffrouw liep er rond. Geen manager aanwezig op zondagavond, toen wij hem wilde informeren omtrent het smerige zwembad, de volgende dag gesproken, hij zei sorry, you are right, duurt nog 3 dagen om te schoon te krijgen.

Gereisd met partner in april 2016

• 8Barbara13-01-2016

Super hotel

Heerlijk hotel aan de boulevard en 500 meter van het centrum van Vodice! Ruime en nette kamers! Heerlijk eten, voor ieder wat wils. Vriendelijk personeel. Ruim zwembad met kinderbad en gelijk aan het strand!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Nancy05-08-2015

fantastisch

Het is een mooi hotel,heel proper en verzorgd. De kamers waren perfect in orde. Het restaurant is mooi en lekker eten. Er was animatie voor groot en klein. Het hotel ligt heel dicht tegen de zee en heeft een zwembad aan het hotel,waar het in de namiddag rustiger was als aan zee.Vriendelijk personeel. Voor ons een geweldige vakantie.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Janssen28-07-2015

Goed hotel

Standaard twee persoonskamer is ruim genoeg en schoon. Bed is goed, badkamer ook prima. Airco werkt goed en eenvoudig te bedienen. Wordt dagelijks schoongemaakt. Hotel is verder goed verzorgd en netjes. Ontbijtbuffet was prima, genoeg keuze, wel wat druk in het hoogseizoen. Enige minpunt is dat de WiFi op onze kamer te zwak was. Zwembad heel fijn, alleen iets te weinig bedden bij een vol hotel dus legt iedereen op z'n Hollands al vroeg handdoeken neer. Ligging is prima, direct aan het strand, kwartiertje lopen naar centrum langs boulevard. vodice zelf is erg toeristisch en stelt niet zo veel voor wat betreft bezienswaardigheden. Om andere plaatsen te bezoeken heb je echt een auto nodig. Al met al goed hotel in een toeristisch stadje aan de Kroatische zonnige kust.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9boeckmans_vanpassel13-09-2014

Prima hotel met een uitstekende ligging

Hotel Olympia is een mooi, verzorgd hotel. De kamers zijn vrij ruim en net. Het ontbijt is lekker en uitgebreid, net als het avondbuffet. Het was soms wel even wachten op je drankje. Je zit vlak aan zee en op wandelafstand van het leuke plaatsje Vodice. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Olympia heeft ook een leuk zwembad. Er is een ruime parking waarvoor je dan wel dient te betalen. Prijs/kwaliteit zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 5Andrea01-09-2014

Tegenvaller

Ik werk op een reisbureau en reis veel naar luxe hotels. Maar dat was deze keer een tegenvaller. Het hotel is geen 4sterren waard en kan de bezetting, laagseizoen, niet aan. Wij verblijven er nu. Ik ben uit gegaan van deze beoordelingen, maar dit is helaas de 1ste keer dat de beoordelingen niet overeenkomen met de realiteit. Receptie ontvangst, zeer onvriendelijk. Kamer netjes. Restaurant wachten op een tafel, zijn namelijk merendeel alleen tafels vanaf 8personen terwijl de koppels bij elkaar moeten zitten als je snel plaats wilt. In ieder geval, pak een ander hotel. Vodice is wel een leuke levendige plaats met leuke lounge tenten. Voor deze prijscategorie kun je leukere en betere hotels vinden, maar dat is voor ons achteraf.

Gereisd met partner in augustus 2014

Hotel Olympia info