Hotel Kristina

2007

Leuk hotel voor 2 sterren

C & B
28-5-2007

Leuk hotel voor 2 sterren. Hotel is verouderd, maar volstaat prima. Kamers wat ouder meubilair, maar prima schoon. Groot balkon met prachtig uitzicht op zee. Avondeten (half pension) is prima, keuze uit 3 gevarieerde gerechten met soep vooraf en toetje na. Prima bereid. Ontbijt minimaal, maar voldoende. Perfecte ligging in het gezellige plaatsje Vodice. Tip: Neem altijd klapstoeltjes mee naar Kraotie voor aan zee. Dan hoef je niet op het beton te liggen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kristina in Vodice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kristina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.