Hotel Imperial Vodice

• Animatie

28 reviews over Hotel Imperial Vodice

• 2Jaap van Pelt21-02-2010

het slechtste hotel ooit

Slechtste hotel waar we ooit geweest zijn. Het personeel is vaak chagrijnig en weinig behulpzaam. Betalen voor kapotte plastic strandstoelen. Slecht onderhouden kamers, slechte bedden en koud douchen. Toen wij bij de receptie klaagden over een koude douche, moesten wij maar niet zo zeuren. Eten drijft in het vet, of is uitgedroogd. Het eten in het centrum is absoluut aan te raden!! Huur vooral ook geen fietsen bij dit hotel. Het huren van een scooter in de stad is nog goedkoper. Kortom: Ga hier vooral niet heen!!!!!

Gereisd met partner in januari 2009

• 8Cees Bakker17-11-2008

Het was daar prachtig verzorgd

Het was voor ons een prima hotel schone kamers vriendelijk personeel En heerlijk eten (keuze genoeg) Wij zijn er een week geweest. in october.

Gereisd met vrienden in november 2008

• 7yvonne13-08-2008

leuke, ontspannende vakantie!

Ik had de reacties van deze site gelezen al vorens ik op vakantie ging. Het viel ons 100% mee. Het personeel is "vriendelijk" op de Kroatische manier. We hoorde van lokale jongeren dat dit in Vodice normaal was. Het eten was ruim voldoende. Veel keuze en elke dag wel variatie. Een dag was het voor mij matig omdat er veel visgerechten waren. Onbijt was ook goed. Kamers werden goed schoongemaakt. Bedden werden elke dag opgemaakt, handdoeken elke dag verschoond.De badkamer zelf was matig. Service was goed, we kwamen eerste dag erg laat aan bijna 's nachts en kregen nog een maaltijd. In vodice is redelijk veel te doen. Maar wil je steden bekijken zul je een auto moeten huren. Openbaarvervoer in Vodice is matig. Oudere mensen kunnen bijna geen andere talen. De jongere mensen wel. Je zult hier weinig Nederlanders tegenkomen.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 3J. Heldens08-10-2007

Ria en Math De hostes niet gezien. Alleen op de luchthaven. Ik vindt het hotel geen aanrader, want de bedden werden niet opgemaakt de badkamer werd niet goed gepoetst en de kamers waren erg klein. We werden in een dependance ondergebracht. Het eten in het hotel was altijd koud of lauw en uit gedroogd. De service was slecht. Als je een glaasje wilde drinken, moest je geduld hebben vaak 45min om iets te krijgen. Wij gaan beslist nog eens naar Kroatië, maar niet meer naar hotel Imperial.

Alleen gereisd in september 2007

• 6Leen Kip30-09-2007

Eind september zijn we 4 dagen in dit hotel geweest. De kamers zijn aan een renovatie toe. Ze waren schoon en alles werkte. De kwaliteit van de matrassen was voor ons goed. Een defect werd direct verholpen. Iemand die een deken onder zijn kussen had gelegd zag dat de volgende ongevraagd 2 kussens op zijn bed lagen. Het personeel was vriendelijk en hulpvaardig. De kwaliteit van zowel het diner buffet als het ontbijtbuffet was zeer goed. Keuze uit meerdere soorten vlees en vis, diverse aardappel gerechten, pasta rijst e.d. 2 soorten soep, een uitstekend salade buffet. Ontbijt buffet met 7 soorten brood waarvan 4 soorten bruinbrood, beschuit, fruit kortom. geweldig en erg lekker.

Gereisd met partner in september 2007

• 3Sanne24-08-2007

Zeer slecht hotel! Ik ben het helemaal eens met Tim en Anita! Vies eten, onvriendelijk personeel, klote kamers met harde matrassen. Het Kroatische volk is erg aso. Vodice is ook erg saai, na 2 dagen heb je het ook wel gezien. Het eten in de restaurants was overigens wel goed. Nooit meer Kroatie en al helemaal geen hotel Imperial! En Rob Rutteman: jij hebt echt geen verstand van hotels. Volgens mij ben jij echt niets gewend. Alles van wat jij zegt klopt voor geen meter. Oja een ding: gehorige kamers!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 4Sanne24-08-2007

Zeer slecht hotel. Slecht eten, onvriendelijk personeel. Erg slechte kamers: buitendeur kon niet op slot, geen kluisjes, slechte matrassen. Iedere dag vroeg wakker aangezien de Kroaten veel herrie maken! Ze beginnen al om 7 uur met drinken, roken en schreeuwen! Als je er iets van zegt begrijpen ze je niet en het hotel doet er niets aan. De plaats was ook niet super. Na 2 dagen had je het ook wel gezien. Wel lekker en goedkoop eten in de restaurantjes. Voor ons geen Kroatie en al helemaal geen hotel Imperial meer! Wij hebben nog nooit zo'n klote vakantie gehad!

Gereisd met partner in augustus 2007

• 5Tim & Anita31-07-2007

Wij zijn geen moeilijke mensen wat betreft accomodatie en eten, maar dit hotel is bij uitstek het slechtste hotel waar wij ooit hebben verbleven. Het was een oud, gehorig gebouw. Het personeel blijft constant stug doorpraten in het Kroaats en het eten was tenslotte al helemaal niet om over naar huis te schrijven. Weinig keus, koud en aangebrand. En dan hebben we het nog niet gehad over alle aparte, lelijke mensen die daar ook verbleven. Het zit helemaal vol Polen, Roemenen, Tjechen, Slowaken, Hongaren en Sloveniërs.. Wij waren blij dat we na een week naar de volgende bestemming konden! Het is absoluut geen aanrader, al helemaal niet naar wat volgens Nederlandse maatstaven een drie sterren hotel zou moeten zijn!

Gereisd met partner in juli 2007

• 5noël en yrma15-06-2007

Hotel is een overblijfsel uit de socialistische federatie Joegoslavië. Wij verbleven in het hoofdgebouw. De lift was niet berekend op het grote aantal gasten, was maar geschikt voor vier personen, die dicht tegen elkaar moesten staan, maakte voortdurend een krakend geluid en schikte hevig. De kamers waren erg gehorig. Het meubilair van onze kamer bestond voor een groot deel uit wit geplastificeerd spaanplaat. De zittingen van de stoelen zaten vol vlekken. Het verfwerk was slordig verricht. Ijzeren delen, zoals deurkozijnen, vertoonden grote roestplekken. De badkamer had geen afzuiginstallatie. Het eten was eentonig, fantasieloos en niet van goede kwaliteit. Wij bevelen het hotel niet aan.

Gereisd in juni 2007

• 8Rob Rutteman12-09-2006

Vriendelijk personeel, schone kamers, wel gehorig, prachtig uitzicht op zee wel pas vanaf de 4e verdieping! Goed eten, elke avond live muziek. Veel excursie mogelijkheden. Mooie, schone omgeving. Gezellig centrum van Vodice op loopafstand (15 min.)

Gereisd in september 2006

Hotel Imperial Vodice info