Aparthotel Buratovic

Aparthotel
Aparthotel Buratovic
8,1

4 reviews over Aparthotel Buratovic in het Nederlands

Vinjerac is een rustig en vriendelijk plaatsje. Het hotel is netjes en schoon, niet heel modern, prima. De eigenaren (die stevig roken en dat ook niet verbergen) koken zelf 's avonds het eten in het restaurant en dat is okee. Je zit te eten in TL-licht of buiten. Niet van heel hoog niveau en omdat wij er waren in de laatste week van het zomerseizoen, waren sommige gerechten van de menukaart niet meer te bestellen. Tip; ga eten in het restaurant dat op 5 min. lopen ligt van het aparthotel. Daar betaal je ietsje meer maar is het eten veel smaakvoller en het restaurant heeft meer sfeer.

topper

gorgie
16-7-2012

Moderne nieuwe appartementen met airco, sateliet-tv, en heel vriendelijke eigenaressen. Naast de appartementen baten zij een restaurant uit waar het gezellig en lekker eten is tegen democratische prijzen. Wij hadden een studio voor 2 p met balkon en zicht op de baai; en waren uiterst tevreden over prijs/kwaliteit. De kitchenette was wel minimaal en niet geschikt voor uitgebreide kookkunsten. (2 kookplaten, geen oven)

Het kleine dorp vinjerac is heel rustig, zonder doorgaand verkeer of dagjestoeristen; de bebouwing is gelegen rondom een kleine baai, ideaal voor zonnekloppers en waterliefhebbers.

Prima appartement

Willem
21-8-2011

Leuk appartement, vriendelijk personeel en goed restaurant voor ontbijt en diner. Veel keuze. Dorp heeft een klein strandje op een paar minuten lopen. Dorpje is wel klein en naar een paar dagen heb je alles gezien. In de directe omgeving is ook niet veel, Zadar op 40 km. Voor een kort verblijf dan ook prima, wil je langer dan moet je veel boeken meenemen.

2008

Familie hotel met apartementen

van Tol
3-4-2008

Familie hotel met apartementen.

Eenvoudig ingericht maar schoon.

Klein dorpje, vlak bij Zadar in een mooie omgeving

In het naseizoen nogal saai.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Buratovic in Vinjerac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Buratovic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.