Hotel Posejdon

Hotel Posejdon
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Posejdon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Posejdon in het Nederlands

Geen aanrader

Katja
10-10-2010

Inmiddels is het hotel volledig gerenoveerd, dus geen bouwput meer maar daar is dan ook meteen alles mee gezegd. Het eten was erg slecht: koud, erg zout of juist smakeloos, aangebrand of compleet doorgekookt. Wij hadden all inclusive geboekt maar moesten voor van alles nog wat bijbetalen. Koude, slechte koffie was wel bij de all inclusive inbegrepen, voor de goede koffie in de bar moesten we bijbetalen! Personeel is ook niet erg vriendelijk, ik ben héél anders gewend in Kroatië. Restaurant heeft meer weg van een kantine. Strand bij het hotel stelt ook niet veel voor, verderop zijn wel mooie rotsstrandjes. Kamers zijn wel prima. Wij hebben twee duikcursussen gevolgd bij Croatia Divers, zij zitten pal naast het hotel, dat was wel erg handig. Het ontbijt was redelijk dus logies/ontbijt is nog wel te doen in dit hotel maar over het algemeen: echt géén aanrader! Als je naar Vela Luka gaat, kan je beter een appartement huren.

Gereisd Met partner in september 2010
2008

vanalles beloofd niets klaar

vakantievierders
21-7-2008

een grote bouwplaats. Geen beloofde airco geen zwembad, kamers slecht schoongemaakt, spreken slecht vreemde talen. Eten is slecht

Gereisd Familie in juli 2008

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Posejdon in Vela Luka (Korcula), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Posejdon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.