Hotel smartline Bluesun Neptun

Hotel smartline Bluesun Neptun
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Bluesun Neptun voor je op een rij gezet:

33 reviews over Hotel smartline Bluesun Neptun in het Nederlands

Prima hotel

Geert
2-10-2017

Goed hotel op 1 km afstand van centrum van Tucepi via boulevard met toeristenshops, Zwembad goed verzorgd, voldoende ligbedden. Buffetten voor elk wat wils. Kotom prima vakantie gehad. Nadeel via touroperator slechte vluchttijden avondvlucht heen nachtvlucht terug.

super centraal

Diana
26-6-2017

Leuk hotel en van alle gemakken voorzien. Mooie kamers, heel modern ook. Heel handig zijn ook de lades onder het bed om alle kleding e.d. in op te bergen. Zwembad met voldoende bedjes. Buffetten zijn goed verzorgd en voor ieder wat wils. Voor de kinderen is er een speeltuintje. Klein stukje lopen over wandelpromenade naar restaurantjes en winkeltjes van Tucepi. Kom zeker nog een keer terug.

Aanrader in prachtig Kroatie

Sylvia
16-6-2017

Volledig gerenoveerd hotel, zie er netjes uit. Door de vele trappen is het minder geschikt voor mindervaliden. De kamers in het bijgebouwen zijn wat klein maar erg netjes, modern ingericht, schoon en voorzien van een prima airco. De bijgebouwen zijn 4 hoog, er is geen lift. Je zou kunnen kiezen voor een kamer in het hoofdgebouw met een prachtig uitzicht.

Het zwembad is groot en s'avonds is er animatie. Ook zijn er Er voldoende ligbedden. Het hotel ligt direct aan het kiezelstrand (wandelpad oversteken) Hier betaal je voor de ligbedden. Via een gezellige boulevard wandel je in ca. 10 minuten naar het centrum van Tucepi.

Wifi is inclusief en werkt goed. Aardig personeel. Het eten is erg veelzijdig en goed van smaak. De eetzaal is ruim. Absolute aanrader!

Mooie 3 sterren all-inclusive

Valleria
16-6-2017

Een hotel bestaande uit een hoofdgebouw en meerdere bijgebouwen. Wanneer je minder goed ter been bent is het verblijven in het bijgebouw niet aan te raden. Kamers mooi gerenoveerd en schoon. Badkamer inderdaad niet heel groot maar wel netjes. De zeezichtkamers in het hoofdgebouw zijn aan te raden.

Mooie grote eetzalen, eten is goed en met variatie. Ook savonds laat nog een klein buffet. Om en rond het zwembad genoeg ligbedden ook boven op het terras erg veel ruimte. savonds muziek en vertier om en rond het zwembad. Personeel zeer vriendelijk en spreken goed engels.

Mooi omgeven door prachtige bergen.

De accommodatie ligt pal aan het kiezelstrand en wandelpromenade, loop je de af dan kom je na 10 min in het gezellige Tucepi. Tucepi is een klein plaatsje wat voornamelijk een boulevard is met veel barretjes winkeltje en terrasjes.

Prachtig uitzicht!

Irma
15-6-2017

Direct gelegen aan het kiezelstrand, smal strand bij het hotel. Vanaf hotel loopt een gezellige boulevard met winkeltjes en restaurantjes naar het centrum van Tucepi.

Het hotel heeft een groot zwembad, veel ligbedden met parasols. Het is groots opgezet, met animatie, daar moet je wel van houden...

Eten prima, eetzaal wel ongezellig (grote zalen). Bediening erg vriendelijk. Wij gingen lekker buiten ontbijten, onder de bomen, heerlijk!

Prachtig hotel, gunstig gelegen in Tucepi

Suzanne
14-6-2017

2 jaar geleden geheel gerenoveerd. Mooi hotel met veel ruimte. Helaas door de vele trappen minder geschikt voor mindervaliden. De kamers in het bijgebouw zijn wat klein maar wel erg mooi, netjes en schoon. In de bijgebouwen is geen lift aanwezig. De bijgebouwen zijn 4 hoog. Het zwembad is groot en s'avonds is er wat animatie.Er zijn voldoende ligbedden bij het zwembad. Het kiezelstrand ligt voor de deur. De ligbedden op het strand zijn tegen betaling. Vanaf het hotel is het ongeveer 10-15 min lopen naar het centrum van Tucepi. Dit is via een wandelboulevard.

Het eten is erg goed en voldoende keuze. De wifi is inbegrepen en goed. Het personeel spreekt perfect engels en zijn altijd bereidt je te helpen.

-Top ligging, vanaf het hotel wandel je direct de wandelboulevard op en met 10 minuutjes ben je in het centrum! Direct vele winkels, restaurants, terrassen.

-Strand ligt aan de boulevard, prachtig helder azuurblauw water! (denk aan waterschoenen)

-Gerenoveerde kamers! Upgrade naar hoofdgebouw met zeezicht zeker de moeite waard!

- Voor een 3 sterren hotel een uitstekende all-in formule met meer dan genoeg keuze!

- Groot zwembad en genoeg faciliteiten!

- Gastvrij personeel!

- Alles wordt goed onderhouden en is schoon!

niks mis mee

Marieken
12-6-2017

Het hotel zie er keurig en fris uit. Alles is schoon en nieuw. Wij zaten in één van de bijgebouwen. De kamer was ook nieuw en schoon, wat aan de kleine kant. De badkamer vonden wij echt (te) klein. Wij verblijven in een standaard 2 persoonskamer. De familiekamers hebben wel een grotere badkamer. De buffetten waren uitgebreid en er was genoeg keuze. Ideaal dat het strand direct voor deur ligt. Neem wel waterschoentjes mee!

goed hotel voor 3 sterren

Astrid
9-6-2017

Dit hotel is 2 jaar geleden gerenoveerd. De kamers zijn modern ingericht maar wel klein. Het eten is goed er is voor iedereen wat te vinden. Het hotel ligt aan de boulevard en je bent in 15 min in het centrum.

Het strand ligt voor de deur.

Prima 3* all inclusive hotel

Yvonne
8-6-2017

Leuk, fris hotel in Tucepi.

Hoofdgebouw met lift, bijgebouw zonder lift.

Gevarieerd buffet en mooi zwembad.

Ligging aan een smal kiezelstrand.

Via de boulevard 15 minuten lopen naar het centrum.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Bluesun Neptun in Tucepi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Bluesun Neptun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel smartline Bluesun Neptun scoort een 7.79 uit 10 op basis van 33 reviews.