Hotel smartline Bluesun Neptun

Hotel smartline Bluesun Neptunstersterster

8.2Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Tucepi

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Bluesun Neptun voor je op een rij gezet:

• Aan zee

43 reviews over Hotel smartline Bluesun Neptun

• 2019
    8j zanders10-09-2019

het hotel was goed

al in dan moet je over al in het hotel al in hebben dit was niet het geval

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Jan Rudolphij10-09-2019

Prachtig verblijf. Heel schoon en prachtig uitzicht vanaf het balkon

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9B&M05-08-2019

Voor herhaling vatbaar!

Mooie schoon hotel, ruim opgezet voor ieder wat wils. Mooie ligging, mooi uitzicht naar het strand ( 1min lopen) vanuit het zwembad kijk je naar een mooie berg. Het resort is redelijk groot waardoor je veel privacy hebt. Het eten is prima, bijna elk uur van de dag kun je wat eten. De kamers zijn niet heel groot maar zeker voldoende en wat belangrijk is super schoon! Elke dag wordt je kamer schoongemaakt en wordt je voorzien van schone handdoeken. Qua entertainment was het voor ons prima, gelukkig niet constant dat de crew gasten gaan verzamelen voor activiteiten. Je loopt zo naar het strand/boulevard waar je ook zeker een kijkje moet nemen, dat is de moeite waard. Bij aankomst (late vlucht) zelfs nog een optie om te eten in het resort. Alles is mogelijk niets is te gek! Super resort! Zeker voor herhaling vatbaar ook Kroatië is een super mooi en fijn land!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Celine04-08-2019

Goed prijs/ kwaliteit hotel

Goed hotel. Mooie, propere kamers in de bijgebouwen. Redelijk veel trappen naar de bijgebouwen. Handdoeken worden dagelijks ververst. Badkamer is klein, maar alles aanwezig. Personeel is vriendelijk, de gasten daarentegen kunnen niet echt lachen. Klagen omdat je met kinderen met een bal aan het spelen bent, dus kindvriendelijk?? Dranken bij de all inclusief is beperkt, zeker in de lounge bar binnenin het hoofdgebouw. Daar zijn de meeste dranken betalend. Zwembad is goed & proper. De standstoelen worden al heel vroeg gereserveerd. Na 9u is er geen plaats meer wat heel spijtig is. De locatie is super goed! Vlak aan de een promenade naar Tucepi en aan de zee. Het is een keien strand dus zeeschoensel is aan te raden. Bedjes daar zijn wel betalend. Eten is goed, maar wordt niet altijd aangevuld en is ook veel kou. Weinig mogelijkheid om te schuilen bij regenweer. Geen lift in de bijgebouwen. Lange busrit naar het hotel (+-2u)

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Tessa12-07-2019

Hier heb je alles want je zoekt in een vakantie:)

Zeer schoon en gerenoveerd hotel. Verbleven in het hoofdgebouw. Lekker eten en uitgebreid. Omdat er 2 restaurants waren is het ook niet overvol in de eetzaal. Elke avond heerlijk over de boulevard gelopen. De zee is super helder en schoon. Tip wij hadden Waterschoenen mee omdat het kiezelstrand is, en hebben er veel plezier van gehad. Het is wel en hotel met veel trappen omdat het aan de rand van de berg gelegen is. Personeel is zeer vriendelijk en bevolking ook. Wij kijken terug op een fantastische vakantie

Gereisd met partner in juni 2019

• 8free en Hannie bouman04-06-2019

fantastisch

fijn verblijf goed hotel wat eten veel keus

• 9Rian01-06-2019

Mooi, verzorgd Hotel. Vriendelijk Personeel en niet opdringerig. Kamer klein maar netjes, kluis werkt goed. Faciliteiten top: fietsverhuur ( gratis bij all inclusieve en goed ) Mtb E- Bike tegen betaling , zien er nog nieuw uit ) vanuit het hotel kun je een hele mooie route fietsen of wandelen naar Makarska. 7a 8 km prachtige tennisbanen, voetbalvelden en nog een kunstgrasveld . Fitness klein maar genoeg te doen . Ligging super. Aan het kiezelstrand, vanuit zwembad loop je er zo even naar toe. Een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 7Moja25-05-2019

Prima verblijf

Het hotel is prima bevallen, zeker voor de last-minuteprijs. Wij hebben voor dit hotel gekozen vanwege de ligging tov Dubrovnik en andere grote bezienswaardigheden. Het hotel ligt aan het strand. De kamer was modern en verzorgd, maar de badkamer was verouderd en de kamer was te gehorig naar onze smaak. Wel goede bedden. We hadden gekozen voor een kamer in het hoofdgebouw,maar hadden daardoor last van feestende gasten en muziek. En wij konden de buren goed horen praten. Het viel op hoe goed verzorgd en opgeruimd alles eruit zag, ook in de eetzaal. Het avondeten was simpel, maar er was altijd voldoende keuze net als bij ontbijt en lunch. Helaas was de wijn niet lekker, terwijl in de omgeving goede wijnen worden gemaakt. Live muziek in de lobby mag achterwege gelaten worden. Er wordt veel gedaan om de boulevard en de omgeving op te knappen. Dat zag er veelbelovend uit.

Geboekt bij neckermann
  • 7Mario klok13-05-2019

Gewoon

Het is een aardig hotel. Het eten is redelijk, maar er mag wat afwisseling zijn. De kamers zijn mooi en schoon. Alleen ik mis een koelkast en een waterkoker. Wij kwamen laat in de avond aan , De uitleg van het all inclusief was niet erg duidelijk. Een leuke plaats om te verblijven, als het weer meezit

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    8WB05-12-2018

Prima hotel

Uitstekend hotel op 1 1/2 uur reisafstand van Split. Prima zwembad met voldoende ligbedden. Eten goed verzorgd en voldoende gevarieerd. Op sommige momenten wel erg druk in het restaurant.

Gereisd met partner in oktober 2018

1 tip over Hotel smartline Bluesun Neptun

• Robin, 07-06-2014

Krka National park, het is even rijden maar zeker de moeite waard, je mag zwemmen onder de waterval! Langs de hele boulevard wordt je gevraagd of je een boottocht wilt doen langs twee eilanden, de tocht zelf is een beetje saai (1,5 uur naar het eerste eiland (Hvar), dan 45 min. naar het volgende eiland (Bol) en dan wee 1,5 uur terug naar Makarska) maar de eilanden zijn erg leuk! De boottoch over de Cetina rivier is ook erg leuk, het begint in een oude piratenstad en kunt onderweg wat eten.

0 vragen over Hotel smartline Bluesun Neptun

• Eten en drinkenLunch
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels
    • VerzorgingAll inclusive

D-reizen

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door boulevard
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenBalkan, Diabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages