8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Azalea Hotel Faraon voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen

1 review over Hotel Azalea Hotel Faraon in het Nederlands

2007

ik ben pas 4 dagen terug van dit hotel

Vera
16-7-2007

ik ben pas 4 dagen terug van dit hotel. Het hotel heeft een geweldige liggen lekker dicht bij de zee je hoeft de straat maar over te steken en je bent al bij de zee. Wat iets minder is dat het 2 uur rijden van de stad dubrovnik is. Als je slecht ter been bent zou ik niet naar dit hotel gaan je moet veel trappen lopen voordat je op je hotel kamer bent. De Service is heel erg goed leuk personeel. De kamers worden elke dag schoongemaakt en elke dag nieuwe handoeken het eten is heel erg goed elke dag wel iets anders. Er is de hele dag animatie en voor de kinderen is er ook leuke dingen te doen.

Gereisd Familie in Mon Jul 16 2007 16:57:24 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Azalea Hotel Faraon in Trpanj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Azalea Hotel Faraon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.