Pension White Lady

Met vrienden

aanrader

Maarten
2-8-2009

Wie het niet erg vindt een stukje helling op terug te moeten lopen na een dagje strand of het eten, zit hier helemaal goed. Mooi nette kamer voorzien van goedwerkende airco. Heel lief vrouwtje, en netjes onderhouden!

Op het ontbijt na was het top!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension White Lady in Trogir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension White Lady zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.