Appartement Vuvix (in Vranjica)

Appartement
Appartement Vuvix (in Vranjica)
9,7

3 tips over Appartement Vuvix (in Vranjica)

Familie de Wolff, 20-8-2013
Trogir is prima met een veerbootje te bezoeken, leuke vaartocht. Ook Split met de boot is een aanrader. Verder vooral genieten van het 'ontmoeten': genieten van elkaar en het niets doen
pgvixseboxse, 21-4-2013
Kom met het vliegtuig, heel voordelig als je vroeg boekt. Huur niet voor de gehele vakantieperiode een auto, bijvoorbeeld op het vliegveld Split maar vraag de eigenaar te bemiddelen bij een bevriend autoverhuurbedrijf. Onze ervaring is dat de gasten eerst willen genieten van de rust en ontspanning in de omgeving en dan in overleg met de eigenaren bespreken voor welke dagtripjes een auto gehuurd moet worden. Voordelig, efficient en adequaat!!!!
Marc Raaijmakers, 24-7-2012
Ga met het vliegtuig! Spilt airport ligt zeer dichtbij met diverse prijsstunters die in de zomer hierop vliegen. Vanuit Seget Vranjica kun je met een taxiboot naar de boulevard in Medena of naar Trogir. De laatste boot gaat vanuit Trogir om 23:15 terug, mis deze niet. Als het licht is dan kun je te voet naar Medena, ongeveer 25 minuten lopen. 's-Avonds is het te donker om door de bossen terug te lopen, pak dan de taxiboot (23:30 uur).