Appartement Vuvix (in Vranjica)

Appartement Vuvix (in Vranjica)stersterster

• 9.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

38 reviews over Appartement Vuvix (in Vranjica)

• 2019
    10Ada en Thea06-10-2019

Geweldig appartement, zeer gastvrije mensen die er alles aandoen om het je naar de zin te maken, niets is te veel. Prachtige ligging en uitzicht. Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Didier16-08-2019

Mooi appartement op een prachtlocatie.

Wij verbleven 2 weken met 2 tieners van 14 en 15 jaar in dit appartement gelegen op de eerste verdieping. Twee ruime slaapkamers, badkamer met inloopdouche en een keuken ruim voorzien van alle benodigdheden (in de frigo stonden zelfs enkele biertjes en een flesje wijn). Het allermooiste : een ruim terras met een fenomenaal uitzicht op de baai van Seget Vranjica en talloze zonsondergangen. De zee ligt letterlijk aan de voeten; het tuinpoortje door en je bent aan het water. De supersympathieke eigenaars wonen op het gelijkvloers en heb ons bij aankomst warm verwelkomt met een drankje en hapje. Tijdens ons verblijf gaven ze ons vele tips over de streek. Onze tienerdochters hebben meermaals gebruik gemaakt van de kajak die Pieter ter beschikking stelde. Ze doen er alles aan om het je zo aangenaam mogelijk te maken. In het vissersdorp is een kleine supermarkt, enkele restaurants en strandbarretjes.Geen massatoerisme, maar gezelligheid troef!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Dick en Bep van Eckeveld05-07-2019

Aanrader, alles top !

Geweldig genoten van ons verblijf in jullie uitstekend verzorgt appartement. Dit was onze tweede keer. Gekozen omdat we weten dat alles top is. Gastvrij en behulpzaam.

Mooie omgeving en voor uitstapjes veel te zien. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Linda van Beek07-09-2018

Stukje paradijs op aarde...

Eigenlijk wil ik schrijven dat men hier niet naar toe moet komen... dan komt namelijk iedereen ;-) Het is een waar paradijs! Een appartement , zo compleet heb je nog nooit gezien. Een tv met Nederlandse zenders en natuurlijk wifi maakt het extra leuk voor (oudere )kinderen. Heerlijk op een ruim balkon met fenomenaal uitzicht. Daar word je nu echt blij van en geeft een ultiem vakantiegevoel. Zwemmen, snorkelen, luieren en lezen op een ligstoel op nog geen 30 tellen lopen vanaf je appartement. Heerlijk uit eten in de omgeving. Pieter en Vinka zijn lieve, gastvrije mensen en weten veel van de omgeving. Trogir, Split, Klis (fort van de serie Game of Thrones) en natuurlijk de kleine dorpjes in de buurt zijn echt de moeite waard om te bezoeken. Nu waren wij wel met de auto, het openbaar vervoer is een stukje verder weg of je zou een auto kunnen huren. Het vliegveld is maar 15 minuten rijden en dat is toch ook aantrekkelijk. Ik zeg DOEN!

• 10Marlies Damen02-09-2018

geweldige vakantie!

We hebben de twee weken bij Vuvix, een heerlijke vakantie gehad. Het is een fijn appartement met een geweldig uitzicht. De ligging is perfect, het is rustig en toch dicht bij het centrum. Alles is goed verzorgd er is WiFi en er zijn Nederlandse tv zenders. Pieter en Vinka zijn warme gastvrije mensen en niets is hen te veel. We hadden wat problemen met de auto en Pieter heeft ons geholpen bij de garage. Vinka heeft ons verschillende tips gegeven. We hebben verschillende trips gemaakt naar Trogir , Split, Plitvice Lakes en Dubrovnik. We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Ilona17-08-2018

Heerlijk genieten

Vriendelijke, behulpzame, Nederlandse verhuurders. Goed verzorgd appartement. Goede WiFi en Nederlandse tv zenders. Fijne lokatie direct aan het heldere water, heerlijk voor watersport, uitstapjes naar mooie plaatsen, natuurparken en andere activiteiten in de omgeving. Of gewoon lekker te genieten van het prachtige uitzicht en mooie zonsondergangen. Horeca op loopafstand, maar geeft geen overlast.

Kijk vooral op vuvix.nl voor uitgebereide info over het appartement, de omgeving en meer.

• 10Klaske17-08-2018

Super!

Zo uit je bed de zee in. De zonsondergang elke dag...hoe mooi is dat. Wij hebben het super naar ons zin gehad bij Pieter en Vinka.

• 10Irma04-07-2018

Prima

Een goed ingericht appartement, prima locatie direct aan zee en zeer gastvrije eigenaren. Een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• Oude reviews

9Fam.van Staveren24-09-2017

Heerlijk gewoon thuis voelen ver weg.

Al vele keren geweest.Een vertrouwde plek goed georganiseerd en verzorgt. Heerlijk aan zee en in een leuk dorpje. De stad Trogir op steen worp afstand makkelijk bereikbaar met auto bus en zelfs voor de sportieve fiets. Wij voelen ons bij vuvix ons erg thuis. Ruim en schoon appartement en zeer gast vrije eigenaren / verhuurders.

Gereisd met partner in september 2016

• 10Martine, Johan en Job30-08-2017

Fantastisch verblijf in een geweldige omgeving!

Wat een prachtig appartement, heel schoon, met een uitzicht waar je alleen maar van kunt dromen. Zeer gastvrije eigenaren. Dus wat wil een mens nog meer :). Leuke uitstapjes mogelijk waar de eigenaren je graag advies in geven. En wat onze zoon vooral erg belangrijk vond was de zeer goede WiFi ontvangst ;). Wij zeggen volgend jaar weer. Heel erg bedankt voor de geweldige 2 wkn en tot volgend jaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

3 tips over Appartement Vuvix (in Vranjica)

• Familie de Wolff, 20-08-2013

Trogir is prima met een veerbootje te bezoeken, leuke vaartocht. Ook Split met de boot is een aanrader. Verder vooral genieten van het 'ontmoeten': genieten van elkaar en het niets doen

• pgvixseboxse, 21-04-2013

Kom met het vliegtuig, heel voordelig als je vroeg boekt. Huur niet voor de gehele vakantieperiode een auto, bijvoorbeeld op het vliegveld Split maar vraag de eigenaar te bemiddelen bij een bevriend autoverhuurbedrijf. Onze ervaring is dat de gasten eerst willen genieten van de rust en ontspanning in de omgeving en dan in overleg met de eigenaren bespreken voor welke dagtripjes een auto gehuurd moet worden. Voordelig, efficient en adequaat!!!!

• Marc Raaijmakers, 24-07-2012

Ga met het vliegtuig! Spilt airport ligt zeer dichtbij met diverse prijsstunters die in de zomer hierop vliegen. Vanuit Seget Vranjica kun je met een taxiboot naar de boulevard in Medena of naar Trogir. De laatste boot gaat vanuit Trogir om 23:15 terug, mis deze niet. Als het licht is dan kun je te voet naar Medena, ongeveer 25 minuten lopen. 's-Avonds is het te donker om door de bossen terug te lopen, pak dan de taxiboot (23:30 uur).

0 vragen over Appartement Vuvix (in Vranjica)

Appartement Vuvix (in Vranjica) info

• Aantal sterrenstersterster