Géén boekingskosten
KroatiëDalmatiëTrogirAppartementen TrogirAppartement Vuvix (in Vranjica)

Appartement Vuvix (in Vranjica)

KroatiëDalmatiëTrogir

• Sportfaciliteiten
  • Minder dan 1km van het centrum
  • Aan zee
Meer appartement info

38 Reviews over Vuvix (in Vranjica)

• 10Ada en Thea06-10-2019

Geweldig appartement, zeer gastvrije mensen die er alles aandoen om het je naar de zin te maken, niets is te veel. Prachtige ligging en uitzicht. Zeker een aanrader!

• 10Didier16-08-2019

Mooi appartement op een prachtlocatie.

Wij verbleven 2 weken met 2 tieners van 14 en 15 jaar in dit appartement gelegen op de eerste verdieping. Twee ruime slaapkamers, badkamer met inloopdouche en een keuken ruim voorzien van alle benodigdheden (in de frigo stonden zelfs enkele biertjes en een flesje wijn). Het allermooiste : een ruim terras met een fenomenaal uitzicht op de baai van Seget Vranjica en talloze zonsondergangen. De zee ligt letterlijk aan de voeten; het tuinpoortje door en je bent aan het water. De supersympathieke eigenaars wonen op het gelijkvloers en heb ons bij aankomst warm verwelkomt met een drankje en hapje. Tijdens ons verblijf gaven ze ons vele tips over de streek. Onze tienerdochters hebben meermaals gebruik gemaakt van de kajak die Pieter ter beschikking stelde. Ze doen er alles aan om het je zo aangenaam mogelijk te maken. In het vissersdorp is een kleine supermarkt, enkele restaurants en strandbarretjes.Geen massatoerisme, maar gezelligheid troef!

• 10Dick en Bep van Eckeveld05-07-2019

Aanrader, alles top !

Geweldig genoten van ons verblijf in jullie uitstekend verzorgt appartement. Dit was onze tweede keer. Gekozen omdat we weten dat alles top is. Gastvrij en behulpzaam.

Mooie omgeving en voor uitstapjes veel te zien. Kortom een aanrader!

• 10A.M.May29-09-2018

Herrliche Lage, liebevoll-dezente Gastgeber.

Die herrliche Lage direkt am Meer mit wundervollem Ausblick auf Vranjica, die Freundlichkeit der Gastgeber und die vielen Ausflugsmöglichkeiten. Das wunderbar saubere Wasser und die Ruhe sowie das Eintauchen in die landestypische Atmosphäre waren traumhaft.

• 10Linda van Beek07-09-2018

Stukje paradijs op aarde...

Eigenlijk wil ik schrijven dat men hier niet naar toe moet komen... dan komt namelijk iedereen ;-) Het is een waar paradijs! Een appartement , zo compleet heb je nog nooit gezien. Een tv met Nederlandse zenders en natuurlijk wifi maakt het extra leuk voor (oudere )kinderen. Heerlijk op een ruim balkon met fenomenaal uitzicht. Daar word je nu echt blij van en geeft een ultiem vakantiegevoel. Zwemmen, snorkelen, luieren en lezen op een ligstoel op nog geen 30 tellen lopen vanaf je appartement. Heerlijk uit eten in de omgeving. Pieter en Vinka zijn lieve, gastvrije mensen en weten veel van de omgeving. Trogir, Split, Klis (fort van de serie Game of Thrones) en natuurlijk de kleine dorpjes in de buurt zijn echt de moeite waard om te bezoeken. Nu waren wij wel met de auto, het openbaar vervoer is een stukje verder weg of je zou een auto kunnen huren. Het vliegveld is maar 15 minuten rijden en dat is toch ook aantrekkelijk. Ik zeg DOEN!

• 10Marlies Damen02-09-2018

geweldige vakantie!

We hebben de twee weken bij Vuvix, een heerlijke vakantie gehad. Het is een fijn appartement met een geweldig uitzicht. De ligging is perfect, het is rustig en toch dicht bij het centrum. Alles is goed verzorgd er is WiFi en er zijn Nederlandse tv zenders. Pieter en Vinka zijn warme gastvrije mensen en niets is hen te veel. We hadden wat problemen met de auto en Pieter heeft ons geholpen bij de garage. Vinka heeft ons verschillende tips gegeven. We hebben verschillende trips gemaakt naar Trogir , Split, Plitvice Lakes en Dubrovnik. We gaan zeker nog eens terug.

• 9Ilona17-08-2018

Heerlijk genieten

Vriendelijke, behulpzame, Nederlandse verhuurders. Goed verzorgd appartement. Goede WiFi en Nederlandse tv zenders. Fijne lokatie direct aan het heldere water, heerlijk voor watersport, uitstapjes naar mooie plaatsen, natuurparken en andere activiteiten in de omgeving. Of gewoon lekker te genieten van het prachtige uitzicht en mooie zonsondergangen. Horeca op loopafstand, maar geeft geen overlast.

Kijk vooral op vuvix.nl voor uitgebereide info over het appartement, de omgeving en meer.

• 10Klaske17-08-2018

Super!

Zo uit je bed de zee in. De zonsondergang elke dag...hoe mooi is dat. Wij hebben het super naar ons zin gehad bij Pieter en Vinka.

• 10Irma04-07-2018

Prima

Een goed ingericht appartement, prima locatie direct aan zee en zeer gastvrije eigenaren. Een aanrader

• 9Fam.van Staveren24-09-2017

Heerlijk gewoon thuis voelen ver weg.

Al vele keren geweest.Een vertrouwde plek goed georganiseerd en verzorgt. Heerlijk aan zee en in een leuk dorpje. De stad Trogir op steen worp afstand makkelijk bereikbaar met auto bus en zelfs voor de sportieve fiets. Wij voelen ons bij vuvix ons erg thuis. Ruim en schoon appartement en zeer gast vrije eigenaren / verhuurders.

Appartement Vuvix (in Vranjica) info

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (2)
  • WinkelsNiet beschikbaar

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • DartsBeschikbaar (1)