Appartement Vuvix (in Vranjica)

Appartement
Appartement Vuvix (in Vranjica)
9,7

32 reviews over Appartement Vuvix (in Vranjica) in het Nederlands

Met oudere kinderen

Stukje paradijs op aarde...

Linda van Beek
7-9-2018

Eigenlijk wil ik schrijven dat men hier niet naar toe moet komen... dan komt namelijk iedereen ;-) Het is een waar paradijs! Een appartement , zo compleet heb je nog nooit gezien. Een tv met Nederlandse zenders en natuurlijk wifi maakt het extra leuk voor (oudere )kinderen. Heerlijk op een ruim balkon met fenomenaal uitzicht. Daar word je nu echt blij van en geeft een ultiem vakantiegevoel. Zwemmen, snorkelen, luieren en lezen op een ligstoel op nog geen 30 tellen lopen vanaf je appartement. Heerlijk uit eten in de omgeving. Pieter en Vinka zijn lieve, gastvrije mensen en weten veel van de omgeving. Trogir, Split, Klis (fort van de serie Game of Thrones) en natuurlijk de kleine dorpjes in de buurt zijn echt de moeite waard om te bezoeken. Nu waren wij wel met de auto, het openbaar vervoer is een stukje verder weg of je zou een auto kunnen huren. Het vliegveld is maar 15 minuten rijden en dat is toch ook aantrekkelijk. Ik zeg DOEN!

geweldige vakantie!

Marlies Damen
2-9-2018

We hebben de twee weken bij Vuvix, een heerlijke vakantie gehad.

Het is een fijn appartement met een geweldig uitzicht. De ligging is perfect, het is rustig en toch dicht bij het centrum. Alles is goed verzorgd er is WiFi en er zijn Nederlandse tv zenders.

Pieter en Vinka zijn warme gastvrije mensen en niets is hen te veel. We hadden wat problemen met de auto en Pieter heeft ons geholpen bij de garage. Vinka heeft ons verschillende tips gegeven. We hebben verschillende trips gemaakt naar Trogir , Split, Plitvice Lakes en Dubrovnik. We gaan zeker nog eens terug.

Heerlijk genieten

Ilona
17-8-2018

Vriendelijke, behulpzame, Nederlandse verhuurders. Goed verzorgd appartement.

Goede WiFi en Nederlandse tv zenders.

Fijne lokatie direct aan het heldere water, heerlijk voor watersport, uitstapjes naar mooie plaatsen, natuurparken en andere activiteiten in de omgeving.

Of gewoon lekker te genieten van het prachtige uitzicht en mooie zonsondergangen. Horeca op loopafstand, maar geeft geen overlast.

Kijk vooral op vuvix.nl voor uitgebereide info over het appartement, de omgeving en meer.

Super!

Klaske
17-8-2018

Zo uit je bed de zee in. De zonsondergang elke dag...hoe mooi is dat. Wij hebben het super naar ons zin gehad bij Pieter en Vinka.

Prima

Irma
4-7-2018

Een goed ingericht appartement, prima locatie direct aan zee en zeer gastvrije eigenaren. Een aanrader

Heerlijk gewoon thuis voelen ver weg.

Fam.van Staveren
24-9-2017

Al vele keren geweest.Een vertrouwde plek goed georganiseerd en verzorgt. Heerlijk aan zee en in een leuk dorpje. De stad Trogir op steen worp afstand makkelijk bereikbaar met auto bus en zelfs voor de sportieve fiets. Wij voelen ons bij vuvix ons erg thuis. Ruim en schoon appartement en zeer gast vrije eigenaren / verhuurders.

Fantastisch verblijf in een geweldige omgeving!

Martine, Johan en Job
30-8-2017

Wat een prachtig appartement, heel schoon, met een uitzicht waar je alleen maar van kunt dromen. Zeer gastvrije eigenaren. Dus wat wil een mens nog meer :). Leuke uitstapjes mogelijk waar de eigenaren je graag advies in geven. En wat onze zoon vooral erg belangrijk vond was de zeer goede WiFi ontvangst ;).

Wij zeggen volgend jaar weer. Heel erg bedankt voor de geweldige 2 wkn en tot volgend jaar.

fantastisch

Pieter
12-8-2017

direkt aan zee, heerlijk helder water, comfortabel appartement, heerlijk ontspannen, geweldige eigenaren die prima ondersteuning bieden.

Fam. Bal
11-7-2017

Top appartement direct aan zee met geweldige gastvrije gastvrouw (Vinka) en gastheer (Pieter).

Echt een aanrader

Het is een toplocatie en een absolute aanrader.

Marianne Boom
25-6-2017

Prima appartement, een ruim balkon met prachtig uitzicht op zee. Heel prettig is dat overal horren zijn.

Bijzonder aardige en behulpzame eigenaren. Zo uit de tuin bijna de zee in.

Leuk vissersplaatsje met diverse restaurants op loopafstand.

Ligging heel gunstig voor het maken van veel uitstapjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vuvix (in Vranjica) in Trogir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vuvix (in Vranjica) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.