Appartement Vuvix (in Vranjica)

Appartement
Appartement Vuvix (in Vranjica)
9,6

27 reviews over Appartement Vuvix (in Vranjica) in het Nederlands

Heerlijk gewoon thuis voelen ver weg.

Fam.van Staveren
24-9-2017

Al vele keren geweest.Een vertrouwde plek goed georganiseerd en verzorgt. Heerlijk aan zee en in een leuk dorpje. De stad Trogir op steen worp afstand makkelijk bereikbaar met auto bus en zelfs voor de sportieve fiets. Wij voelen ons bij vuvix ons erg thuis. Ruim en schoon appartement en zeer gast vrije eigenaren / verhuurders.

Fantastisch verblijf in een geweldige omgeving!

Martine, Johan en Job
30-8-2017

Wat een prachtig appartement, heel schoon, met een uitzicht waar je alleen maar van kunt dromen. Zeer gastvrije eigenaren. Dus wat wil een mens nog meer :). Leuke uitstapjes mogelijk waar de eigenaren je graag advies in geven. En wat onze zoon vooral erg belangrijk vond was de zeer goede WiFi ontvangst ;).

Wij zeggen volgend jaar weer. Heel erg bedankt voor de geweldige 2 wkn en tot volgend jaar.

fantastisch

Pieter
12-8-2017

direkt aan zee, heerlijk helder water, comfortabel appartement, heerlijk ontspannen, geweldige eigenaren die prima ondersteuning bieden.

Fam. Bal
11-7-2017

Top appartement direct aan zee met geweldige gastvrije gastvrouw (Vinka) en gastheer (Pieter).

Echt een aanrader

Het is een toplocatie en een absolute aanrader.

Marianne Boom
25-6-2017

Prima appartement, een ruim balkon met prachtig uitzicht op zee. Heel prettig is dat overal horren zijn.

Bijzonder aardige en behulpzame eigenaren. Zo uit de tuin bijna de zee in.

Leuk vissersplaatsje met diverse restaurants op loopafstand.

Ligging heel gunstig voor het maken van veel uitstapjes.

Oude reviews (archief)

Fan. Bal
22-9-2016

Compleet, super schoon appartement op een geweldige locatie met prachtig uitzicht en super aardige mensen die je hartelijk en gastvrij ontvangen.

Gemoedelijk, gastvrij, vriendelijk, behulpzaam en openhartig zijn zomaar een paar kenmerken van Vinka en Pieter waar ze zeker een 10 op scoren. Hele fijne mensen waar je je direct thuis voelt.

Daarbij hebben ze ook nog eens een prachtig appartement met een al even prachtig uitzicht. In de keuken van het appartement is alles aanwezig. Ruim voldoende keukengerei om ook zelf makkelijk iets te koken. Binnen een uur rijden zijn er vele actieve mogelijkheden zoals raften, canyoning, zipline, bezoek aan watervallen en dergelijke. Samen met onze zoon van 17 hebben wij dit allemaal gedaan. Maar ook met het strand voor de deur kun je je prima vermaken. Kortom wij hebben er een zeer geslaagde vakantie gehad.

Alles goed en lekker rustig gelegen

fantasties erg vriendelijk

Brand
      4-7-2016

Geen zwembad, maar gelegen aan zee

Perfect hemels

R van Staveren
        18-9-2015

Goed en ruim appartement zeer compleet,met groot terras , ruime badkamer en zeer complete keuken inrichting.Via de ruime goed ingerichte tuin loop je zo in zee. Voor kinderen is speciaal een ondiep gedeelte gecreëerd zodat er veilig gezwommen kan worden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vuvix (in Vranjica) in Trogir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vuvix (in Vranjica) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vuvix (in Vranjica) scoort een 9.59 uit 10 op basis van 29 reviews.