Villa Vrbat

Villa
Villa Vrbat
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Vrbat voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Vrbat in het Nederlands

super mooi appatement in Vranjica

fransie
28-7-2010

Wij waren in Croatie van 14 juli tot 1 augustus in villa Vrbat. App. is volledig nieuw en compleet uitgerust met alle nodige comfort.De ligging is rustig en slechts op 6 km van Trogir waar je zowel s avonds als overdag het nodige vertier kan beleven.Kom je met de wagen en boot dan kan de boot in de haven aan het app. liggen.We beleefden hier een super vakantie.

Heb je vragen stel ze gerust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Vrbat in Trogir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Vrbat zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.