Appartement Villa piramida

Met oudere kinderen

Geweldig

Helma Manders
9-10-2018

Super mooi appartement. Erg schoon incl zeeppompjes, handdoeken. Bij aankomst fles wijn. Alles aanwezig voor afwas en vaatwasser. Olie, kruiden etc. Opgemaakte bedden. Ruime slaapkamers, met eigen luxe badkamer. Wij waren met 4 volwassen. Mooi zwembad met ligbedden etc. Onder in het appartement een gezamelijke ruimte waar je kunt fitnessen, wasmachine met wasmiddel, droger etc. Geweldig ontvangen door de eigenaar. Hele vriendelijke man, komt niets tekort. Wij wilden meer handdoeken. Geen probleem kwam hij gewoon brengen. Kon hem altijd bellen echt heel gastvrij. Wij hebben geen minpuntjes. Was een mooi en schoon appartement. Ze hebben 2x 4 appartementen en 2x2 appartementen. En een dakterras met uitzicht op zee, heel mooi. Top allemaal

terug een pracht vakantie,fantastisch !!!

van parijs filip
18-8-2018

We waren hier voor de tweede keer en hebben weer genoten van deze accommodatie.

De appartementen liggen vlakbij de zee met kiezelstrand, beachbar en ligstoelen.

Dit jaar hadden we het penthouse appartement met twee grote slaapkamers en elk een eigen, grote badkamer met regendouche, grote wastafel en toilet.

Er is ook nog een derde apart toilet in de gang.

Ook in iedere kamer en leefruimte is airco aanwezig .bedden en matrassen zijn top.

Appartementen zijn heel goed geïsoleerd, er is geen lawaai van de andere appartementsgasten. In de leefruimte en keuken is alles aanwezig, oven, vaatwasmachine en satelliet tv.

In het volledige complex is er gratis wifi.

Je kan eigenlijk geen minpunten aangeven, want het is een nieuwbouw. Wat opvalt is dat alle ruimtes groot zijn, dit zijn allesbehalve kleine appartementen.

Heel veel opbergruimte aanwezig.

Er is ook een dakterras aanwezig met lounge set zetels en ligstoelen en een fenomenaal uitzicht op zee. Het zwembad is top en een heel groot pluspunt. Zalig om na het zonnen een plons te wagen. Aan het zwembad zijn ook ligstoelen met heel goede kussens en parasols aanwezig. Bij het appartementencomplex is er ook een vrij grote, afgesloten privé parking aanwezig. Voor wie aan zijn conditie wil werken, zijn er ook fitnesstoestellen aanwezig. Voor degene die willen bbq'en is er ook een barbecue aanwezig. Op de netheid van het gehele appartement, kamers, badkamers, traphal, zwembad en alle andere ruimtes valt niets op aan te merken. Alles is er kraaknet.

Een pluim voor de eigenaar en zijn gezin, als je ziet wat die mensen doen om alles proper en net te houden voor hun gasten. Chapeau !!!

De eigenaar Zdravko staat ook altijd klaar om zijn gasten te helpen, geen vraag is hem teveel, gewoon een top kerel.

Wie dus een rustige vakantie wil en wil genieten...hier moet je zijn...!

We hebben hier terug een TOP VAKANTIE gehad en komen hier zeer zeker terug.

Nog een tip die ik wil meegeven....de nieuwe brug is open en we hebben dit jaar geen file meer gehad naar de stad Trogir. Je kan dus gerust uitstappen plannen zonder uren te moeten aanschuiven.

top appartement

van parijs filip
8-8-2017

Zeer nieuw modern appartement dat heel rustig is gelegen.

Heel ruime appartementen met airco,dakterras met lounge meubelen en ligstoelen.

Prachtige zwembad met ligstoelen.

Alles is er voorzien om zelf te koken maar ook gelegen op wandelafstand (5 a 7 min) van een

winkel waar alles wat je bij ons ook vind daar ook aanwezig is.

Diverse goede restaurantjes ook op 5 minuutjes wandelen .

Bij het appartement een zeer rustig strand met Beach bar.

Wat ik vooral ook niet mag vergeten is de gastheer domic en dochters te vermelden.

Een fantastisch mens dat er echt alles aan doet om alles netjes te houden en waar je met al je vragen heen kan.

Hij doet echt alles om je een fantastische vakantie te geven.

Bij dezen, wij hebben hier een heel leuke en mooie vakantie gehad en komen hier zekers weer terug.

Met dank aan de gastheer domic.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa piramida voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa piramida in Trogir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa piramida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.