Appartement Villa piramida

AppartementWeer vandaag26°16°
Appartement Villa piramida

We hebben een aantal aanbieders voor Villa piramida voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Villa piramida in het Nederlands

top appartement

van parijs filip
8-8-2017

Zeer nieuw modern appartement dat heel rustig is gelegen.

Heel ruime appartementen met airco,dakterras met lounge meubelen en ligstoelen.

Prachtige zwembad met ligstoelen.

Alles is er voorzien om zelf te koken maar ook gelegen op wandelafstand (5 a 7 min) van een

winkel waar alles wat je bij ons ook vind daar ook aanwezig is.

Diverse goede restaurantjes ook op 5 minuutjes wandelen .

Bij het appartement een zeer rustig strand met Beach bar.

Wat ik vooral ook niet mag vergeten is de gastheer domic en dochters te vermelden.

Een fantastisch mens dat er echt alles aan doet om alles netjes te houden en waar je met al je vragen heen kan.

Hij doet echt alles om je een fantastische vakantie te geven.

Bij dezen, wij hebben hier een heel leuke en mooie vakantie gehad en komen hier zekers weer terug.

Met dank aan de gastheer domic.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa piramida in Trogir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa piramida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa piramida scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.