Tijdelijk €25 aanbetaling

Villa Jadran

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Villa Jadran voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 4 reviews

7.8GoedScore uit 4 reviews

Aparthotel info

• Airconditioning
Meer aparthotel info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Villa Jadran

• 9Willem & Trudy03-07-2019

Fantastisch !

We zaten in het eerste bijgebouw met het zeer ruime terras op de 1e etage. Prima hotel, goede bedden en redelijk ruim. Dichtbij Trogir, met de auto ca 10 minuten. De moeite waard zijn Sibenik, Krka watervallen en Primosten. Alle dagen in het hotel gegeten, buiten aan het terras direct aan de zee. Prachtig uitzicht. Hier gaan we zeker nog een keer heen, aanrader !!

• 8Karin Giphart22-06-2019

Heeerlijk

Heel Fijn hotel Mooie kamer , hele fijne bedden , aardig personeel , ontbijt prima, Avondeten waren we minder enthousiast over, weinig en matig eten in de pizzeria kan je wel tegen weinig heel lekker eten Wijn etc is goedkoop en lekker Het hotel ligt wat ver van een leuk centrum er is wel een supermarkt ongeveer 15 min lopen Je kan wel voor weinig met taxibootje naar trogir , heeel leuk plaatsje Kortom een hele fijne week gehad Heeerlijk

• 7Gijs Polhout03-09-2018

Locatie en Hotel was goed alleen ontbijt was erg sober

• 7Ton Vos06-05-2016

Beter een paar weken later hier heen

We kwamen op 28 april aan. Hotel telde slechts 20 gasten. Consequenties: Beperkt erg basic ontbijt (Dan weer geen broodjes, dan weer geen kaas) de hele dag en avond bar gesloten. zeer beperkt diner (een maal gebruikt was niet goed) Geen fietsen verhuur en ook nog geen enkele boot taxi. Kamer was wel goed. Kamer is wel gehorig, maar schoon en wordt goed onderhouden. Receptie medewerkers zeer klantvriendelijk. Ligging hotel er mooi maar lange wandeling naar Trogir. Voor een paar dagen auto gehuurd en hebben genoten van o.a. het natuurpark van de Krk watervallen

Aparthotel Villa Jadran info

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • ParkeerplaatsBeschikbaar

• BadkamerBeschikbaar