Aparthotel Villa Jadran

AparthotelWeer vandaag32°23°
Aparthotel Villa Jadran

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Jadran voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Villa Jadran in het Nederlands

Beter een paar weken later hier heen

Ton Vos
6-5-2016

We kwamen op 28 april aan. Hotel telde slechts 20 gasten. Consequenties: Beperkt erg basic ontbijt (Dan weer geen broodjes, dan weer geen kaas) de hele dag en avond bar gesloten. zeer beperkt diner (een maal gebruikt was niet goed) Geen fietsen verhuur en ook nog geen enkele boot taxi. Kamer was wel goed. Kamer is wel gehorig, maar schoon en wordt goed onderhouden. Receptie medewerkers zeer klantvriendelijk. Ligging hotel er mooi maar lange wandeling naar Trogir. Voor een paar dagen auto gehuurd en hebben genoten van o.a. het natuurpark van de Krk watervallen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villa Jadran in Trogir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villa Jadran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Villa Jadran scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.