Appartement

6 reviews over Appartement Trogir in het Nederlands

Thijs
14-7-2018

Zeer schoon en compleet appartement, erg vriendelijke eigenaren. Gunstige ligging kortom zeer aan te bevelen, top !!!. Alleen WiFi werkte niet boven maar alleen beneden.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Absolute aanrader

Tom-Jan Brekelmans
13-7-2012

Mocht je een keer naar Trogir, midden in het hart van Dalmatie, gaan, kunnen wij je dit appartementencomplex van harte aanbevelen. Naast appartementen biedt het complex ook een aantal kamers (zonder kookgelegenheid maar met eigen koelkastje) voor een uiterst schappelijke prijs. Wij betaalden voor een kamer 50 euro per nacht (25euro p.p.). Gezien de kwaliteit die je ervoor krijgt, is het zeker niet teveel. Je kunt er 's morgens ook ontbijten (tussen 8.00 uur en 09.30uur) maar dan moet je wel relatief vroeg op. Wat het kost weten wij niet want wij slapen graag uit op vakantie. Erg vriendelijk personeel en je handdoeken en beddengoed worden om de dag ververst. Er zitten twee supermarkten om de hoek en een bank. Op de locatie is het erg rustig en je hebt van niks of niemand last. Je loopt in een paar minuten naar het oude centrum waar het allemaal te doen is.

Gereisd Met partner in januari 2012

Goede appartementen

cma.pma
30-9-2011

Zeer schoon. Klein maar alles is compleet, zelfs een lekker zitje met schemerlamp, en een balkon. 3 Min. lopen naar de oude stad. Prijs is goed. Aanrader.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Netjes

J. Veldhuis
3-10-2010

Apartmanti Trogir. Net app. op loop afstand van het oude centrum van Trogir. Aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

ik was hier de laatste twee weken van juni

Jos
1-8-2007

ik was hier de laatste twee weken van juni. Ruime kamers, groot balkon. En voor mij zeer belangrijk: superschoon. Ook ontbijt was prima. Uitermate vriendelijke en gastvrije familie. Het appartement is pas drie jaar oud en modern opgezet. Binnen vijf minuten lopen van het historische centrum. Een aanrader!!

Gereisd Alleenreizend in juni 2007

Alles nieuw, super service, grote en aangename kamers

Luc
30-5-2007

Alles nieuw, super service, grote en aangename kamers.

Gereisd Familie in april 2006

Appartement info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Trogir in Trogir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Trogir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.