Appartement

2008

ontzettend leuk appartement

Jaap Bakels
27-11-2008

Apartement Marko Polo ligt midden in de oude binnenstad wat het heel interresant maakt. Oude muren en een modern interieur.Vriendelijke kroatische buren.Dicht bij de boulevard met prachtige jachten, leuke restaurants en makkelijk bereikbare stranden met zeer helder water. Leuke eigenaren heel hulpvaardig en vriendelijk. Kom hier zeker nog een keer terug om meer van de omgeving te verkennen.

Gereisd Met partner in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Marko Polo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Marko Polo in Trogir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Marko Polo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.