Appartement Jana

71 reviews over Appartement Jana in het Nederlands

Top lokatie

Ed Meyer
17-6-2018

Top appartement, goed schoon, alles voorhanden t/m wasmachine, direct aan zee.

Gereisd Met partner in juni 2018

supper mooi ligt aan zee heerlijk water uitzicht

Jan Maassen
5-9-2016

alles is aanwezig zelfs wasmachine

Gereisd Met partner in september 2016

Complimenten voor dit fantastische appartement

Mike
1-8-2016

Net terug van een heerlijke vakantie en wat een fantastisch appartement. Prachtige kamers, in een superonderhouden gebouw. De ligging krijgt van mij een 9, en niet zozeer om de ligging van het gebouw, want het uitzicht vind je nergens en is een dikke 10 maar om in Trogir te komen moet je rekening houden met de tijd. Op bepaalde tijden staat het voor de brug helemaal vast. Dit is eind volgend jaar opgelost omdat ze een nieuwe brug aan het bouwen zijn, even verderop. Ga je met een scootertje touren, heb je nergens last van Als ik het over het appartement moet hebben, kan ik niets dan lof geven. Schoon, compleet (nederlandse TV alle zenders), bijzonder goed onderhouden, prachtig terras, lekkere douche (buiten en binnen), room with a view, goede service en goed contact van zowel de eigenaar als de beheerders ter plaatse. Wij komen zeker terug!!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Prettig verblijf

B. Brouwer
17-5-2016

Netjes en zeer schoon appartement vlakbij de zee. Van binnen wat klein. Door de wind was het soms wat koud op het terras. Aan de zijkant bij de BBQ konden we wel lekker uit de wind en in de zon zitten. Minpuntjes waren de lichtdoorlatende gordijnen op de slaapkamers en de nogal beperkte WiFi-verbinding. Soms willen de kinderen wel eens een filmpje bekijken op hun iPad en dat ging niet altijd goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk appartement

Frank van Kalsbeek
25-9-2015

Wij hebben weer echt genoten, ook was het nog heerlijk weer. Wij zijn er al een aantal keer geweest, maar ook nu is het weer super bevallen. Iedere keer verbazen wij ons over het uitzicht. Ook mooi dat 2 keer dolfijnen hebben gespot vanuit het appartement!!

Gereisd Met partner in september 2015

Opnieuw Fantastisch

Henk Pekelder
21-9-2015

Fantastisch appartement op schitterende locatie

Gereisd Met oudere kinderen in september 2015

fantastisch

fam rieke
6-9-2015

het is er heerlijk rustig en een wonderschone omgeving in het appartement heb je alles wat nodig is en eigenlijk veel te veel heerlijke restaurantjes eneen heerlijke zee dit is een plaats om heerlijk tot rust te komen

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Prachtig appartement

Cathy Dowling
6-9-2015

Heel mooie appartement, prachtig uitzicht aan zee, mooie ruim en schoon, alles voorzien. Winkel en restaurants, strand tenten dicht bij.Prachtig omgeving. Fred en Yvonne heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een heel mooie vakantie gehad

Gereisd Met partner in juli 2015

Geweldig appartement

Ad raadschelders
6-9-2015

Het is hier de hemel op aarde in alle opzichten prachtig appartement geen enkele opmerkingen kunnen maken en een schitterende omgeving.

Gereisd Met vrienden in september 2015

super

Leonie en Eric
26-8-2015

Twee weken in augustus naar Jana geweest. Alles was super. Schoon, mooi appartement op de tweede verdieping met prachtig uitzicht. Ruimte genoeg voor gezin met twee tieners met vriend en vriendin. Drie slaapkamers, mooie grote badkamer en woonkamer met flatscreen met zelfs fox eredivisie erop. Met prijsvechter gevlogen vanuit Amsterdam naar Split. Verder kun je alles te voet doen of het bootje pakken naar Trogir of de veerboot naar Split. Dagje boot gehuurd, prachtig gevaren!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

• Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen
  • BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jana in Trogir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.