Hotel De Chiudi Trogir

Hotel De Chiudi Trogirstersterster

8Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Trogir

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar De Chiudi Trogir?

8Fantastisch

Tonen op kaart

1 review over Hotel De Chiudi Trogir

• 8ingrid17-09-2015

ideale ligging tov het stadje

als je aan komt rijden denk je, o jee, waar beland ik nu? Het ligt in een klein steegje met erom hee niet veel moois. maar dat moet je even vergeten. De kamer is goed en compleet. Ontbijt is niet met een buffet, maar je kunt alles krijgen wat je wilt. Er is 1 meisje die ons die dagen heeft geholpen, Emilia en zij was heel vriendelijk. Op 5 min lopen zit je midden in Trogir, ideaal. Wil je naar het strand dan moet je met een bootje. Er zijn daar 2 leuke gezellige stranden waar je ook kunt eten en drinken.

Gereisd met partner in september 2015

0 tips over Hotel De Chiudi Trogir