Camping Sibuljina

Camping Sibuljina

8.5Fantastisch

Kroatië, Dalmatië, Tribanj

Op vakantie geweest naar Sibuljina?

8.5Fantastisch

• 6.5Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

10 reviews over Camping Sibuljina

• 2019
    9Tjitske05-06-2019

Prachtplekken pal aan zee

Heerlijke plek, pal aan het water onder de pijnbomen (er zijn ook plekken in de tweede of derde ‘rij’). Ga bij voorkeur links van de ingang staan. Rechts veel slecht onderhouden vaste caravans met aftandse luifels e.d. (In juni). Toiletgebouwen worden goed schoongehouden, zeeppompje en papieren handdoekjes aanwezig. 3x per week komt er een groenteboertje langs. Kampwinkel best uitgebreid. Restaurant aanwezig, maar geen gebruik van gemaakt. Van de weg heb je totaal geen lawaaihinder. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie. Spreken Engels en Duits. Hebben voor ons gebeld naar onze volgende camping om een plek te bespreken. Enig minpuntje: er ligt bij de receptie totaal geen toeristische info.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

8René Mikkers10-07-2017

goede eenvoudige camping

3 weken gekampeerd op plaats grenzend aan het strand. Zeer vriendelijke ontvangst. Erg goed schoon sanitair met warm en koud waterzeep en handdoekjes bij elke wastafel. Temperatuur afwaswater zeer goed. Pas op dat je je vingers niet verbrand. Goede eenvoudig restaurant op de camping. Tommy market er naast welke erg goed is uitgerust. Hoef je eigenlijk niet voor naar Starigrad te rijden (10km) want daar vind je hetzelfde assortiment. Tip, neem een electrische kookplaat mee naast je eventuele Campinggastoestel. Alle plaatsen he3bben nml 16A electrisch. Haast ieder campinggast kookt op die manier. Campinggas is slechts op 1 plaats in Zadar bij te vullen(even Googlen). Zoek je een no nonsens camping waar je welkom bent, dan is dit de plek voor jou. Camping heeft eigen mogelijkheid om een boot te water te laten. Vergeet geen stormbanden etc i.v.m. mogelijk harde wind vanuit de bergketen of vanuit zee. 2 keer meegemaakt tijdens ons 3 weeks verblijf

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Denise14-06-2016

Super plek!

De camping is onder handen genomen door de huidige eigenaar. Het sanitair is vernieuwd, schoon (wordt 2/3x per dag schoongemaakt) en modern. De camping plekken zijn super! Wij stonden direct aan de zee. Er zijn ook een hoop vaste plekken waar Kroaten en Slovenen staan, hebben hier geen last van gehad.

Momenteel wordt er een nieuw restaurantje/bar gemaakt op de camping, deze zal tegen het hoogseizoen wel klaar zijn. Het supermarktje op de camping is ideaal, klein maar fijn met 's ochtends vers brood.

Wij verbleven hier met onze hond, die ook vriendelijk verwelkomt werd! Honden mogen op de gehele camping komen en hebben een speciaal strandje waar ze kunnen zwemmen.

De omgeving is super en de camping ligt zeer centraal t.o.v. uitstapjes naar Zadar, Plitvice en Krka.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Jansen16-08-2015

Mooie en rustige camping

Rustige camping, vriendelijk personeel. Ruime plekken. Wij hadden een plek direct aan zee. Prachtig uitzicht, rustige zee om dat het schiereiland Pag ertegenover ligt. Weinig nederlanders op de camping. Schoon sanitair, altijd warm/heet water!!! sAvonds is een nachtwachter. Om 23:00 uur moet het stil zijn (mag wel gewoon bij de tent rustig wat gezelligheid hebben). Zeer schoon water. Kiezelstenen en zee egels. Altijd waterschoentjes dragen. Veel schaduw aan het strand en op de plek. Genoeg plekken om te snorkelen en om te vissen. Verschillende malen dolfijnen voor de tent langs zien zwemmen, spectaculair!!! Soms komt de bora (zeer sterke wind) en moet de tent echt met stormbanden vast staan anders gaat de tent de lucht in. Geen last van ongedierte zoals muggen, wespen, etc. Bij de camping zit een klein supermarktje. Bij de camping is een restaurant. Hebben wij niet gegeten. Tegenover de camping is een restaurant. Kan je prima eten! Veel te zien en te doen in de omgeving. Aanrader!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Jan08-09-2008

Mooie ligging kampeerplaatsen aan de zee

De leiding van de camping zijn erg aardige mensen De douche moet warm water hebben maar ik stond altijd onder een koude water straal,Niet echt fijn De Locatie is prachtig ,Ik kan het iedereen aan bevelen

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in juli 2008