Appartement

4 reviews over Appartement Villa Rubina in het Nederlands

Geweldig!

TW
11-8-2015

Prachtige accomodatie van alle gemakken voorzien. Omgeving is super en niet ver verwijderd van de Cornati Eilanden. Aanrader voor iedereen ook ideaal voor een gezin met kinderen.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige locatie

John
24-1-2015

Mooie van alle luxe voorzien appartementen met een geweldig uitzicht. Iedereen aan te raden.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch!

Stef
23-1-2015

luxe appartement voorzien van alle gemakken. Alles is zo goed als nieuw. grote keuken 2 badkamers, satelliet tv en een groot terras. Een uitzicht die je normaal alleen in films ziet. prachtig!! Het appartement is gelegen in een rustig dorpje waar savonds heerlijk gegeten kan worden in verscheidene restaurants. Ook zijn er verschillende cafés met terrassen waar nog na geborreld kan worden. In de nabije omgeving zijn een leuke stadjes die meer toeristisch zijn, dit is met de auto of taxi binnen een half uur te bereiken.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Super appartementen en mooie omgeving!

berghkamp
22-1-2015

Luxe 4 tot 6 persoons appartement met prachtig uitzicht op het water (wij waren met 5) voorzien van alle gemakken, mooie moderne inrichting, tv met nederlandse zenders, goede bedden, ook gebruik gemaakt van een bijzetbed past prima slaapkamers zijn ruim, 2 badkamers met inloopdouche toilet en wasbak, ruime keuken met kookplaat en oven en grote koelkast met vriesgedeelte, ruime woonkamer, groot balkon en zonneterras, ook een algemeen overdekt terras (Nix place), altijd de mogelijkheid om in de schaduw te zitten. Fietsen aanwezig om ff het dorp in te fietsen, fijne ligging, te voet alles goed te bereiken, veel winkels en restaurants in de buurt. Geweldige locatie om vakantie te vieren, de kids willen weer terug! Wij gaan weer boeken voor 2015

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Rubina in Tisno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Rubina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.