Appartement Villa Benina

Appartement Villa Benina
9,8

5 tips over Appartement Villa Benina

mariska maris, 2-8-2015
aan alles is hier gedacht dus je kan geheel van je verblijf hier genieten. En voor iedereen is hier wat wils.
Kiki-Dora, 21-9-2014
Solaris beach resort, vanuit Tisno 35 minuutjes rijden naar Sibenik.
Kiki-Dora, 18-8-2014

Krika natuurpark, boottochten, Kornati eilanden, de vele restaurants, het goedkope leven, gastvrijheid, natuur, stranden, de zuivere lucht, de centrale ligging tov Split, vissen, duiken, natuur, zwemmen, motor tripjes, raften/kayakken, zeilen, dolfijnen, evenementen, terrasjes, lekker eten.

Genieten.

Leo en Nantsje, 11-2-2013
Huur een auto of scooter om het mooie binnenland te ontdekken. Goede restaurants op loopafstand. Huur een boot, geweldig mooi!
Karin Luken, 15-7-2012
Restaurant Prova zit op loopafstand en daar kan je voor weinig geld heerlijk eten aan het water. Voor de rest van de tips moet je toch echt Ine even raadplegen; die heeft goede kaarten en kan je alle info geven die je wenst! ;-) Voor ieder wat wils!